РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (21 вересня 2012) 

  • Диригенти залізничної симфонії

    Технологічні «вікна» на залізниці - це завжди іспити для фахівців. І не лише для безпосередніх виконавців ремонтних робіт, а й для всіх причетних. Саме в такий напружений час, коли для капітального ремонту парної колії напрямку Бровари - Бобрик - Заворичі було задіяне довготривале «вікно» терміном на кілька днів із щоденним закриттям парної колії перегону з 8.45 до 17.45, ми й відвідали ст. Бровари. Не секрет, що «вікна» вносять корективи у звичний ритм роботи станції. Якщо зміни в графіку руху поїздів відомі заздалегідь, то маневрову роботу треба корегувати за обставинами. Ст. Бровари надає свої колії для відстою колійної техніки. На її двох сталевих нитках «ночують» шість одиниць колійної техніки Бахмацької колійної машинної станції та центрів механізації колійних робіт Південно-Західної та Укрзалізниці. Під час «вікон» робочий день починається з відправлення колійних машин на перегони, а увечері машини повертаються на станцію. Колективу доводиться вирішувати непрості завдання. Саме з цієї теми починаємо розмову з начальником станції Віталієм ЛИТВИНОМ.

    ДОСВІД, АВТОРИТЕТ ЧИ ДИПЛОМАТІЯ

    - Аби впоратися з усім обсягом маневрових робіт, їх частково доводиться виконувати вночі, - каже Віталій Васильович. - Залізничники до цього звичні, вони працюють цілодобово, а ось із багатьма клієнтами треба домовлятися.


    Чергова по станції Бровари Тетяна КОЛОМІЄЦЬ.

    На успіх таких перемовин впливають досвід, авторитет, а можливо, ще й дипломатичний хист начальника станції. Чи є такі якості у Віталія Васильовича, який на цій посаді працює лише півтора роки? Судячи з відгуків колег, керівників дирекції та й виробничих показників станції, - є.

    Авторитетним начальником довгий час на ст. Бровари був Олексій Янко. Олексій Авксентійович керував станцією понад чверть століття. Роками завойовував авторитет у колективі й у користувачів транспортних послуг. Його добре знали на залізниці. Віталій гідно перейняв естафету у шанованого старшого колеги.

    - До цієї посади я пройшов добру школу на Київ-Волинському, де три роки працював заступником начальника станції. Спасибі її начальнику - Валерію Васильовичу Мельнику, який виявився чудовим наставником, - каже Віталій Васильович.

    Звичайно, досвід - вагомий аргумент. І від наставника багато що залежить у становленні фахівця. Проте успіх у справі, насамперед, підвладний самій людині, її вдачі, ставленню до своєї роботи, бажанню працювати. Все це є у Віталія Васильовича, як стверджують колеги. Він виростав у залізничній родині і шлях на залізницю визначив для себе з дитинства. Після закінчення Київського технікуму залізничного транспорту розпочав трудовий шлях на сталевих коліях Південно-Західної. Було це десять років тому. На ст. Київ-Петрівка працював слюсарем, згодом - складачем поїздів, черговим по гірці. Водночас навчався на заочному відділенні ДЕТУТу.


    Прийомоздавальник Оксана ПОТАПЕНКО - «Безпека руху - понад усе!»

    Звичайно, не просто «обживатися» на новому місці, входити в курс виробничих справ, розбиратися в питаннях життя колективу. На допомогу керівнику приходять працівники підрозділу галузевої служби руху. Тут багато надійних, досвідчених залізничників, які душею вболівають за рідну станцію. Й, мабуть, серед перших треба назвати Миколу Шкурата, заступника начальника. Микола Федорович усе трудове життя присвятив рідній станції. Починав у 80-ті черговим по ст. ТЕЦ-6. (У час побудови і перших років експлуатації на цьому найпотужнішому енергетичному комплексі столиці України була окрема залізнична станція). Він знає проблеми рідного колективу, все чим він живе, чим дише, як свої п’ять пальців.

