РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 29 (3 серпня 2012) 

  • Літні турботи про зимову роботу

    Так вже здавна ведеться у добрих господарів, щоб до зими варто готуватися ще за літньої спеки. Тоді й зима не застане зненацька. Про підготовку до роботи взимку днями йшлося на засіданні техніко-економічної ради в Коростенській дирекції залізничних перевезень. У ході наради, яку вів начальник дирекції Василь ЯРЕМЕНКО, представники залізничних підрозділів озвучували найбільш проблемні питання, що виникають під час підготовки до роботи в осінньо-зимовий період.

    Чимало уваги було приділено темі ремонтних робіт у виробничих приміщеннях. Нині вони тривають, зокрема, у ремонтному цеху локомотивного депо, де лагодять покрівлю та системи опалення. Терміном їх завершення, зрозуміло, визначено 15 жовтня. Треба докласти усіх зусиль і будівельникам БМЕУ-4, щоб до початку опалювального сезону завершити оновлення на вокзалі Коростень.

    А що ж із снігоприбиральною технікою, в якому вона стані? Машини СМ-2 в Овруцькій дистанції колії підготовлені до роботи, в Коростенській дистанції ремонтують дві одиниці цієї техніки, в Житомирській - одна снігоочисна машина очікує на капітальний ремонт на колієремонтному механічному заводі, а три ремонтуватимуться поточним.

    Піднімали також на нараді питання з постачання спецодягу, гальмівних башмаків. Ішла мова й про забезпечення підрозділів матеріалами та запчастинами, які конче необхідні, коли мова йде про безпеку руху. Актуальним є питання - про придбання тенів та комплектуючих для котлів електроопалення, яких встановлено по дирекції у кількості 70 штук. Про це слід дбати зараз, аби не було авральних ситуацій взимку.

    А що там у скриньці?

    Оскільки в період із 11 липня по 15 серпня п.р. проводиться маркетингове дослідження серед пасажирів, в ході якого залізничники цікавляться їх думкою щодо курсування поїздів, біля стендів розкладу руху на великих станціях розміщено спеціальні скриньки. Подорожани можуть залишити в них свої побажання в письмовому вигляді. Є такі скриньки й на вокзалі в Коростені, в Новограді-Волинському, Житомирі. Про що ж пишуть пасажири, які обслуговуються підрозділами Коростенської дирекції? Як з’ясувалося, по Новограду-Волинському на даний час свої пропозиції висловили десять осіб. Найчастіше повторюється у списку побажань - прохання про відновлення курсування поїзда Львів - Луганськ, який з нового розкладу слідує лише за маршрутом Київ - Луганськ. Активні респонденти цікавляться станом справ по вокзалу Житомира. Зокрема, вони висловлюються за те, щоб збільшити кількість днів, по яких курсує денний приміський дизель-поїзд Новоград-Волинський - Житомир. Крім цього, були пропозиції щодо відновлення курсування поїзда Житомир - Харків, а також про те, щоб поїзд Житомир - Сімферополь курсував щоденно. Як не дивно, але скринька для побажань на вокзалі Коростень досі ще була порожньою. Добре було б, якби це свідчило, що пасажирів усе влаштовує.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05