РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (28 вересня 2012) 

  • Чи знають у кабіні автомотриси про неписаний закон галузі?

    Значне падіння рівня транзитних перевезень через Україну вже найближчим часом спонукає говорити про необхідність підвищення залізничних тарифів. Як не є, а експлуатаційні витрати, які вимагають заощаджувати на всьому, від чого залежить робота транспортного конвеєра, врешті-решт, змусять українські залізниці узгоджувати із владою країни необхідні кроки із підвищення тарифів.

    Проте поки те тарифне «колесо» розкрутиться, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Мефодійович КРИВОПІШИН вважає за доцільне шукати інші шляхи для поповнення галузевої скарбниці. Під час останньої апаратної наради він звернув увагу керівників всіх служб столичної магістралі на зниженні собівартості перевезень за рахунок удосконалення технології, підвищення технологічної дисципліни, економії ресурсів. Саме на місцях мають відбуватися заходи із підвищення продуктивності праці.

    Тепер - про головну залізничну аксіому - ефективним перевезення може бути лише у випадку, якщо використовується мінімальна кількість вагонів (робочий парк). Саме тоді досягається максимальна продуктивність вагона, а, значить, і прибутковість від роботи вагона за одиницю часу. Підвищуючи статичне навантаження вагона або скорочуючи оборот вантажного рухомого складу, залізничники зменшують необхідність надання у великих кількостях дефіцитних, у переважній більшості спрацьованих вагонів-трудівників.

    Якби мова йшла лише про вагонний парк. Начальник столичної магістралі звертає увагу на такий якісний критерій експлуатаційного процесу, як продуктивність роботи локомотивного парку. І не лише вантажні та пасажирські електровози та тепловози мають працювати на позитивну експлуатаційну складову. Час звернути увагу і на роботу моторейкового транспорту. Тому, звернувшись до керівників галузевих служб із колійного, будівельно-монтажного господарств, енергетичного і господарства сигналізації та зв’язку, О.М. Кривопішин наголосив на необхідності згадати неписаний закон на залізничному транспорті - робочий парк залізниці дорівнює роботі, помноженій на оборот вагона, локомотива та моторейкового транспорту у тому числі. На часі - регламентація як кожного виїзду на лінію колійної автомотриси, так і аргументація перебування локомотивних бригад, що обслуговують цю техніку, «на перекурі». Фактори, що сприятимуть вирішенню питань з наповнення галузевої скарбниці, а значить, і з нарахування по-справжньому заробленої зарплати, часто-густо перебувають у… кабіні мотриси, що слідує перегоном для участі у проведенні, приміром, колійного «вікна». Лише максимально продумана і удосконалена технологія використання техніки може сприяти заощадженню галузевих ресурсів.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05