РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (28 вересня 2012) 

  • Увага, експеримент?!

    Під час чергового засідання Штабу з реформування Державного територіального господарського об’єднання «Південно-Західна залізниця» (фото №1), що відбулось під головуванням головного інженера - першого заступника начальника столичної магістралі Володимира ОСОВИКА (фото 2), наголошувалось на тому, що процес галузевих реформ продовжується. На порядку денному - структурні перетворення господарств - колійного, енергетичного, сигналізації та зв’язку.


    Як стало відомо, на попередніх нарадах керівники відповідних служб обговорили шляхи трансформації пасажирського, локомотивного, вагонного господарств, які узгоджено із експертами з відповідних головних управлінь Укрзалізниці.

    «УКРПАССЕРВІС», «УКРПАСПЕРЕВЕЗЕННЯ», «УКРПАСРЕМСЕРВІС»

    У цих назвах нових філій, які найближчим часом буде сформовано за підпорядкування акціонерного товариства «Укрзалізниця», легко вгадати, чим кожний новостворений підрозділ буде займатися. За основу розробники процесу реформування взяли концепцію відокремлення служб експлуатації пасажирського рухомого складу від ремонтної діяльності.

    Отже, «Укрпассервіс» відповідатиме за екіпірування і, як мовлять, за чітку роботу пральних комплексів. До складу цієї філії готуються перейти відповідні цехи ВЧ-1 Київ-Пасажирський і ВЧ-3 Хмельницький. Від функціонування «Укрпасремсервіс» чекають якісного виконання капітальних та поточних ремонтів пасажирських вагонів. За основу слугуватиме ремонтне вагонне депо ВЧД-9 ст. Бахмач. Розподіл активів, що сьогодні належать Південно-Західній залізниці, проходитиме і надалі. У свою чергу, експлуатаційне депо ВЧ-1 Київ-Пасажирський, а також вагонні дільниці ВЧ-2 Жмеринка та ВЧ-3 Хмельницький разом із закріпленими за ними пасажирськими вагонами, вагонами-кафе будуть передані підприємству «Укрпасперевезення».

    Під «крилом» столичної магістралі, яку буде перетворено в територіальну філію АТ «Укрзалізниця», залишаться п’ять вокзальних комплексів (вокзали станцій Київ, Козятин, Жмеринка, Хмельницький і Вінниця), також ще три вокзали станцій Біла Церква, Миронівка й Фастів, які адміністративно будуть підпорядковані вокзалу станції Козятин.

    З кожним днем у процесі реформування удосконалюються нові структури керування галуззю з урахуванням ринкових вимог.

    ДИРЕКЦІЯ ТЯГИ? ТАК. ДИРЕКЦІЯ З РЕМОНТУ? АЯКЖЕ
    У локомотивному господарстві також очікуються певні зміни. Цілком зрозуміло, локомотиви мають їздити так, як це відбувалося до сьогодні. Проте експлуатація і ремонт тепер будуть спорідненими структурами. Здійснити таку реорганізацію в Укрзалізниці планують на другому етапі реформ, тобто в 2013 - 2015 рр. Спитаєте, які підрозділи столичної магістралі будуть в основі ремонтної філії АТ «Укрзалізниця»? Фахівці ремонтних локомотивних депо ст. Козятин і Жмеринка. Ще шість депо одержать статус експлуатаційних, а депо Щорс буде перетворено в експлуатаційний цех. Всі вони будуть підпорядкованими створеній дирекції тяги АТ «Укрзалізниця».

    ПЕРША «ЛАСТІВКА» У ШЕПЕТІВЦІ

    Під час останньої читацької конференції на Шепетівському залізничному вузлі вдалося дізнатись, що, хоча з першого липня п.р. експлуатаційну складову місцевого вагонного депо було передано до депо Козятин, особливих зрушень щодо налагодження чіткої технології ремонту поки що не відбувається. Про брак основних вузлів і деталей йшлося тут і раніше. А сьогодні додалася ще й логістична складова.

    - Навіть якщо і є потрібні вузол або деталь для ремонту на складі у Козятинському вагонному депо, - наголосив голова профкому вагонного підрозділу Василь ГАВРИЛЮК, - так спробуйте їх дочекатися у Шепетівці. 150 кілометрів - то добрий «гак», а заставляти виробництво простоювати в усі часи не дозволялося. Перша «ластівка» реформ - вже у Шепетівці, - зіронізував Василь Васильович. - Будемо вважати це недоречністю, яка надалі не повториться.

