РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 29 (3 серпня 2012) 

  • ТРИ МАГІСТРАЛІ - ОДИН ШЛЯХ, АБО ДЕЩО З ІСТОРІЇ ЗАЛІЗНИЧНОГО КУБКА

    Міжнародна зустріч делегацій ПІВДЕННО-ЗАХІДНОЇ, МОСКОВСЬКОЇ ТА БІЛОРУСЬКОЇ ЗАЛІЗНИЦЬ відбулася 31 липня 2012 року. Під час зустрічі підбито підсумки професійного змагання між залізницями за 2011 р. Колективам підрозділів-переможців вручено відзнаки та дипломи.

    ПРИЗ - У НАДІЙНИХ РУКАХ

    Звертаючись до учасників урочистого заходу, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Мефодійович КРИВОПІШИН наголосив на тому, що подібні зустрічі, які відбуваються щорічно, дозволяють не лише поділитися із колегами результатами діяльності кожної з прикордонних залізниць України, Російської Федерації та Республіки Білорусь. Є можливість обговорити виробничі плани на найближчий час.


    Є порозуміння, кріпнуть ділові взаємовідносини між залізничниками Російської Федерації,
    України, Білорусії та керівництвом Ради по залізничному транспорту країн СНД, Фінляндії та Болгарії.

    На фото - начальник Московської залізниці В.І. МОЛДАВЕР, начальник Південно-Західної залізниці О.М. КРИВОПІШИН,
    голова Ради по залізничному транспорту країн СНД, Фінляндії та Болгарії П.Г. КУЧЕРЕНКО
    та перший заступник начальника Білоруської залізниці В.Б МИХАЙЛЮК.

    Впродовж 2011 - початку 2012 рр. саме на Південно-Західну магістраль у масштабах України припало безліч невідкладних справ у залізничній галузі. Мова - про підготовку транспортної інфраструктури до Євро-2012. О.М. Кривопішин наголосив на тому, що етапами по-справжньому великого шляху у сфері технологічних перетворень залізничного господарства стали оновлення різними видами ремонту колії на відстані майже 700 км магістральних ліній. Модифікація пристроїв у господарствах електропостачання, сигналізації, централізації, блокування та зв’язку дозволила вчасно впровадити в експлуатацію електропоїзди корейського виробництва серії «Хюндай». Тепер швидкісні експреси курсують за маршрутами зі столиці до Харкова, Львова, Донецька. Незабаром поїзди типу «Інтерсіті +» долатимуть відстані до Дніпропетровська і у зворотному напрямку. Будівництво нового вокзалу у м. Фастів, величезна реконструкція будівель Козятинського та Жмеринського вокзалів, впровадження в експлуатацію залізнично-автомобільного мосту через Дніпро, початок курсування міської електрички Київським залізничним кільцем - то адреси трудових звершень усього колективу Південно-Західної магістралі.


    Позитивні емоції у цю мить переповнювали всіх у конференц-залі, а особливо -
    начальника Південно-Західної магістралі Олексія Мефодійовича КРИВОПІШИНА
    та голову Дорпрофсожу Анатолія Олексійовича ФУРСУ.

    - Ми вирішуємо державну задачу - не лише перевезти пасажирів, а й надати відповідні послуги із найвищою якістю, - підкреслив О.М. Кривопішин і додав, що завдяки спільним зусиллям колективів Південно-Західної, Московської, Білоруської залізниць вдалося вирішувати проблеми із передавання-прийому вантажних та пасажирських поїздів на стикових станціях.

    На Південно-Західній залізниці покращено якісні показники використання рухомого складу. І це не зважаючи на те, що в період підготовки до Євро-2012 всі господарства столичної магістралі працювали на здійснення майже 16 тис. виробничих «вікон». Між тим, на порядку денному керівництва Південно-Західної залізниці спільно із Дорпрофсожем - оздоровлення членів колективу столичної магістралі. Із понад 62 тисяч працівників було оздоровлено майже 25 тисяч залізничників.

