РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (10 серпня 2012) 

  • У центрі уваги - газета залізничників

    Саме це питання було у центрі уваги, і на нього шукали відповіді учасники читацької конференції, що нещодавно відбулася у Козятині. Її організувала редакція газети «Рабочее слово» разом із керівництвом Козятинської дирекції залізничних перевезень та територіального комітету профспілок дирекції. Розмова відбулася щира, відверта. Кожен учасник цього заходу мав можливість дати оцінку роботі редакції газети залізничників, тим публікаціям, що друкуються на її шпальтах. Серед учасників виїзного засідання редакції - керівники підрозділів Козятинського залізничного вузла, місцеві профспілкові активісти, представники ветеранських організацій. Майже для 30 наших співрозмовників, які завітали до читальної зали, що у бібліотеці Міжрегіонального вищого професійно-технічного училища залізничного транспорту, була можливість, щоб розповісти про своє бачення, як зробити газету більш цікавою. Обговорювали не лише зміст низки газетних публікацій, а й дизайн, верстку видання. Наші співрозмовники пропонували власні теми, рубрики. Було й чимало побажань та критичних зауважень. Та про все по порядку.


    МІЩУК Віктор Іванович - начальник відділу кадрів локомотивного депо Козятин.


    БОЙКО Лариса Петрівна - голова профкому БМЕУ-2.


    ГАЛИЧ Надія Петрівна - голова профкому Козятинської дирекції залізничних перевезень.


    ГРЕЧАНИЙ Володимир Віталійович - провідний інженер з кадрів
    Козятинської дирекції залізничних перевезень.


    ДЗЮБЕНКО Василь Іванович - голова профкому локомотивного депо Козятин.


    ПРЯДКО Борис Іванович - голова Ради ветеранів
    Козятинської дирекції залізничних перевезень.

    «СЕБЕ ШАНОВАНОГО ТЯГТИ НА СУД ГРОМАДСЬКОСТІ?! ДЗУСЬКИ!»

    Перш за все людей турбує висвітлення на шпальтах газети актуальних проблем сьогодення.

    - Ми вже довгий час говоримо про реорганізацію галузі, яка очікує нас найближчим часом. А от що із собою несе ця реорганізація, як вона змінить життя залізничників, про це люди не знають, - зазначає голова теркому профспілок Анатолій ВІЛЬЧИНСЬКИЙ. - Дуже хотілося прочитати на сторінках газети думку і роз’яснення з цих питань керівників залізниці та провідних фахівців галузі. Однак, на жаль, цього немає.

    Ще один напрямок діяльності газети, на який звернув увагу керівник територіального комітету галузевої профспілки козятинських залізничників, - дієвість газетних виступів. По суті, у засобах масової інформації, у тому числі й нашому залізничному щотижневику, сьогодні втрачено пам’ятну традицію. Мова про те, що свого часу було добре налагоджено зв’язок між авторами газетної публікації і тими героями, хто тим або іншим чином згадувався у статті. Дійсно, свого часу на кожний, зокрема критичний матеріал, керівництво окремих підрозділів мали надавати консультації, пояснення з приводу того, що було зроблено, щоб вирішити конкретну проблему, яку підняла газета. Тоді навіть рубрика існувала «Газета виступила - що зроблено». Однак зараз цього й близько немає. А хотілося б. Хоча б прочитати відповіді на ті вкрай рідкі критичні газетні виступи.

    Саме цієї миті у читальній залі виникла дискусія. Хіба для офіційної відповіді на конкретну публікацію редакція не надавала газетні шпальти? Парадокс іноді у тому, що після виступів газети деяким горе-керівникам, бракоробам, порушникам трудової та технологічної дисципліни на критичні виступи відповідати не дуже хочеться. З одного боку їх можна зрозуміти - зайвий раз себе шанованого тягти на суд громадськості?! Аж ніяк. Але ж за власні вчинки треба відповідати. Дзуськи! Ось тут би і втрутитись керівникам відповідних служб залізниці, профспілковому активу, щоб «допомогли» тому чи тому порушникові відредагувати та надіслати листа-пояснення до редакції. Та де там… Це від доброго труда не буде стида, а так марно на лінивого, бракороба, прогульника слова витрачати. Тишком-нишком, все якось буде - ось кредо багатьох керівників середньої виробничої ланки.

    Турбує наших читачів й мала кількість публікацій на виробничу тематику. Рідко на шпальтах газети можна побачити конкретні підсумки роботи за той чи інший період кожної із дирекцій залізниці, щоб можна було за порівняльними виробничими характеристиками уявити величину успіхів колег з інших дирекцій, дистанцій, депо.

    ВИРОБНИЧІ ПОКАЗНИКИ ЗРОСТАЮТЬ. А ЗАРПЛАТА?

