РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 29 (3 серпня 2012) 

  • ЧОМУ НЕГАТИВНІ ФАКТИ МАЮТЬ ПОСТІЙНУ ПРОПИСКУ?

    Безпека руху. Тема не нова. Проте цього разу увагу приділимо оприлюдненому у газеті «Магістраль» факту, на який звернув читач В. Червоний - мешканець смт Коцюбинське (Київщина).

    ДУМКА ВСЕ Ж ТАКИ ВАГОМА

    «У селищі Коцюбинське 15 тис. 500 жителів (так розпочинає він своє звернення до керівництва Укрзалізниці). Селище розташовано по обидва боки від залізниці. Керівництво залізниці бажає нас силоміць заставити ходити через колії по мосту: але для того, щоб мешканцям лівої частини селища перейти через колії, необхідно пройти відстань 800 м від житлового масиву до станції, здолавши при цьому 125 сходинок.

    Якщо жителі правої сторони бажають скористатися електропоїздом, їм потрібно піднятися таким чином: здолавши 64 сходинки, зійти з мосту по 61 сходинці, придбати квиток, піднятися на міст по 61 сходинці, спуститися на перон по 47 сходинкам. Міст побудовано 50 років тому, у конструкції моста було все передбачено: з одного боку, щоб потрапити на перон, потрібно було піднятися на міст, з іншого боку перону - п’ять сходинок і проблем не було б. Але 10 років тому комусь у голову прийшла думка прибрати сходинки на перон і зашити прохід залізом. Справу було зроблено - попередні переходи розібрали, сходинки зрізали».

    У відповіді від заступника генерального директора Укрзалізниці Сергія БОЛОБОЛІНА є чітке викладення фактів з історії розвитку інфраструктури на ст. Біличі «Для безпечного проходу пасажирів через залізничні колії по станції Біличі в межах смт Коцюбинське улаштовано пішохідний міст, побудований у 1968 р. Протягом 2010-2011 рр. залізницею виконано капітальний ремонт зазначеного мосту з повною заміною сходів, улаштуванням перильного огородження та встановлення пандусів для інвалідів та пасажирів з візками.

    Щодо облаштування пішохідного переходу через колії станції Біличі та низького сходу на пасажирську платформу повідомляємо, що, враховуючи інтенсивність руху поїздів по станції, встановлену швидкість на даному напрямку та обсяг пасажиропотоку, наявність пішохідного мосту відповідає вимогам чинних нормативних документів, а облаштування переходу на одному рівні з коліями призведе до порушення цих вимог. Відповідно, у зв’язку з неможливістю влаштування пішохідного переходу, обладнання низького сходу на пасажирську платформу також є неможливим.

    Несанкціонований перехід громадян через залізничні колії є небезпечним і може призвести до травмування та загибелі людей, особливо в умовах впровадження прискореного руху поїздів на напрямку Київ - Коростень, у тому числі через станцію Біличі. Також слід зазначити, що на всіх станціях, які потрапляють у зону впровадження прискореного руху поїздів, пасажирські переходи через колію на одному рівні з коліями, відповідно до вимог чинних нормативних документів з безпеки руху поїздів, демонтовано.

    СКІЛЬКИ КРОКІВ ДО МІСЦЕВОГО КЛАДОВИЩА?!

    Здавалося б, чи потрібно переповідати на сторінках нашого видання докладну відповідь заступника генерального директора Укрзалізниці? Думаю, що так! Зайвий раз нагадати мешканцю селища, яке ділить навпіл швидкісна залізниця, просто необхідно з точки зору здорового глузду. Часто негативні факти не лише мають місце, а й постійну прописку. Це я до того, що неодноразово на власні очі пересвідчувався, як мешканці смт Коцюбинського (живу неподалік від станції - авт.) намагаються долати відстані між лівою та правою частинами селища. Ясна річ, багато таких, хто користується пішохідним мостом. Проте є й такі, що квапляться перескакувати головний хід та бокові колії безпосередньо перед поїздами. А щодо «перелазів» на платформу, які після реконструкції станції зникли як такі, засвідчую - справа добра. Прискіпливий скаржник, який звертався через газету «Магістраль» до залізничників, порахував кількість сходів, які необхідно здолати, щоби піднятися на пішохідний (!) міст, а також спуститися на перон, пройти до каси і повернутися. Неодноразово буваючи на ст. Біличі, переконувався у тому, що зазначений перехід зберіг не одне життя мешканцям селища, яке межує із столицею. Річ у тім, що саме навколо зазначеної станції розташовано величезну кількість торгових закладів, ринкових яток, осередків побутового призначення тощо. Народ снує через колії впродовж усього дня. Лише ті, хто використовує залізничний транспорт, квапляться на пішохідний міст, оскільки переходи до перону, як кажуть залізничники, має бути зарежимлено (див. фото).

    Звертаючись до В. Червоного і таких, як він, зухвальців, які протестують проти… збереження їхнього ж життя, хотів би нагадати мовою цифр, що на відстані не більше одного кілометра від зазначеної станції існує селищне кладовище. Ось уже протягом не одного десятка років там поховано багатьох мешканців саме смт Коцюбинського - жертв власної необачності, які, нехтуючи здоровим глуздом, перетинали колії у недозволених для цього місцях. А скільки подібних могил на інших цвинтарях?! Звідси і наступне запитання до В. Червоного. Можливо, підраховуючи кількість сходинок на пішохідному мосту, ви, шановний, забули порахувати кількість кроків до місцевого кладовища?!

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05