РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 32 (24 серпня 2012) 

  • Вантажовласники затримують вагони

    Південно-Західна залізниця протягом липня - серпня поточного року проводить активну роботу з керівництвом підприємств та органами місцевої влади, яка направлена на дотримання норм виконання вантажних операцій, що передбачені договорами про подачу та забирання вагонів і експлуатацію під'їзних колій.

    У липні 2012 р. середній час користування вагоном на під’їзних коліях у цілому по залізниці збільшився, порівняно з аналогічним періодом минулого року, на 6,04 год. і відповідно склав 22,2 год.

    У результаті проведеного залізницею аналізу використання рухомого складу на під’їзних коліях за липень та 7 місяців 2012 р., виявлено ряд підприємств, які через незадовільну організацію роботи систематично затримують вагони під вантажними операціями понад встановлений договорами час.

    Найдовше під вантажними операціями на під’їзних коліях простоюють вагони з вугіллям, газом, зерновими вантажами та лісоматеріалами. Выдбувається це з причин довготривалого проведення митних операцій, проведення й очікування результатів аналізу якості вугілля, недостатньої кількості вантажу та поломки вантажних механізмів.

    Як повідомили в галузевій службі комерційної роботи та маркетингу, погіршили показники використання вагонів ТОВ фірма «ТехНова» при ст. Чернігів. При нормі перебування вагонів на під’їзній колії під вантажними операціями 3,42 год., середній час за липень склав - 32,66 год.; ДП «Агроцентр Єврохім-Україна» при ст. Путивль. Час виконання вантажних операцій на під’їзній колії повинен складати 4,6 год., фактично за липень він був 69,97 год.; ТОВ «Конотопський елеватор» при ст. Вирівка, який при нормі 2,5 год. фактично використовував 39,33 год.; ПП «Укрпалетсистем» при ст. Коростень. Тут перевищили норму понад 75 год.

    Відповідно залізницею спільно з дирекціями залізничних перевезень були підготовлені та направлені вищезазначеним та іншим підприємствам листи щодо раціонального використання ними рухомого складу та дотримання узгоджених норм перебування вагонів на під’їзних коліях, а саме 54 підприємствам та 24 місцевим органам влади.

    Крім того, заплановано проведення керівництвом залізниці та дирекцій нарад з керівниками підприємств щодо вжиття дієвих заходів, спрямованих на прискорення обігу вагонів та безумовне дотримання норм їх перебування під вантажними операціями.

    У результаті зростання середнього часу користування вагоном на під’їзних коліях, плата за липень поточного року зросла на 2,3 млн. грн., на 55% у порівнянні з минулим роком, і відповідно склала 6,7 млн. грн.

    Григорій СЕРГЕЄВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05