    - Нам важко пояснити людям, чому, судячи з підсумків роботи, виробничі показники у нас ніби і зростають, а от зарплатня залишається без змін, - це вже думка голови профкому локомотивного депо Козятин Василя ДЗЮБЕНКА. - Хотілося б почути роз’яснення фахівців зокрема і з цього приводу. Аналітичних матеріалів на злободенні теми, що ними транспортна галузь, авторами яких були б фахівці з управління Південно-Західної залізниці, з тих чи інших питань на шпальтах газети ми майже не бачимо, - думка В. Дзюбенка.

    Що ж на це відповісти? Очевидно, через виробничу зайнятість більшість керівників служб, окремих підрозділів не бажають «світитися» у галузевій пресі. Чому? По-перше, як сказав нещодавно у телефонній розмові один із керівників дистанції: «Яким є стимул для мене, щоб ділитися власними думками з іншими?». Мовляв, маленький гонорар, який ви-плачує авторам наше видання, його не влаштовує. Так думає багатенько з наших передплатників. По-друге, як поділився власними враженнями про нещодавній критичний матеріал «Профілактика йде» (№27 за 2012 р.) анонім, який надіслав СМС-ку на телефон головного редактора: «Роботяг всьо устраюе». Це, очевидно, щоб заспокоїти репортерів, які критикують роботу деяких підрозділів столичної магістралі. І знову складається враження, що від такої читацької аудиторії нічого путнього для публікацій у газеті годі й чекати. На щастя, подібних «кадрів» не багато…

    Редакція не проти публікування матеріалів про те, як проходять виробничі змагання у кожному з підрозділів столичної магістралі. Але, як вже неодноразово бувало, часто-густо організатори, приміром, змагань серед представників залізничних професій «забувають» вчасно запросити журналістів на той чи той захід. Про всяк випадок, а що як кореспонденти, щось «рознюхають»? Потім проблем не оберешся.

    І ПОЗИТИВНИЙ ДОСВІД, І НЕГАТИВНІ ЯВИЩА

    І все ж таки, позитивний досвід у справі співробітництва із газетою є. Перед авторами цього матеріалу - листи-клопотання від начальника Козятинського локомотивного депо М. М. ШУТОВА, голови профкому галузевої профспілки В.І. ДЗЮБЕНКА, голови ради ветеранів депо В.М. РАДЕЦЬКОГО. Ці керівники зверталися у свій час до керівництва Південно-Західної залізниці з приводу заохочення до ювілеїв учасників Великої Вітчизняної війни, ветеранів виробництва О.О. БЄЛЄНЬКОГО, А.М. НІКІТЮКА, В.В. КРИВИЦЬКОГО. Клопотання підтримано з боку начальника Південно-Західної залізниці О.М. КРИВОПІШИНА. Далі - більше. На звернення керівництва депо і профкому щодо надання матеріальної допомоги для проведення складних медичних операцій пенсіонерам В.А. БІДІ, В.І. ПЕРЕПЕЛИЦІ керівництво столичної магістралі також пішло назустріч, надавши матеріальну допомогу. Це приємні факти, про які слід інформувати громадськість.

    Майже кожен учасник читацької конференції радить редакції більш активно розвивати газетну рубрику «Запитують - відповідаємо». Сьогодні на залізниці з’являється чимало керівних документів, в яких деякі нюанси не завжди можуть розтлумачити своїм працівникам навіть керівники та фахівці у трудових колективах. А це зайвий раз лише збуджує громадську думку.

    Це могли зробити на сторінках газети фахівці залізниці, однак, варто нагадати, що вони на шпальтах нашого видання не часті гості.

    ЯК ХАРЧУВАТИСЯ У ВІДРЯДЖЕННІ?

    Профспілковий комітет місцевого будівельно-монтажного управління цікавить питання, на який конкретно документ вони можуть посилатися при визначенні компенсації на харчування своїм працівникам, які виїздять на роботу у відрядження. Бо й досі тут, за їхніми словами, немає єдиної думки. Керівництво санітарно-епідеміологічної служби хоче бачити більше публікацій з питань профілактики захворювань. Голова ради ветеранів - матеріали про ветеранів залізниці, про те, як краще можна вирішити їхні проблеми. Керівництво місцевого залізничного училища - про підготовку майбутніх спеціалістів для залізниці. А ще було побажання більше розповідати на сторінках газети про молодих спеціалістів, людей праці, фахівців інших професій на залізниці, а не лише про провідних. Хтось хотів би бачити нашу газету у електронному вигляді. Керівники первинних профспілкових організацій пропонують завжди верстати «Вісник профспілки» лише на розвороті, бо так зручно потім розмістити його у себе на дошці оголошень. Словом порад, пропозицій, зауважень та побажань було висловлено чимало. Відтепер відповідь - за творчим колективом редакції, тими, хто робить газету для свого читача. Адже він, як ми бачимо, не байдужий до свого видання.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Анатолій САДОВЕНКО, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05