РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 29 (3 серпня 2012) 

  • Дерев'яні шпали - у відставку

    Уже більше ніж півстоліття, як на залізниці застосовуються залізобетонні шпали. Завдяки цьому значно зростає рівень безпеки руху поїздів. У зв'язку із цим збільшилась швидкість їх пересування, запроваджено «оксамитові» колії та багато інших новацій, які покращили перевезення пасажирів та вантажів. Але й до сьогодні на окремих дільницях ще залишаються й дерев'яні шпали. Та таких «вузьких місць» дедалі стає менше, а на окремих напрямках вони взагалі зникають.

    От і на залізничній колії, що пролягла від Вінниці до Гайсина, цими днями активно проводиться укладання старопридатної рейко-шпальної решітки на бетонній основі там, де ще не так давно лежали дерев’яні шпали.

    - На початок нинішнього року, - розповідає начальник Вінницької дистанції колії Олександр ОНИЩУК, - на цій дільниці ще залишались окремі відтинки колії загальною протяжністю майже шість кілометрів, де залишались дерев’яні шпали. Найближчим часом їх буде замінено. Над цим активно працюють фахівці Козятинської колійної машинної станції та й наші працівники. Таким чином є можливість підвищити рівень безпеки руху поїздів. Якщо до цього швидкість була на багатьох перегонах до 25-ти км за годину, то тепер її збільшимо до 50 - 60 км за годину. Враховуючи те, що тут проходять й пасажирські потяги, то таке підвищення швидкості має неабияке значення. Важливо й те, що й залізничникам, які експлуатують та обслуговують цю колію, спокійніше буде працювати. Тож вигода від нових змін - очевидна.

    Думку свого керівника поділяють і його підлеглі, які докладають зусиль, аби у визначені строки завершити ремонтні роботи. Тому вони разом із працівниками КМС-120 у ці спекотні дні щодня виконують великий обсяг робіт. Під керівництвом начальника дільниці Івана ОНИЩУКА старанно працюють шляховий майстер Володимир ГОНЧАРУК, бригадири Ігор МОСЬКІН та Іван КОНДРАТЮК, монтери колії Леонід ЧУХНО, Юрій СИРОВАТКО та Андрій КИРИЛЮК, машиніст дрезини Олександр МАЯНСЬКИЙ та багато їхніх колег. Спільними зусиллями вже оновлено колію на перегоні Сітківці - Гайсин, а це більше ніж півтора кілометра. Дерев’яних шпал уже немає й на цих станціях. Позбавляться від них й на інших відтинках. Тож і на цій дільниці, як і на багатьох інших, цей залізничний «анахронізм» відправлять у відставку.

    Втім, це - не самоціль, хоча заміна основи верхньої будови колії має чималий економічний ефект. Залізобетонні шпали мають значно більший термін експлуатації, надійніші, мають простіше (без накладок, костилів, протиугонів…), але міцніше, кріплення. Головне, що й тут запанують сучасні технології в експлуатації залізничного транспорту. І, думається, незабаром настане той час, коли останню дерев’яну шпалу, як гасові ліхтарі, жезли та багато-багато інших, колись вкрай необхідних на залізниці, речей, буде виключено із експлуатації, і вона займе почесне місце в музеї нашої залізниці.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05