РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (27 липня 2012) 

  • Розшифрувати «дрес-код»

    Поняття «дрес-коду» все частіше вживається у кулуарах офісів та державних установ. На жаль, частіше про це можна саме почути, аніж побачити, адже наші працівники не завше охоче прислухаються до канонів робочого стилю. Тим паче зараз, коли літня спека набирає обертів, викликаючи бажання скинути з себе весь одяг. Взагалі...

    КОРПОРАТИВНА ЕТИКА

    Попри шалені температури за вікном, не варто втрачати голови і з’являтися на робочому місці у вигляді, який радше б пасував вам на пляжі. Таким чином порушується корпоративна етика, коефіцієнт праце-спроможності стрімко падає, разом із настроєм керівництва.

    Дрес-код - це набір правил щодо зовнішнього вигляду працівника тієї чи іншої установи. Сьогодні ця тема стає дедалі актуальнішою, адже зовнішній вигляд представників підприємства суттєво впливає на її імідж в цілому. Тому нерідко під час підписання контракту стосовно працевлаштування можна побачити вимоги щодо одягу.

    Не бійтесь, дрес-код - це не уніформа чи спецодяг, який має на меті закути вас в однаковий з усіма вигляд. Тут також є простір для прояву індивідуального стилю, хоча він є обмеженим. Звичайно, повсякчас слід знати міру та місце креативності. Правила гри стосуються як жінок, так і чоловіків, на кону - престиж місця, де ви працюєте.

    Найперше, слід подбати навіть не про одяг, а про себе. Слід виглядати охайно, слідкувати за своєю шкірою, мати доглянуті нігті (до речі, обом статям) та чисте, прибране волосся. Жінки мають заплітати його у ділові зачіски, адже надміру довге розпущене волосся чи пишні кучері скоріше вказуватимуть на вульгарність, аніж на красу. Чоловікам також варто помудрувати над укладкою, регулярно приводити до ладу свої вуса чи бороду, якщо такі є в наявності. Деякі підприємства мають у своїх статутах правила, що змушують чоловіків приходити на роботу виключно поголеними.

    ЩО ВДЯГТИ?

    Враховуючи, що одяг має бути «суворим», логічно, це костюм з жакету та спідниці, жакету та брюк, можливий костюм-трійка з жилетом, або ділова закрита сукня. До костюму вдягають блузу без зайвих кокетливих рюшів та бантиків чи сорочку, допустима кофтина з тонкого трикотажу чи водолазка.

    Жакет приталений, довжиною до середини стегон, з невеликими вилогами, брюки прямі та довгі, з високою або середньою посадкою на талії. «Грамотна» довжина брюк - до середини підбору. Але й підбори денного взуття вище 7 см не бажані.

    Спідниця - «олівець», «тюльпан» чи пряма класична довжиною по коліно чи трохи за коліно, що вважається ідеальною довжиною для будь-яких ніг. Тож маєте зайвий спосіб приховати вади фігури.

    Серед суконь ідеальний варіант - сукня-футляр до коліна, як без рукавів літньої пори року або в поєднанні з блузами, так і з рукавчиками - три чверті. Не бажано для носіння в офісі ампірні платтячка, сарафани та короткі облягаючі сукні.

    Останнім часом примхливість дрес-коду доходить до абсурду. Бідолашним офісним працівникам у Японії донедавна заборонялося приходити на роботу без піджака, краватки, чи у відкритому взутті. Крім того, страшним порушенням вважалися блузи чи сорочки з коротким рукавом. На щастя, страшна спека змусила керівників фірм піти на поступки і дозволити людям відступати від загальних правил. Відтепер можна носити і джинси, футболки навипуск, сандалі, але взамін того кондиціонери у приміщеннях не можна встановлювати на температуру нижче 28 градусів. Зрештою, вітаємо перемогу погодних умов, чи, можливо, економії, яка дозволила японцям почувати себе на робочому місці комфортніше.

    ВАРТО ОСТЕРІГАТИСЯ

    На загал, слід віднайти «золоту середину» між повсякденним стилем та надмірно діловим. Однозначно, є декілька вимог до ділового вигляду, які точно не терпітиме керівництво. Серед одягу, у якому не варто з’являтись на роботі:

    • занадто відверті та звабливі сукні та спідниці,

    • міні та супер-міні,

    • топи з відкритим животом,

    • низькі брюки,

    • занадто обтягуючий одяг,

    • незастебнуті ґудзики блузи,

    • одяг, що занадто засукається,

    • прозорий одяг.

    КОЛЬОРИ ТА МАЛЮНКИ

    Найбільш влучними для дрес-коду вважаються темно-синій, темно-сірий, зелений та коричневий кольори. Чорний підходить здебільшого для більш урочистих заходів. Зі світлої гами підійде беж та світло-сірий. Допускається додавання персикового чи рожевого, але не заглядайте на надто яскраві відтінки, - вони виглядатимуть недоречно і можуть дратувати оточуючих.

    Інколи деякі компанії мають свої власні корпоративні кольори, які розміщені на рекламній продукції, візитівках, доповнюють інтер’єр офісу тощо. У такому випадку доповнення до основного наряду відповідних кольорів може вітатися. Це підтримує командний дух і демонструє цілеспрямованість та єдність персоналу. Часом сама компанія розробляє аксесуари у вигляді краваток, нашийних косинок, брошок тощо.

    Щодо чорного костюму в офісі, то тут тривають дискусії. Чоловікам однозначно слід відмовитись від чорного на роботі, замінивши його на темні хроматичні відтінки. Оскільки цей колір допустимий на офіційних заходах та під час ритуальних служб. Щодо жінок, то варто «розбавляти» чорний костюм білими блузами, і обов’язково тілесними колготами, аж ніяк не чорними.

    Як бачимо, одяг виконує не лише зігріваючу чи стильну функції. Він так само дозволяє презентувати нас у суспільстві, створює певні рамки пристойності, подекуди говорить за нас чи надає сигнали. Грамотність у створенні зовнішнього вигляду - своєрідне мистецтво, оволодівши яким, можна сягнути не тільки вершин глянцевих журналів, а й кар’єрних сходинок. Звичайно, без щирої усмішки та гарного настрою все це не діятиме. Отож, усміхайтеся, і будьте красивими!

    Лідія ЛЕЛЕЧЕНКО, Фото з інтернету
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05