РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 35 (14 вересня 2012) 

  • ПРОЕКТИ ЗБЕРІГАЮТЬ ЧАС ПАСАЖИРІВ

    Якщо не підводить пам’ять, то років з вісім потому на нашій залізниці було впроваджено швидкісний рух між Києвом і Дніпропетровськом. Швидкісні «Столичні експреси» помчали пасажирів з нечуваною, як на той час, швидкістю понад сто кілометрів. Проте прогрес не стоїть на місці. І ось вже «Інтерсіті+» забезпечують перевезення на 160 км/год. у напрямках до Львова, Донецька та Харкова.


    Колійні роботи у розпалі.

    Організація таких перевезень стала серйозною конкуренцією навіть авіації. Судіть самі: щоб скористатися літаком, по-перше, необхідно дістатися аеропорту, по-друге, зареєструватися не пізніше, ніж за годину до відправлення, по-третє, дочекатися розвантаження багажу і, нарешті, дістатись місця призначення з аеропорта. Підрахуйте, скільки на це потрібно часу. Стільки ж, не більше, знадобиться на те, щоб доїхати із центра Києва до, наприклад, центра Харкова на поїзді. Вартість проїзду при цьому буде значно меншою.


    Володар металу та вогню газозварник Михайло АСТАФЬЄВ.

    І невипадково, що впровадження швидкісних поїздів «Інтерсіті+» набуває все більших обертів. У перспективі - поєднати таким видом сполучення всі великі міста України. А зараз напрямок головного удару - Дніпропетровськ. Саме він стане черговим містом, куди поїдуть поїзди «Hyundai Rotem». Проект впроваджується на столичній магістралі, щоби врешті-решт берегти час пасажирів швидкісних експресів.

    Планується, що ця подія відбудеться вже найближчим часом. А в ці дні повним ходом йдуть підготовчі роботи. Найбільша відповідальність - на працівниках колійного господарства. Саме від них залежить досягнення передбаченої швидкості і безпека перевезень. Основні роботи ведуться від Трипілля-Дніпровського до Миронівки.


    Начальник КМС-122 Микола КОНДРАТЮК.

    Того дня кореспонденти «Рабочего слова» завітали на ст. Кагарлик, де базується Коростенська колійна машинна станція (КМС-122). Саме в цей час підрозділ збирався на «вікно» у напрямку ст. Галине.

    - Ви якраз вчасно, - сказав, вітаючись начальник КМС Микола КОНДРАТЮК. Ми у складі рейкорозбірного поїзда виїжджаємо на перегон. Ось місце, де закінчується нещодавно вкладена колія. Поїзд зупиняється і колійники починають розгортати свою техніку. Поки колієрозбірний кран готується до роботи, газозварники Тарас КРАСНОВ та Михайло АСТАФЬЄВ вже приступили до роботи. Впевненими рухами вони розрізають безстикову колію на 25-метрові пліті.


    Плече в плече під час укладання колійної решітки.

    Проходить лише півгодини з початку «вікна», а вже шість плітей демонтовано. Потужні бульдозери обробляють насип. У цей час на перегон прибуває колієукладальний кран…

    - Сьогодні у нас заплановано замінити 750 метрів колійної решітки на скріпленні КПП-5.2, - розповідає Микола КОНДРАТЮК. - Згоден. Мало. Але «вікна» надають короткотривалі. Сьогодні лише чотири з половиною години. Багато часу займає розгортання та згортання техніки. А сам процес заміни решітки відбувається швидко - працівники добре знають свою справу, в усіх - великий досвід.

    І дійсно, одна за одною нові пліті рейко-шпальної решітки укладаються на насип. Машиніст колієукладача Михайло Павленко добре знає свою справу. Щоб не затримувати процес укладання, кран просувається вперед по ще не скріплених між собою на стиках рейках. І тільки після його проходження бригада майстрів колії виконує цю роботу.

    Нарешті «вікно» добігає кінця. Команда КМС зі своїм завданням справилася успішно. Під час наступного виїзду інвентарні рейки мінятимуть на безстикову колію. Потім до роботи стане спеціальна колійна техніка, яка зробить колію «оксамитовою». І незабаром експреси помчать на високих швидкостях.


    Машиніст колієукладального крана Михайло ПАВЛЕНКО.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    У цьому році згідно із розпорядженням керівництва столичної магістралі проводиться бережливе виробництво колійних робіт у багатьох підрозділах галузевої служби колії. Технології спрямовано на зниження рівня невиробничих втрат, покращення охорони праці та рішення інших актуальних завдань. І це незважаючи на високі темпи та надзвичайно великі обсяги під час виконання модернізації колії на головних напрямках Південно-Західної магістралі.

    Сергій ГУК, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05