    Є ПОКРАЩЕННЯ НА КОРДОНАХ

    На думку начальника Московської залізниці Володимира МОЛДАВЕРА, статистика з передавання кількості поїздів на загальних стикових міждержавних пунктах відчутно зростає.

    Такої ж думки дотримується перший заступник начальника Білоруської залізниці Володимир МИХАЙЛЮК. Він певен: після того, як для у 2014 р. буде закінчено електрифікацію залізничного коридору між Гомелем і Калинковичами, з’явиться можливість пропуску на підвищених швидкостях важковагових та довгосоставних поїздів через українсько-білоруський кордон у напрямку Коростеня.

    НЕ ВСЕ ВИМІРЮЄТЬСЯ ГРИВНЯМИ

    Як зазначила комісія з підбиття підсумків виробничого змагання, між колективами трьох залізниць перше місце - за Південно-Західною магістраллю. Вручення залізничного кубка, який за дизайном і срібним блиском дещо нагадує кубок чемпіонату Європи з футболу 2012, начальникові Південно-Західної залізниці О.М. Кривопішину та голові Дорпрофсожу А.О. Фурсі - подія, що зайняла з добрий десяток секунд. Подумалось, скільки праці зроблено колективами столичної магістралі у міжнародній виробничій боротьбі? Передбачаю, що в деяких читачів нашого видання може виникнути зауваження - а що, мовляв, мені конкретно від цього кубка?! Хоча б, у грошовому еквіваленті. Таких спробую заспокоїти - не все вимірюється гривнями…


    Історія, закарбована фотооб'єктивом.

    Серед структурних підрозділів переможцями змагання за 2011 р. визнано від столичної магістралі Коростенське вагонне депо. Відповідні відзнаки від Білоруської залізниці отримали представники Калинковицької та Оршської дистанцій колії, станції Гомель, вагонного депо Орша. Колійники з Унечі та Брянська-Льговського, локомотивники з Брянська-2 та Брянська - також серед переможців змагання за 2011 р.

    ПІВВІКУ - ПОЧАТКУ ЗМАГАННЯ, П’ЯТЬ РОКІВ - УЧАСТІ СТОЛИЧНОЇ
    МАГІСТРАЛІ

    Сторінки історії. Перша дружня зустріч представників трьох прикордонних відділень - Брянського, Гомельського та Конотопського, - за часів МШС Радянського Союзу відбулася 1962 р. Метою організаторів став пошук рішень проблем з прискорення руху поїздів, особливо вантажних, до сусідніх залізниць. Саме тоді вперше було розглянуто проблему із безперешкодного пропуску поїздів, особливо вантажних упродовж доби. І тоді, і зараз залізничники дбали про налагодження перевізного процесу. Отже, 50 років тому було прийнято рішення організувати змагання між сусідніми відділеннями. Через зникнення з карти світу СРСР як держави про змагання ніхто і не згадував. Лише у 2005 р. між Московською та Білоруською магістралями було укладено угоду про початок виробничих змагань. У 2007 р. до міжнародного співробітництва у цій сфері долучилася Південно-Західна залізниця.

    За словами голови Дирекції Ради по залізничному транспорту країн СНД, Фінляндії та Болгарії Петра КУЧЕРЕНКА, зважаючи на загальну зацікавленість транспортників і згідно із відповідними положеннями, що затверджені на останніх засіданнях Ради, експерти і надалі працюватимуть над удосконаленням технологій доставки вантажів та пасажирів при перетині кордонів. Проте як була, так і залишається проблема із пошуку взаємних порозумінь між представниками митних та прикордонних органів і «вузьке місце» у сфері раціонального використання пропускної спроможності магістральних ліній та сортувальних станцій. На міждержавному рівні.

    Як зазначив у своєму виступі П. Кучеренко, Південно-Західній залізниці вдалося вирішити певні проблеми з приймання поїздів, які надходять до України із Білорусі та Російської Федерації. Проте є резерви з точки зору покращення процесу передачі поїздів на стикові станції сусідніх країн.

    Спільність інтересів залізничників - це техніко-економічне та соціальне явище, що єднає кожного, хто працює на прикордонних станціях, дистанціях і депо. Три залізниці - один шлях.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05