РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (27 липня 2012) 

  • Відпрацювали професійно

    Надзвичайна подія на ст. Попільня, де зійшло з рейок шість вантажних вагонів зі щебенем, і досі перебуває в центрі уваги керівництва та відповідних структур залізниці, які уважно вивчають причини та наслідки цього транспортного інциденту.


    Учасники ліквідації транспортного інциденту на ст. Попільня - такелажник Михайло ПОЛІЩУК,
    помічник машиніста Олександр ПОЛІЩУК, машиніст крана Володимир ІСЬКО, бульдозерист Григорій ПОЛІЩУК,
    машиніст крана Ігор СЛОБОДЯНИК та такелажник Анатолій ПОЛІЩУК.

    На ліквідацію наслідків прибуло два відбудовних поїзди зі станцій Фастів та Козятин, колійної машинної станції №120, а також фахівці Фастівських дистанції колії та дистанції електропостачання, інших структурних підрозділів залізниці. Завдяки спільній налагодженій роботі цих колективів із часом рух на станції було відновлено.

    - Ми прибули на місце події у встановлений нам термін, - розповідає учасник тих подій, виконувач обов’язки майстра відбудовного поїзда №3481 ст. Козятин Олег СУШКО. - Безпосередньо керував роботами начальник відбудовного поїзда Юрій ЛАВРИНЧУК. Оцінивши ситуацію, без зволікань визначилися із першочерговими роботами. Перш за все було необхідно забезпечити рух поїздів, прибравши пошкоджені вантажні вагони за габарит. Ситуація ускладнювалася тим, що ці вагони перебували поблизу пішохідного мосту, який перешкоджав роботі наших кранів. Та й стовпи контактної мережі заважали. Тож перші два пошкоджених вагони довелося піднімати за допомогою спеціального гідравлічного обладнання. Та й з третім вагоном мали чималі проблеми, хоча вже могли підняти його краном. Цього разу перешкодою стала пошкоджена колія, через що важко було нормально під’їхати до вагона. Та коли колійники зробили свою справу, і третій вагон був поставлений на місце. Четвертий та п’ятий вагони піднімали та ставили на рейки вже наші колеги з відбудовного поїзда ст. Фастів. А вже потім, знов після відновлення колійниками дільниці станційних колій, ми поставили на рейки останній пошкоджений вагон.

    Загалом на ліквідації цієї аварії у складі Козятинського відбудовного поїзда було задіяно вісімнадцять осіб. Всі вони відпрацювали професійно, проявили і свою майстерність, і навички. Серед них машиністи крана Володимир Ісько, Ігор Слободяник, Юрій Поліщук, такелажники брати Михайло та Анатолій Поліщуки, Валерій Войтюк, бульдозеристи Василь Ванцович та Григорій Поліщук, яким того дня хоча й не довелося попрацювати за штатним призначенням бульдозериста, проте за сумісництвом вони проявили себе, як вмілі такелажники.

    - За роки роботи на залізниці нам доводилося брати участь у ліквідації подібних ситуацій, - продовжує Олег Сушко. - Щоправда, цього року це був перший подібний випадок. І відпрацювали ми й цього разу професійно.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05