РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 31 (17 серпня 2012) 

  • Коли ШЛЯХИ ПЕРЕТИНАЮТЬСЯ...

    Два засоби пересування - автомобіль і залізниця - з’явилися майже водночас, і вже два століття інтенсивно розвиваються окремими напрямками. Проблеми виникають, коли їх шляхи збігаються. Саме теми гарантування безпечного перетину двох транспортних артерій - залізничної та автомобільної - торкнулися ми в бесіді з начальником Київської дистанції колії Віталієм КАЛЮЖНИМ.


    Чергова по переїзду Тарасівка Тамара ЧЕРНЕКА.



    Бригадир колії Юрій ЖОГЛА.

    - У колійному господарстві підрозділу експлуатується 62 залізничних переїзди, з них - 24 охоронних, - зазначив Віталій Володимирович. - Переїзди на перетині найінтенсивніших залізничних і автомобільних потоків завжди створюють додаткові клопоти для залізничників. До таких можна віднести переїзди Тарасівка, Боярка, Вишневе, Васильків, Ірпінь тощо. В межах столиці проблемним залишається охоронний переїзд 5 км на пр. Науки, де через інтенсивний рух автотранспорту й невдале вуличне планування трапляються непередбачені ситуації. Керівництво залізниці неодноразово вказувало на цю проблему міській владі. В перспективі для автомобільної розв’язки тут планується спорудження «кленового листа», тоді необхідність у залізничному переїзді відпаде. Звичайно, найкраще вирішення проблеми перетину автомобільних і залізничних шляхів - у спорудженні шляхопроводів і тунелів.

    Недобру славу заслужив залізничний переїзд біля посадочної платформи Тарасівка, і спорудження шляхопроводу на перегоні Тарасівка - Боярка давно на часі, але... Треба наголосити, що питання залізничних переїздів торкається не лише залізничників, а також місцевих влад і автомобільного відомства. Що стосується залізничників, вони роблять все від них залежне для безпечної експлуатації переїздів. Ось у цьому році під час модернізації колії на дільниці Вишневе - Боярка було оновлено й переїзд поблизу платформи Тарасівка.

    ...Ошатний будиночок чергового по переїзду побачили відразу, як вийшли з електрички. Сьогодні чергує Тамара ЧЕРНЕКА. Вона охоче вступає в бесіду, але розмовляти доводиться уривками, адже поїзди мчать один за одним.

    На цьому переїзді Тамара Михайлівна працює три роки, проте загальний стаж на залізниці у неї поважний - 24 роки. Починала трудовий шлях у Ніжинській дистанції колії у 1988 р. черговою по переїзду на ст. Носівка.

    Зі свого робочого місця чергова по переїзду постійно підтримує зв’язок із черговою по станції Боярка, яка надає оперативну інформацію щодо ситуації на лінії. Окрім того перед наближенням поїздів спрацьовує звукова сигналізація, загорається червоне світло автомобільного світлофора, автоматично опускається шлагбаум. Під час проходження поїзда чергова зустрічає його із сигнальним прапорцем. Вона зобов’язана бути одягненою по формі і оглядати рухомий склад на предмет виявлення технічних несправностей та порушень у кріпленні вантажу.

    Робота чергової по переїзду розписана за суворою вимогою: «Від посадових інструкцій - ані кроку!» Також потребує й солідного обсягу знань, як технічних, так і з охорони праці. Для цього постійно проводяться технічні заняття й раз на місяць іспити в дистанції колії.

    Розповідь чергової доповнює бригадир першої бригади сьомого околодку (ПД-7) четвертої дільниці (ПЧУ-4) Київської дистанції колії Юрій Жогла.

    - На дільниці обслуговування нашого околодку - три переїзди: Тарасівка, Боярка, Глеваха, - каже він. - Моя бригада утримує 6 кілометрів колії (12 - розгорнутої довжини). Саме на переїзді Тарасівка найінтенсивніший рух автотранспорту - 12 тисяч одиниць за добу, а поїздів за цей час - понад 100 пар. Нещодавно пройшла модернізація парної колії, під час якої установлено залізобетонні плити, обладнано пішохідні доріжки, пофарбовано шлагбауми. Водночас відремонтовано приміщення. Переїзд обладнано двобічними шлагбаумами, що повністю перекривають проїзну частину автошляху. Треба зауважити, що переїзд неодноразово ставав місцем серйозних ДТП, тому пильність від чергового вимагається підвищена. Цей переїзд - під особливою увагою керівництва дистанції. І, звичайно, наша бригада тримає його під постійним контролем.

    Від редакції

    Залізничні переїзди можна віднести до категорії найнебезпечніших місць на залізничному транспорті. Тому для водіїв тут встановлено особливі правила руху, які потрібно суворо виконувати. Адже машиністові локомотива потрібно витратити чимало часу для того, щоб зупинити поїзд перед щойно виниклою перешкодою. Гальмівний шлях дорівнює сотням метрів. Вважаємо, що до боротьби із порушеннями мають активно залучатися автошколи. Автоводіїв-початківців потрібно суворо екзаменувати на знання правил поведінки на залізничному переїзді.

    Анатолій РОМАНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05