    Як там не є, а як казав знаменитий політик за часів колишнього Союзу, «процесс пошел». Надалі планується розділити всі вагонні депо (на залізниці їх усього сім) на експлуатацію й ремонт. Три вагонні депо Південно-Західної залізниці (Жмеринка, Шепетівка й Козятин) планується підкорити вагонним компаніям, які будуть створені на базі вагоноремонтних заводів, що вже зараз володіють рухомим складом (ДВРЗ, «Укрспецвагон» і Стрийський вагоноремонтний завод). Протягом найближчого часу вирішиться доля Коростенського вагонного депо, яке ремонтує рухомий склад приватних компаній.

    НА КОЛІЇ, ЯК ЗАВЖДИ, ТУРБОТ НЕВПРОГОРТ

    Як зазначив головний інженер галузевої служби колії Д. КОПЕРА, трансформація колійного господарства також перебуває на порядку денному. З першого січня 2013 р. планується вивести зі структури галузевої служби колії Центр механізації колійних робіт і Житомирський колійний ремонтний завод. Ціль - під орудою філії АТ «Укрзалізниця», якою буде Південно-Західна магістраль, залишаться дистанції колії, що відповідатимуть за належні умови з експлуатації колійного господарства. Реорганізація дистанцій захисних лісонасаджень відбуватиметься у межах столичної магістралі. Отже, тут турбот невпрогорт.

    ЯК ТАМ ЗІ ЗВ’ЯЗКОМ ТА КІЛОВАТАМИ?

    У своїй доповіді під час засідання штабу з реформування заступник начальника галузевої служби сигналізації та зв’язку Віктор КАРЛІН зазначив, що на першому етапі реформування цієї залізничної галузі передбачається структурне перетворення та запровадження держпідприємства «Центральна станція зв’язку» (ЦСЗ УЗ) до складу АТ «Укрзалізниця» та виведення ДП «Автотелтранс» з оперативного підпорядкування Укрзалізниці та главку автоматики телемеханіки та зв’язку УЗ.

    На другому етапі реформування передбачено реорганізувати ЦСЗ УЗ у дочірнє підприємство ДАК «Українські залізниці». Також буде реорганізовано у регіональні філії Центральної станції зв’язку п’ять дистанцій зв’язку при управліннях залізниць. Згодом підрозділи, які опікувалися пристроями пасажирської автоматики, будуть підпорядковані філії «Вокзал-сервіс», що утвориться при департаменті пасажирських перевезень ДАК «УЗ». На третьому етапі реформування у цій галузі передбачається удосконалення структури управління господарством та оновлення нормативної бази.

    Щодо господарства електропостачання, то, як зазначив начальник технічного відділу галузевої служби електропостачання Ігор КРАВЦІВ, на першому етапі реформування саме у цьому господарстві змін не планується, а на другому - передбачено виокремити зі структури нинішньої служби спецпідрозділ «Енергозбут» та будівельно-монтажний поїзд №392. У структурі залізниці залишаться дистанції електропостачання як гаранти експлуатаційної складової.

    До речі, як зазначив під час останньої апаратної наради начальник Південно-Західної залізниці Олексій Мефодійович КРИВОПІШИН, відділ з реформування ДТГО «Південно-Західна залізниця» доручено очолити секретареві штабу з реформування доктору економічних наук Георгію ЕЙТУТІСУ.

    На наступному засіданні штабу буде заслухано доповідь про забезпечення оформлення державних актів на право постійного користування земельними ділянками, свідоцтв про право власності на нерухоме майно, технічні паспорти на будівлі тощо.

    Слід зазначити, що Південно-Західна залізниця не випадково настільки системно підійшла до реформи, тому що традиційно виконувала функції залізниці-експериментатора зі структурних перетворень. На магістралі накопичено досвід створення відповідної нормативної документації, що стосується реформування. Та головне ж не у ділових паперах, а у продуманих діях, наголошували, зокрема під час читацької конференції у Шепетівці залізничники. Слушна думка, чи не так?! Надалі штаб визначить конкретні цілі й завдання по кожному структурному підрозділові. Отже, це вже не експеримент, а рішучі дії із перетворення галузі.

    Іван СОТНИКОВ, Фото Сергія ГУКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05