РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (21 вересня 2012) 

  • Економія - норма життя великої галузі

    Одне з головних питань, які начальник Південно-Західної залізниці Олексій Мефодійович КРИВОПІШИН запропонував обговорити на останній апаратній нараді, стосувалося раціонального використання ресурсів столичної магістралі. Розробка напрямків впровадження ощадливих технологій - ось на що націлює керівників галузевих служб О.М. Кривопішин. Оптимізації витрат паливно-енергетичних ресурсів та технологічних процесів, зокрема у господарствах колії, локомотивному, вагонному, приміських та пасажирських перевезень, приділяється найбільша увага. Це, так би мовити, масштабні проблеми, які потрібно вирішувати протягом найближчого часу. Але вже зараз безпосередньо на кожному робочому місці потрібно встановити жорсткий контроль за своєчасним відключенням електроенергії у виробничих та побутових приміщеннях після закінчення робочого дня, а освітлення платформ і вагонних парків на станціях привести у відповідність до галузевих норм.

    Актуальним було і залишається питання із заощадження дизельного палива та електроенергії локомотивними бригадами. Існує багато технічних засобів, використовуючи які можна покращити експлуатаційні показники з точки зору економії паливно-енергетичних ресурсів (ПЕР). На часі - зокрема у підрозділах, підпорядкованих локомотивній службі, завершуючи кожний рейс, аналізувати результати та усувати спільно із фахівцями із ремонту рухомого складу несправності, що ведуть до перевитрат кіловат-годин електроенергії та кілограмів дизельного пального.

    Великі можливості, як на мене, надає і система навчання локомотивних бригад, вивчення окремих тем з експлуатації машин, виявлення несправностей та їх усунення. Пригадую, як понад 30 років тому, проходячи стажування як помічник машиніста електропоїзда у тоді молодого механіка Фастівського моторвагонного депо ст. Фастів Анатолія КОЦЮБСЬКОГО, був приємно подивований його навичкам з точки зору економії електроенергії. Наскільки дозволяв робочий час, мій наставник наполягав слідкувати за показниками усіх лічильників електричного струму у моторних вагонах електропоїзда. Згодом, проводячи власне дослідження, враховуючи профіль колії на кожному окремому перегоні, населеність пасажирів у вагонах, Анатолій Федорович визначав режими ведення поїзда. Ясна річ, це відбувалося постійно. Адже кожний рейс - нові умови для роботи машиніста та його помічника. Почесний залізничник Анатолій Коцюбський на заслуженому відпочинку. Проте про його талант наставника пам’ятаю до сьогодні.

    Це лише один із прикладів нехай і багаторічної давнини, коли залізничник опікувався як належить справою. Певен, що з плином часу когорта дбайливих залізничників поповнилася новими іменами. Звертаємось до керівників підрозділів столичної магістралі з проханням розповісти про тих колег, хто по-справжньому дбає про заощадження ресурсів залізниці. Вчитися добрим справам ніколи не пізно, якщо це стосується економії. Остання, як відомо, у всьому сучасному світі є нормою життя!

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05