РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 29 (3 серпня 2012) 

  • Господарювати без марнотратства

    Питання раціонального господарювання, без марнотратства, є одним із актуальних у роботі залізничних підрозділів. Тому й аналіз витрат паливно-енергетичних ресурсів на тягу поїздів та інші потреби проводиться постійно. Саме це питання розглядали нещодавно на засіданні штабу з енергозбереження, що у Коростенській дирекції залізничних перевезень.

    Як зазначалося на нараді, у першому півріччі деякі залізничні підрозділи допустили перевитрати паливно-енергетичних ресурсів. Але це збільшення пов’язане з виконанням значного обсягу робіт з модернізації пристроїв СЦБ, впровадженням в дію нових переїздів та загалом підготовкою колійного господарства до початку швидкісного руху на дільниці Ірша - Коростень - Новоград-Волинський - Шепетівка.

    Де ж приклади ощадливого господарювання? Їх чимало. За півріччя економії дизельного палива досягли 115 машиністів, які спільно заощадили його 59,7 тонни. Зекономити електроенергію зуміли 59 машиністів. Їх професійність дала змогу заощадити 219 тис. кВт/год. Завдяки «електронним сторожам» - системам «БІС-Р» - з початку року заощаджено 36,2 тонн дизпалива.

    Постійно працюють над впровадженням енергозберігаючих заходів у Коростенській дистанції електропостачання, що дає позитивні результати.

    Приміром, заміна ламп розжарювання на енергозберігаючі дала змогу протягом шести місяців зекономити електроенергії на суму понад 70 тисяч гривень. До кінця року працівники Коростенської дистанції планують встановити 40 світодіодних ламп.

    Обговорювали на нараді питання неграфікових зупинок та інших факторів, які негативно впливають на витрати паливно-енергетичних ресурсів, водночас радилися, де можна усунути «вузькі місця» в питанні енергозбереження. Так локомотивникам і енергетикам дали доручення для зменшення простою електровозів на ст. Коростень в очікуванні маневрового тепловоза, вирішити питання про можливість підведення контактної мережі зі станції до цеху ТО2.

    Від редакції: Цілком зрозуміло, що за бажанням однієї окремо взятої людини економія енергоресурсів ні до чого не призведе. Потрібні спрямування та зусилля усього колективу. У локомотивному депо - це не лише машиністи та їхні помічники, ремонтники локомотивів. А, приміром, у дистанції електропостачання - це електромонтери та електромеханіки. Робітник - основа для всього. Як він відноситься до техніки, до справи, таким результатом радує, власне, безпосередньо себе. І, ясна річ, увесь колектив.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05