РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 35 (14 вересня 2012) 

  • У пошуках конструктивного діалогу

    Нечітке виконання вантажовласниками нормативних термінів користування вантажними вагонами та операцій навантаження-вивантаження створює цілий клубок проблем. І хоч тема понаднормових простоїв під навантаженням далеко не нова, однак при дефіциті рухомого складу вона стає дуже гострою.

    А зараз ще, крім систематичної затримки вагонів під вантажними операціями, особливе занепокоєння викликає практика покидання вагонів, що простоюють на підходах до підприємств-замовників залізничних послуг. Велика кількість таких вагонів простоювала з вини вантажоодержувачів і на ст. Коростень-Житомирський та Пенізевичі. Нині кількість вагонів, які затримуються на підходах до станцій призначення, зменшилась. Для цього доводилося впроваджувати конвенційні заборони.

    Яких же заходів вживають у Коростенській дирекції залізничних перевезень задля підвищення ефективності експлуатації вагонів, щоб забезпечити потреби Житомирщини у вантажних перевезеннях? Як зрозуміла з пояснень залізничних комерсантів, діалог з вантажовідправниками на цю гостру тему ведеться постійно. І не лише на рівні дирекції. До розв’язання проблемної ситуації долучається й керівництво обласної державної адміністрації. Саме за його вказівкою нещодавно відбулася нарада щодо усунення причин затримки вагонів під вантажними операціями, на якій були присутні, зокрема, головні інженери ряду лісгоспів, комерційні директори кар’єрів. Представникам підприємств роз’яснювали всю гостроту проблеми заступники начальників Коростенської і Козятинської дирекцій Леонід Гронський та Юрій Олексюк, заступник начальника головного управління промисловості та розвитку інфраструктури ОДА Анатолій Горецький.

    На жаль, не лише на кар’єрах завищують норми простоїв, стосується це і лісгоспів. Зокрема непоодинокі ситуації, коли, отримавши вчасно рухомий залізничний склад, починають не його завантажувати, а автотранспорт. Були випадки, коли лісгоспи проводили навантаження «з підвозу», тобто на складі не мали того обсягу продукції, на який було раніше замовлено вагони. Щодо перевезення будівельних матеріалів, то у розмові із вантажовідправниками наголошувалося на пришвидшенні оформлення митних документів.

    Вантажовідправники говорили і про проблеми, що турбують. Найголовніше - забезпечення їх рухомим складом у задовільному стані (справними й очищеними вагонами). А також піднімали питання щодо можливості корегування електронних заявок на рухомий склад (переадресація замовлених вагонів без процедури повторного подання нової заявки). Лист з таким проханням головне управління облдержадміністрації підготувало на адресу Укрзалізниці.

    І представники дирекцій залізничних перевезень, і керівництво управління обласної адміністрації закликали клієнтів залізниці до раціонального використання вагонів, розвитку та технічного переоснащення вантажних фронтів підприємств, рівномірності відправлення продукції протягом місяця, усунення інших причин простою вагонів. Адже не можна допустити, щоб через це страждав не лише перевізний процес, але й економіка країни в цілому.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05