РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 38 (5 жовтня 2012) 

  • Шепетівський залізничний вузол. В очікуванні на зміни

    Глядацька зала Шепетівського будинку науки і техніки як завжди привітно зустріла гостей залізничного вузла та місцевих працівників. Читацька конференція, простіше, зустріч із працівниками Шепетівського залізничного вузла представників редакції «Рабочего слова» та Козятинського теркому на чолі із головою Анатолієм ВІЛЬЧИНСЬКИМ, відбулася.

    НАЛАШТОВАНІ НА КОНСТРУКТИВНУ КРИТИКУ ЩОДО РОБОТИ РЕДАКЦІЇ - таку пропозицію сприйняли всі присутні. Лише віч-на-віч можна обговорити місцеві галузеві проблеми і не тільки. Серед питань, які піднімали учасники читацької конференції, чи не найголовнішим було - реструктуризація нашої галузі. На сьогодні для них це майже, як літаюча тарілка, - усі про неї чули, але ніхто не бачив. Чи вже розпочалась, чи лише планується? Чи пов’язані із нею ті зміни, які уже відбуваються у структурних підрозділах? У минулому номері в матеріалі «Увага, експеримент?» один з авторів наводив думку голови профкому підрозділу вагонної служби Василя ГАВРИЛЮКА (Шепетівка) про перші недоречності під час реформування галузі. Нагадаємо, хоча з першого липня п.р. експлуатаційну складову місцевого вагонного депо було передано до депо Козятин, особливих зрушень щодо налагодження чіткої технології ремонту поки що не відбувається. Через брак основних вузлів і деталей, про що йшлося тут і раніше, процес відновлення рухомого складу значно стримувався. Сьогодні додалася ще й логістична складова. 150 кілометрів, які відділяють шепетівських вагонників від складу у Козятині, - то добра відстань, яка аж ніяк не сприяє дотриманню ремонтного процесу згідно із графіком. Отже, це «вузьке» місце слід «розшивати» сьогодні. Врешті-решт, технологія оновлення рухомого складу вже давно не зазнавала суттєвих новацій, приміром, на пунктах технічного огляду. Чи буде краще оглядачу-ремонтнику від реформування? - таким риторичним запитанням закінчив власний монолог В. Гаврилюк.

    Запитань щодо реформ, про які нагадують керівники багатьох лінійних підрозділів, було багато, тому й висловлювалось побажання, щоб на сторінках газети хтось із обізнаних фахівців чітко розповів про те, як буде проводитись оце реформування. А головне, які наслідки від нього слід очікувати звичайному колійнику, локомотивнику, зв’язківцю тощо. Чи буде діяти у подальшому колективний договір, якщо настане момент реформування Державної адміністрації залізничного транспорту України в Державну акціонерну компанію «Українські залізниці»? Забезпечення зайнятості у нових умовах, зокрема людей, які не зможуть їздити на роботу в інший регіон, - теж питання з питань. Адже, коли немає достовірної інформації, виникає, як кажуть, підґрунтя для домислів, пліток, а то й - для відвертої брехні з боку «надто обізнаних».

    ЗАНЕПОКОЄННЯ У БАГАТЬОХ ЧИТАЧІВ, зокрема й тих, хто працює у Шепетівці, а проживає в навколишніх селах, викликає зняття багатьох рейсів курсування електричок. Швидкісний поїзд «Інтерсіті плюс» через цю станцію пустили, щоправда, без зупинки, а курсування окремих електропоїздів відмінили. Тепер нічим дістатись до роботи у бік Здолбунова та Козятина. Та й фахівцям колійного господарства, енергетикам, зв’язківцям немає чим виїхати на малі станції для виконання там планових робіт. Хоч коняку запрягай.

    - У Немирові колійники так і діють, - почулося в залі. - Робітники місцевого околодку експлуатують нащадка кавалерійських гарнізонів як належить, дістаючись до перегонів. І це у ХХІ сторіччі!..

