РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 35 (14 вересня 2012) 

  • Лабораторія вікнами на магістраль

    Лише ступили за огорожу Київської дистанції колії - зупинилися приємно здивовані. Ретельно впорядковані доріжки, ошатні газони, мальовничі квітники й державний прапор на високому флагштоці - торік такого не було. Як дізналися, цей чудовий ландшафтний дизайн - творча розробка начальника дистанції Віталія КАЛЮЖНОГО. Сусідня будова інженерно-геологічної бази теж милувала око, а обличчя керівника цієї установи Людмили ПОНОМАРЕНКО (на фото) випромінювало задоволення.

    Дійсно, було від чого радіти: всі приміщення блищать свіжою фарбою, оновилися зручними меблями й досконалою оргтехнікою.

    - Суттєво й те, що фахівці геобази «озброїлися», нарешті, сучасними геодезичними інструментами, - зазначила Людмила Олексіївна. - Звичайно, без сприяння начальника галузевої служби колійного господарства Михайла СІЧНОГО не обійшлося. За що йому наша щира вдячність, - додала з усмішкою.

    У залізничній практиці достатньо прикладів того, коли зовнішні метаморфози є ознакою більш значущих перетворень у галузі. Чи не так наразі відбувається в колійному господарстві?

    - Дійсно, - дізнаємося від нашої співрозмовниці. - У колійному господарстві здійснюються структурні зміни. Зокрема, наша геобаза втратила статус дорожньої і ввійшла до складу Лабораторії діагностики залізничної колії. Начальником нового підрозділу призначено Володимира ШАЛАБАЄВА, заступником - Анатолія Євтушенка.

    Про ці новації розповідає Петро ОСТАПЧУК - начальник відділу обстежень новоствореної лабораторії (на фото).

    - Створення підрозділу - це, можна сказати, перший крок до реструктуризації колійного господарства, - ділиться думками Петро Борисович. - Подібні лабораторії сформовано також на всіх інших залізницях, а на базі Центру механізації колійних робіт Укрзалізниці створено Центр діагностики колії під орудою головного управління колії Укрзалізниці. Переваги такої новації очевидні. Адже повна діагностика колійного господарства тепер проводиться комплексно. Надалі планується, що наша лабораторія стане складовою структурою Центру діагностики.

    А тепер про заходи, які здійснено новоутвореним підрозділом. Як відомо, в зв’язку із впровадженням прискореного руху на напрямках Гребінка - Київ - Коростень - Шепетівка - Здолбунів було проведено модернізацію і капітальні ремонти колії за конкретними технологіями.

    Перед впровадженням прискореного руху російські колеги надали можливість українським залізничникам провести комплексну суцільну перевірку стану залізничних об’єктів діагностичним комплексом «ЕРА». Він призначений для здійснення розширеного контролю за станом технічних об’єктів інфраструктури. Це двовагонний комплекс, який може укомплектовуватися різноманітними системами відповідно до вимог замовника. Один вагон проводить контроль технічних об’єктів залізничної колії, другий - контроль за станом контактної мережі, систем автоматики і зв’язку. До речі, кожен з вагонів-лабораторій може працювати автономно, за своїм графіком.

    Діагностичний комплекс «ЕРА» за одну перевірку забезпечує контроль у «прив’язці» до залізничної і геодезичної систем координат понад 120 параметрів.

    За результатами роботи комплексу «ЕРА» було зроблено детальний аналіз на негабаритність 162 «вузьких» місць. Це і високі та низькі платформи, і світлофори, і місця між коліями, опори контактної мережі, настили переїздів тощо. Ті недоліки, що підтвердились, було усунуто.

    Діяльність новоствореної Лабораторії набирає обертів. Її переваги вимальовуються все чіткіше. Вони насамперед - у комплексному підході до діагностики колійного господарства та пристроїв, тобто у всебічному аналізі їх стану і точних рекомендаціях щодо усунення недоліків.

    P.S. Про роботу трьох відділів, які лише розпочали свою діяльність під керівництвом досвідчених інженерів, розповімо згодом.

    Анатолій РОМАНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05