РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 38 (5 жовтня 2012) 

  • «ЛІКИ» ДЛЯ МОСТІВ ПРОПИСУЮТЬ НАУКОВЦІ

    Звістка про те, що на Південній залізниці відбулася школа-семінар передового досвіду на тему «Практичне впровадження рекомендацій інституту електрозварювання ім. Є.О. Патона щодо збільшення експлуатаційного ресурсу зварних металевих прогонних споруд», стала приводом звернутися за більш докладною інформацією до учасника семінару - начальника мостовипробувальної станції столичної магістралі Олексія МАЦЕНКА. Ось про що ми дізналися з його слів.

    На семінар з’їхалися фахівці з усіх шести залізниць України. Взяла в ньому участь і делегація Південно-Західної, очолювана начальником відділу інженерних споруд галузевої служби колії Маратом БАХМЕТОВИМ. Фахівцям столичної магістралі було чим поділитися з колегами, адже досвід у них багатющий. Доречно нагадати, що на Південно-Західній експлуатується 135 металевих мостів загальною протяжністю понад 15400 м, з яких 11 - позакласних. У тому числі й недавно впроваджений в експлуатацію залізнично-автомобільний міст через Дніпро у Києві загальною довжиною 1694,23 м.

    У своїй доповіді Олексій Едуардович зазначив, що безпечна експлуатація мостів вимагає ретельного виконання ремонтних заходів та високої кваліфікації обслуговуючого персоналу. Найбільша кількість дефектів зазвичай виявляється під час весняних та осінніх оглядів споруд співробітниками дистанцій колії, суцільних оглядів, що проводяться дорожньою мостовипробувальною станцією та плановими щорічними обстеженнями великих мостів та штучних споруд.

    На сьогодні дефектними визнано 20 споруд (39 прогонів), за якими встановлено спеціальний нагляд мостовипробувальною станцією. Зазвичай, головними експлуатаційними дефектами несучих металевих конструкцій є тріщини металу, корозійні пошкодження, послаблення та викривлення елементів. Такі дефекти своєчасно виявляються фахівцями мостової станції та фахівцями мостових справ із дистанцій колії, які мають вагомий досвід усунення будь-яких дефектів і зазначають, що допомога фахівців Інституту електрозварювання ім. Патона завжди буває дієвою. Так ще у 2004 р. на мосту через Дніпро на дільниці Святошин - Дарниця в одній з панелей правої повздовжньої балки в місці примикання верхнього горизонтального листа до вертикальної суцільної стінки було виявлено тріщину довжиною 800 мм. Дефект було усунено під час 5-годинного «вікна» у співпраці з фахівцями Інституту електрозварювання ім. Патона та Мостозагону №2. Технологія ремонту складалася з повздовжнього розділення зовнішньої та внутрішньої сторін тріщини, накладання зварювальних швів та ультразвукового зміцнення зовнішнього шва. За рекомендаціями фахівців Інституту ім. Патона головним управлінням колії Укрзалізниці були розроблені «Технологічні регламенти з ремонту зварюванням пошкоджених тріщинами втоми елементів прогонових будов залізничних мостів».

    Подібна технологія ремонту багаторазово ставала в нагоді також в інших випадках виявлення дефектів у прогонових спорудах мостів. Таким чином, допомога патонівців сприяє більш якісному і ефективному «лікуванню» мостів. І це зайвий раз свідчить про те, що співпраця з науковцями - завжди на користь залізниці.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05