РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (28 вересня 2012) 

  • Розумне прийняття рішень - ключ до успіху

    Перші осінні місяці ще дарують нам теплі сонячні дні, однак недалеко й той час, коли настануть морози, закружляє хуртовина… А від так необхідно буде обігрівати приміщення, створювати належні умови для роботи в холодну пору року. Тому заздалегідь необхідно подбати про системи опалення. А хороші господарі думають й про те, щоб якомога менше витратити енергоносіїв для обігріву приміщень і при цьому створити в них найкращий затишок та комфорт. Про це дбають і більшість керівників структурних підрозділів столичної залізниці, тому запроваджують енергозберігаючі технології в опаленні, переобладнують будівлі… Втім покажемо, як це робиться, на конкретних прикладах.

    АДМІНІСТРАЦІЯ СТ. ВІННИЦЯ декілька років поспіль перебувала далеко не в комфортних умовах. Будівля поста ЕЦ хоч і простора - на двох поверхах доволі багато приміщень, але була малопридатною для розташування в ній адміністрації. Та й вигляд у неї залишався не дуже привабливим… Усе це непокоїло начальника станції Миколу ВАПНЯРУКА, тому він на усіх рівнях ставив питання про капітальний ремонт та й часткову реконструкцію споруди. Водночас усе це зробити не вдавалось, але потрохи справа рухалась.

    - Робочі кабінети ми ремонтували частково за власний кошт та й власноруч, - пригадує помічник начальника станції з кадрів та соціальних питань Станіслав СЕМЕНЮК. - І не тому, що до цього нас хтось примушував. Просто кожен розумів, що у цих приміщеннях ми проводимо значну частину свого життя, тож і для себе старались. Та й люди, які до нас заходять, приємніше почуваються.

    Головні ж ремонтні роботи виконувались на кошти залізниці. В першу чергу тут замінили накриття, звели шатровий дах. Потім замінили старі дерев’яні вікна та двері на металопластикові. Запровадження нових, сучасних матеріалів не лише змінило вигляд будівлі, а й значною мірою посилило теплову ізоляцію. Тепле повітря залишається в приміщенні. Тож вигода від виконаних робіт - подвійна.

    На сьогодні ланка штукатурів Жмеринського будівельно-монтажного поїзда під керівництвом Миколи БОЙЧУНА уже завершує оздоблення фасаду. До настання холодів він засяє привабливими кольорами. Усе це також змінить вигляд споруди на краще. При цьому дозволить й заощадити чимало коштів на опалення приміщень, яке здійснюється за рахунок автоматизованої газової котельні, розташованої поруч.

    Про зміну зовнішнього вигляду адміністративної будівлі та, головне, про енергозбереження подбали й у Вінницькій дистанції колії (ПЧ-8), яку очолює Олександр ОНИЩУК. Це споруда відносно нова - їй менше тридцяти років. Але зведено її за застарілою, як на сьогодні, технологією. Дах вкритий просмоленим руберойдом. Останнім часом він став протікати. Так через тонке бетонно-картонно-смоляне перекриття «вивітрюється» чимало тепла. Тому взимку в приміщеннях на верхньому поверсі температура повітря була не дуже комфортною.

    Щоб виправити ситуацію необхідно було звести шатровий дах над цим будинком. Коли кошти на виконання робіт було виділено і склали проектну документацію, за роботу взялись фахівці Жмеринського будівельно-монтажного поїзда під керівництвом виконавця робіт Руслана ГУТОГО. А вона була чималою. Належало наростити стіни, звести дерев’яні конструкції, закріпити на них металеве накриття. І це при тому, що площа даху сягає шестисот метрів. Та й тут роботи уже наближаються до завершення. Незабаром адміністративна будівля ПЧ-8 набуде нового вигляду, а в її приміщеннях стане тепло та затишно.

    Якщо названі вище будівлі відносно нові і вже потребували ремонту, то вокзал ст. Гулівці, якому понад сто років, тим більше. Але, як кажуть, руки не доходили. Та настала й його черга. Ще на початку літа сюди завітали фахівці Жмеринського будівельно-монтажного експлуатаційного управління під керівництвом виконавця робіт Сергія СПІЦЬКОГО і дружно приступили до ремонтних робіт.

    ТУТ, ЯК І НА ЖМЕРИНСЬКОМУ ТА КОЗЯТИНСЬКОМУ вокзалах, довелось очищати цеглу від різних нашарувань і наносити нове, сучасне покриття. Воно не лише придає споруді привабливішого вигляду, а й має теплоізолюючі властивості. Коли тут ще й вікна та двері замінять на нові металопластикові, то й затишку додасться. Крім того можна буде заощаджувати на опаленні, менше буде споживати електроенергії станційний електрокотел.

    І це важливо, адже на часі - енергозбереження як на залізниці, так і по всій країні.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Головні фактори, що впливають на вдале проведення економічних перетворень на терені Південно-Західної магістралі, - спільна злагоджена робота залізничників. Основні чинники - безпека, швидкість доставки вантажів, зростання продуктивності праці та енергозбереження. Якщо кожний на своєму робочому місці не буде про це дбати - жодних зрушень чекати не слід.

    Повторимось, від розумного прийняття рішень залежить безпека руху поїздів, якість обслуговування пасажирів у вагонах і на вокзалах, швидкість доставки вантажів, і, як результат, - відношення до залізничників з боку клієнтури, яка користується транспортними послугами. Разом з тим, з порядку денного у жодному разі не знімаємо фактор енергозбереження. Бережливість - інвестиції у день завтрашній.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05