РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 32 (24 серпня 2012) 

  • «Шлагбаума я не помітив»

    Саме таке виправдання вигадав водій вантажівки з номерним знаком АВ 8099 ВВ, коли давав пояснення співробітникам Державної автоінспекції. А до цього: на залізничному переїзді поряд зі с. Лука-Мелешківська (Вінницький р-н, Вінниччина), 1086 км на перегоні Вінниця - Тюшки, перед проходом пасажирського поїзда, спрацювали пристрої звукової та світлової сигналізації. І закрився шлагбаум. Та водій вантажівки усього цього «не помітив». Він зніс шлагбаум і помчав далі. Сподіваючись, напевне, що зуміє втекти непоміченим.

    Чергова по переїзду Світлана МАРКІВСЬКА пильності не втратила і діяла згідно з посадовою інструкцією. Вона записала номерний знак автомобіля і про те, що трапилось, доповіла диспетчеру Вінницької дистанції колії та в управління Державтоінспекції. Менш ніж за годину порушника було затримано. Яке покарання він понесе - вирішить суд. Але важливо у цьому матеріалі наголосити і на те, що протягом кількох годин водій відновив зламаний ним шлагбаум.


    Заступник начальника Вінницької дистанції сигналізації та зв’язку Сергій РЕЗНІК,
    заступник начальника Вінницької дистанції колії Валерій СЛОБОДЯН та електромеханік СЦБ Анатолій КОГУТ
    перевіряють справність обладнання на залізничному переїзді.

    На жаль, подібні випадки трапляються на залізничних переїздах доволі часто. Причому багато із них завершуються й трагічними наслідками - гинуть люди. Крім того, пошкоджується техніка, обладнання… Щоб такого не траплялось, на нашій залізниці вживається низка заходів. На магістральних напрямках з інтенсивним рухом поїздів переїзди облаштовуються двосторонніми шлагбаумами, які перекривають усю автомобільну дорогу. На окремих із них, додатково, встановлено бар’єрні загорожі. Це для тих водіїв, які «не помічають» шлагбаумів, «не чують і не бачать» сигналів, що забороняють рух. Виконуються й інші роботи з удосконалення обладнання на перетинах залізниці та автошляхів.

    Задля підвищення безпеки руху поїздів та автотранспорту з 16 липня на столичній магістралі проводився місячник, під час якого усі залізничні переїзди приводились у належний технічний та санітарний стан. У межах цього заходу активну роботу розгорнуто й у Вінницькій дистанції колії, яку очолює Олександр ОНИЩУК.

    Нещодавно тут проходив комісійний огляд залізничних переїздів через колію, яка пролягла від Вінниці до Гайсина і далі до «кордону» із Одеською залізницею. Комісія під головуванням заступника начальника Вінницької дистанції колії Валерія СЛОБОДЯНА, до якої увійшли посадові особи з місцевих дистанцій електропостачання, сигналізації, централізації, автоблокування, залізничні лісники та ревізори безпеки руху. Вони ретельно перевірили переїзди на цьому напрямку, а таких майже сорок. У автора цих рядків була можливість попрацювати разом із членами комісії, почути їх думки відносно технічного стану кожного із цих об’єктів. Зрозуміло, власними враженнями хочу поділитись із читачем.

    Узагальнюючи усі зауваження, скажу: за кількістю лідером є таке: «поповнити дорожні знаки». Що це означає - покажу на конкретному прикладі. Біля переїзду (п’ятий кілометр, на околиці Вінниці) немає жодного дорожнього знаку, який вказував би на те, що саме тут здійснюється перетинання залізниці автівками. Така ж ситуація на переїздах, що розташовані на 13-му, 17-му кілометрах, та й на багатьох інших. Приписи у відповідні дорожні районні управління, які відповідають за встановлення належних дорожніх знаків, із дистанції колії направлені ще на початку весни, однак належної реакції із їхнього боку й до сьогодні немає. Тому й під час цього огляду довелось відзначити відсутність необхідних дорожніх знаків. Біля вказаного вище переїзду і деяких інших важко було не помітити вибоїни в дорожньому полотні, через які непросто проїхати. Це також негативно впливає на безпеку руху. Адже водії змушені всю увагу зосереджувати на цих перешкодах і можуть не помітити поїзда. Тож дорожні організації і в цьому недопрацьовують. Узагалі ж складається враження, що безпекою на залізничних переїздах ці структури мало переймаються. Чому так? Причину цього явища важко зрозуміти, адже зіткнення автомобілів і залізничного рухомого складу більшу небезпеку, як показує сумна статистика, несе саме тим, хто перебуває у автотранспорті. Тож «автодоровці» і мали б більше дбати про ці важливі об’єкти. Але практично усе, що стосується облаштування переїздів, покладено на залізничників.

    І, як показав комісійний об’їзд, наші працівники з цим завданням справляються успішно. Тому серйозних зауважень у членів комісії до утримання залізничних переїздів не було. Навпаки, в багатьох відмічався їх хороший технічний та санітарний стан. Серед таких - залізничний переїзд у м. Немирів (49 км). Тут усе обладнано відповідно до технічних вимог. У приміщенні чергового по переїзду є прямий телефонний зв’язок із черговим по станції, встановлено й номерний телефон, а, крім того, ще є радіостанція. За її допомогою, в разі необхідності, можна зв’язатись з машиністом локомотива, що наближається до переїзду, і попередити про небезпеку. Черговий по переїзду Павло ВЛАСЮК під час перевірки, здійсненої членами комісії, продемонстрував хороші знання та уміння діяти належним чином як за штатних умов, так і в екстрених ситуаціях.

    - Під час попередніх об’їздів, - розповідає Валерій Слободян, - певні зауваження були щодо обладнання переїзду на 81-му кілометрі, адже через нього проходить автодорога з інтенсивним рухом. На сьогодні тут уже замінено настил між коліями, заасфальтовано під’їзд, замінено додатковий шлагбаум, виконано й інші роботи на загальну суму 50 тис. грн. Тепер через нього проїжджають автомобілі, майже не збавляючи швидкості. Втім й на багатьох інших теж.

    Усе це засвідчує, що залізничники дбають про безпеку автомобілістів. Важливо, щоб і вони так же уважно та бережно поводили себе на цих важливих об’єктах. Тоді безпека руху на залізничних переїздах буде максимальною і не призведе до прикрих випадків.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05