РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 32 (24 серпня 2012) 

  • Ніжинський залізничний вузол. Право на лідерство

    Залізничне братство Ніжинського залізничного вузла дружне та велике. Окрім колективу станції, до нього входять дистанції колії, сигналізації та зв’язку, ПТО Дарницького вагонного депо, район електромереж Дарницької дистанції електропостачання, виконробська дільниця Київського будівельно-монтажного експлуатаційного управління, стрілецько-пожежна команда Київського загону воєнізованої охорони тощо.

    Але цього разу наша розповідь про саму станцію Ніжин, яка має три парки: Київський, Пасажирський, Конотопський, 57 колій, 154 стрілочних переводи. Тут працює 160 залізничників, з них 53 працюють у пасажирському цеху, 23 - у комерційному, решта займається перевезеннями.


    Станція Ніжин

    Був звичайний літній день. Станція жила своїм життям. Проходячи привокзальною площею, звернули увагу на охайний стан території. Все доглянуте. Навколо - ідеальна чистота. Клумби буяють різними кольорами квітів. Біля однієї із них працюють люди. На питання, де вони беруть такі чудові квіти, станційний працівник Ніна ПРОЦЕНКО пояснила: «Ми ще з осені збираємо насіння. Окрім цього, приносимо розсаду з дому. За кожним із нас закріплена клумба. Приємно спостерігати за пасажирами, які під час очікування поїзда милуються цим різнобарв’ям. Бо спілкування з прекрасним покращує настрій, а можливо, й взаємовідносини залізничників та пасажирів».

    А пасажирів - чимало. Станція Ніжин працює на чотири напрямки - Київ, Конотоп, Чернігів, Прилуки. За добу прибуває до 28 пар приміських та 11 регіональних поїздів. Хоча певні зміни відбулися з причини часткової відміни зупинки деяких пасажирських поїздів.

    Очолює станційний колектив Юрій ЧАЙКА. Залізничник із багаторічним досвідом роботи, якого з нагоди Дня Конституції було нагороджено знаком «Залізнична Слава» III ступеня.

    - Що турбує Вас, як начальника станції, які пріоритети на першому плані? - запитую у Юрія Кириловича.

    - Насамперед для нас головне - ритмічна робота колективу, - відповів Ю. Чайка. - А пріоритети відомі - потрібно підтримувати на належному рівні пасажирські та вантажні перевезення. До того ж одна з першочергових нинішніх турбот - підготовка до роботи в осінньо-зимовий період.


    Завідуюча вантажного району Валентина ОХРІМЕНКО та начальник станції Ніжин Юрій ЧАЙКА.


    Старший квитковий касир Світлана ШИЛО.


    Технічні працівники вокзалу Марія КОСТЮЧЕНКО, Любов ТУЛІГОЛОВЕЦЬ та Ніна ПРОЦЕНКО.

    Оглядаючи станційне господарство, прямуємо з начальником станції до товарної контори. Її працівники якраз вирішували робочі питання у кабінеті завідуючої вантажного району Валентини ОХРІМЕНКО.

    - Якщо говорити про вантажі, то це - металобрухт, зерно, мука, - каже Валентина Володимирівна. - Чекаємо на збір нового урожаю. Готуємось. Тоді додадуться нові вантажі, а це додаткові кошти. Також лісоматеріали (зокрема на станції Липовий Ріг, яка в оперативному плані підпорядкована ст. Ніжин). Вивантажуються в основному будівельні матеріали для Ніжинської пересувної дорожньої механізованої колони. До того ж займаємося переадресуванням вантажів із Білорусі. Для цього у нас 15 під’їзних колій на ст. Ніжин і чотири на ст. Липовий Ріг. Локомотив, який є, використовується на повну потужність. Це формування та розформування поїздів, причеплення пасажирських поїздів і обслуговання всіх під’їзних колій. У так зване міжсезоння обслуговуємо цим локомотивом станції Носівка та Бобровиця. Спрацьовує на кінцевий результат і впроваджений електронний підпис, також добре налагоджено процес електронного документообігу.


    Чергова по вокзалу Ніна ДВОРСЬКА та квитковий касир Юлія КРАСНОВИД.

    …Крокуємо до вокзалу. Чергова Ніна ДВОРСЬКА, старший квитковий касир Світлана ШИЛО і начальник вокзалу Людмила БІЧУК проводили в той час оперативну нараду.

    Питань, які належало вирішувати залізничникам, справді багато. Адже більшість мешканців Ніжина працюють у Києві, тому користуються послугами залізниці практично щоденно. Починаючи з трьох годин ранку, коли пасажири поспішають на першу електричку, і закінчуючи пізно ввечері. Зазвичай, чималий наплив на ранкові електрички. Тож цей процес потрібно тримати на контролі, забезпечувати належний комфорт та безпечну висадку та посадку пасажирів.

    - У нас дуже гарний колектив, - розповідає Людмила Бічук. - Ви знаєте, від колективу багато залежить. У мене перші питання до тих, хто влаштовується на роботу, досить прозаїчні: «Ви вмієте працювати? Ви не ледар?». Можливо, не кожному до душі такі прямі запитання, але вони мають налаштувати людину на певний ступінь відповідальності. Тому випадкових людей або тих, хто сподівається, як мовиться, відсидіти на роботі, не тримаємо. У нас усі вболівають за свою роботу. Підтвердити ці слова хочу на прикладі посадочних бригад, які кожного дня, а особливо із 3 до 6 години ранку, влаштовують так звані заслони. У цей процес включаються практично всі - і чергові по вокзалу, і співробітники кімнати відпочинку, і технічні працівники. Існує навіть неформальне змагання. Кожна бригада намагається як можна більше коштів принести в касу станції.

    На жаль, є й проблема: для поїздів, які прямують до Харкова, відмінено зупинку по нашій станції, - продовжує Людмила Бічук. - Але це питання і до сьогодні відкрите. Люди продовжують писати листи, скарги, а інколи заходять прямо до чергового по станції і говорять, що вони про це думають. А думки ці досить критичні. Нам, справді, потрібна зупинка поїзда №63 Київ - Харків. Бо незабаром осінь, і дуже багато студентів будуть їздити до Харкова на навчання.

    - Взагалі колектив станції молодий, - доповнює Юрій Чайка. - Більше половини ветеранів-залізничників відправили на заслужений відпочинок. На зміну прийшла молодь. Вона дорожить роботою, бо в місті з працевлаштуванням складно. Щодо проблем - то вони майже однакові для багатьох станцій. Як правило, болючі питання вирішуються завдяки керівництву залізниці, дирекції, та й ми не останню роль у цьому відіграємо.

    Слід зазначити, що для 75-тисячного міста Ніжин, де половина мешканців працює в Києві, залізниця - справжнє транспортне спасіння. Маршрутні таксі їдуть іншим шляхом. І якщо, не дай Боже, скасують приміськи поїзди, то для ніжинців цілком ймовірний соціальний вибух.

    До речі, дехто з мешканців міста, помітивши на вокзалі журналістів галузевої газети, висловили свої побажання щодо харківських поїздів: «Тільки один зупиняється на станції, та і той уночі. До того ж там лише купейні вагони!»

    Ми повертались назад до Києва з почуттям виконаного обов’язку. У журналістському блокноті залишились численні записи щодо зустрічі із залізничниками Ніжинського вузла і впевненність у тому, що наші нові знайомі і надалі займатимуть лідируючі позиції серед трудових колективів Південно-Західної залізниці. Право на лідерство не дається назавжди. Його потрібно підтверджувати постійно.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05