    Цікавило учасників зустрічі із представниками редакції питання - чому зарплату найближчим часом будуть видавати не у «Експрес-банку», а в Ощадному? З чим це пов’язано? Коли «банківське» питання стосується кровно зароблених коштів - це дуже болісно сприймається працівниками залізниці. Крім того, в окремих працівників, які оформили кредити, виникають й проблеми - яким чином їх погашати? Непокоїть і те, що банкомата Ощадбанку ні на залізничному вокзалі ст. Шепетівка, ні десь поблизу немає. Тож і в цьому питанні потрібні роз’яснення фахівців-фінансистів на шпальтах нашої газети. Думається, що певні питання можуть вирішувати і правові інспектори праці. Адже, як наголошував голова Козятинського теркому профспілки А. Вільчинський, у минулому і поточному році актив Козятинського територіального комітету профспілки домігся виплати значних компенсацій на користь працівників, чиї права було порушено. Тож вперед, активісти!

    ТЕПЕР ЩЕ РАЗ ПРО НАБОЛІЛЕ. Звертаючись в електронному листі до керівників «Експрес-банку» щодо «церемонії прощання» із банківськими службовцями у сфері фінансового сервіса, кореспонденти газети залізничників задавали ці та інші актуальні питання ще задовго до читацької конференції. Проте не відповідають банкіри з будинку №25, що на Повітрофлотському проспекті в Києві. А час іде, лише «контора» не пише.

    Серед конкретних запитань було й таке: як використані кошти, які збирали усі працівники на спорудження меморіалу на ст. Дарниця на честь загиблих залізничників в роки Великої Вітчизняної війни? В газеті було повідомлення про початку будівництва цього пам’ятника, але, напевне, необхідна детальніша інформація. Ми звернулися до голови ради ветеранів Дарницького залізничного вузла Миколи ПАВЛЮКА за роз’ясненням. Микола Степанович обіцяв повідомити читачів у найближчих номерах нашого видання про перебіг подій.

    Голова профорганізації локомотивного депо Ніна ГРИГОРЧУК, її колеги з місцевої дистанції колії Олександра КОВАЛЕВСЬКА, відбудовного поїзда Наталія ТИХОНЮК та голова профкому станції Шепетівка Раїса КУЧЕР цікавились долею коштів, які колись добровільно віддавали їхні колеги на придбання для лікарні майбутнього гамма-ножа - апарата, який безболісно видаляє пухлини головного мозку - до трьох сантиметрів. «Коли вся Україна збирала гроші, повідомляє інформ-агентство ТСН, на лікарню майбутнього, там в одному з відділів мав би стояти гамма-ніж - для дітей.

    Презентація відбулась, та не лікарні, а чергової земельної ділянки під будівництво. Тож гамма-ніж - лише у проекті. На подібне устаткування для дорослих теж збирали усією громадою. З миру - по нитці назбирали чотири мільйони гривень. І 80 мільйонів додали із держбюджету. Гамма-ніж мав би стояти в Інституті нейрохірургії. Та придбали, але не гамма-ніж, а лінійний прискорювач за 33 млн. грн. Медики кажуть - він краще.

    Побажавши кореспондентам «Рабочего слова» усіляких гараздів на творчій ниві, помічник начальника Шепетівського локомотивного депо Лариса МАРТИНЮК та керівник гуртків художньої самодіяльності місцевого Будинку науки і техніки Марія ЖУРАВЛЬОВА наголосили на тому, що це єдине видання, яке пише яскраво, тепло і з повагою до людей праці. В інших періодичних виданнях смакуються життя та сварки «зірок», артистів… Це нам не цікаво…

    Побажання закінчились швидко. Задавались й інші запитання, відповіді, на які мають лягти в основу майбутніх публікацій. Тож читацька конференція була корисною для обох сторін.

    P.S. У газеті «Железнодорожник Донбасса» (№34 від 7. 09. 2012 р.) читаємо: «Тезис о том, что никто не будет уволен в связи с сокращением, был и остается одним из ключевых. Люди будут переучиваться, перемещаться, но никто не потеряет работу, - особо подчеркнул Андрей БУКОВСКИЙ (начальник главного управления реформирования и корпоративного развития Укрзализныци).

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Никифор ЛИСИЦЯ, Фото Володимира КОРОЛЬКОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05