    Із розповіді співрозмовників дізнаємося: це станція 2 класу, вантажна, має дві головні, три приймально-відправні, чотири вантажно-вивантажувальні, дві сортувальні колії. До станційних примикають майже два десятки під’їзних колій, на яких обслуговується до п’яти десятків клієнтів.


    Станційний працівник Антоніна МИЛИМКО - «Красу на станції гарантовано».

    Місцеві будівельні фірми отримують сипучі будівель Станційний працівник Антоніна МИЛИМКО: «Красу на станції гарантовано»ні вантажі, а саме: щебінь, відсів, пісок, цемент. На їхню долю припадає до 60% вивантаження, це десь 700 - 800 вагонів щомісяця. Щоправда, ці обсяги виконуються переважно влітку, через сезонність будівельних робіт. Ось вона сезонна складова «сезонного успіху». А що ж далі?!

    Стратегічним партнером станції є Київська ТЕЦ-6. Зі станцією її з’єднує 27-кілометрова колія, яка перебуває на балансі Ніжинської дистанції колії. Кілька років тому, коли були перебої з постачанням газу, у напрямку ТЕЦ-6 постійно йшли цистерни з мазутом. Наразі цей вид палива теж надходить, але в значно менших обсягах.

    НЕ ЛИШЕ ЦИФРИ

    Аби мати уявлення про обсяги вантажної роботи ст. Бровари, варто навести основні виробничі показники за минулий рік. Було вивантажено 12989 вагонів, навантажено 660. Виручка склала 24855150 грн. Чималенько! Але працювати успішно слід і надалі.

    Практично щомісяця поточного року тут вивантажується майже півтори тисячі вагонів.

    Звичайно, за радянську добу обсягів роботи було помітно більше. Проте навіть в періоди економічної скрути станція, як мовиться, не пасла задніх. Адже Бровари - це майже стотисячне місто з добре розвинутою промисловою інфраструктурою. Близьке розташування від столиці, вдала транспортна залізнична розв’язка сприяють його розвитку. В місті та навколо нього виростають транспортні підприємства, логістичні центри, перевалочні бази тощо. Все це сприяє пожвавленню роботи станції. Наразі вона переживає новий виток розвитку. За два останні роки відкрито три нові під’їзні колії, список клієнтів поповнили три підприємства. Зростають обсяги вантажних робіт, йде вгору виручка. Це не може не обнадіювати.

    МУЗИКА ПОЇЗДІВ

    При таких обсягах вантажної роботи дійсно кадри вирішують усе. Станція живе під музику поїздів. А головним диригентом цієї симфонії є черговий по станції. Тетяна Коломієць - саме така творча натура, здатна «розіграти» рух поїздів, за словами її колег, як по нотах. Вона на станції - восьмий рік, перейшла по переводу зі станції Овруч. Дуже толкова, відповідальна.

    Не лише вантажною роботою завойовує авторитет ст. Бровари. Пасажирська робота теж приносить непогану виручку. На станції - три пасажирські каси: приміська, дальня, змішана.

    До станції приписано чотири посадочні платформи - Княжичі, Квітнева, Парникова, Димерка. Колись на них усіх були квиткові каси, зараз залишилась лише на платформі Димерка. Виручка від приміських перевезень залежить як від досвіду і старання квиткового касира, так і від зусиль усього колективу. На платформах станції нема турнікетів (поки що - ред.), вісім перонних контролерів стежать, аби пасажири, прямуючи до електрички, не оминали каси. Трапляється, й інші працівники долучаються до заслонів від «зайців». Досвідчений квитковий касир Людмила Пономаренко добре знає свою справу, вона працює з 1983 р., прийшла після ПТУ-17. Все це дає непогані результати.

    Значно більшу виручку на станції приносять дальні перевезення. У цьому є суттєва заслуга Лідії Сотниченко - касира кас дальнього сполучення. Це професіонал високого класу, спадкова залізничниця. З великим стажем. Величезну інформацію тримає в пам’яті, завдяки чому якісно і швидко обслуговує пасажирів.

    Хочеться побажати молодому начальнику станції і всьому трудолюбному колективу нових успіхів у праці!

    Анатолій РОМАНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05