РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (27 липня 2012) 

  • Що ховається під вершиною айсберга?

    У багатьох пасажирів, та й деяких залізничників, господарство електропостачання асоціюється насамперед із контактною мережею, яка в усіх на виду і завжди привертає до себе увагу. Без сумніву, це важлива складова великого енергетичного господарства залізниці, але, як мовиться, лише верхня частина айсберга. Впевнений, не менш, ніж «контактники», на увагу читачів залізничної газети заслуговують й люди, які дбають про справність і безаварійну роботу силових установок залізниці. У пошуках таких дбайливців ми відправилися в самісіньку глибинку ст. Київ-Волинський, де розташовано ремонтно-ревізійну дільницю Київської дистанції електропостачання.

    Ремонтно-ревізійна дільниця (РРД) виникла водночас із Київською дистанцією електропостачання в 1949 р. Її стареньке приміщення, як і приміщення району контактної мережі №1 та районної підстанції (що була першою тяговою на залізниці), начебто соромлячись своєї непрезентабельності, ховається від сторонніх очей на невеличкому п’ятачку серед розгалужених колій. Ці поважні споруди - безмовні свідки тих міфічних часів, коли на тлі післявоєнної руїни у столиці України з’явилося справжнє технічне диво - перша електричка.

    У курс справ ремонтно-ревізійної дільниці нас вводить її начальник Валерій САВЧЕНКО (на фото вгорі).

    - Якщо коротенько, - починає розмову Валерій Володимирович, - наше основне завдання полягає у забезпеченні безперебійної роботи пристроїв електропостачання. РРД обслуговує п’ять тягових і дві районні підстанції, дев’ять постів секціонування, пункт електропостачання поїздів на Борщагівці-Технічній і пункт обігріву вагонів у вагонному депо Київ-Пасажирський.

    Робиться це силами колективу з 26 осіб. На зорі свого існування дільниця мала лише дві бригади: масляного господарства та релейного захисту й автоматики. Згодом додалися бригади високовольтних випробувань, телеуправління, дистанційного управління, постів секціонування. Турбот нашим електромеханікам і електромонтерам випадає багато, бо обладнання досить застаріле. Наприклад, експлуатується ще перша підстанція Київ-Волинський, яка хоч і не живить контактну мережу, проте забезпечує струмом автоблокування у трьох напрямках, а також продовжне електропостачання 8 фідерів 35 кВ сторонніх користувачів.

    Обстеження електротехнічних пристроїв кожною бригадою проводиться за власним планом, у процесі виконання якого виявляються дефектні вузли, невідповідні до норм параметри. Саме тоді вже виконуються позапланові ремонтні роботи.

    Серед обов’язків фахівців дільниці - також проведення скороченого лабораторного аналізу трансформаторного масла з метою визначення подальшої можливості його використання. За результатами аналізу приймається рішення про очищення або регенерацію масла, для чого на дільниці є належне обладнання. Існує тут і лабораторія високовольтних випробувань. Її призначення визначити, чи можуть витримати високу напругу за встановленими нормами електрозахисні засоби, а також силове і комутаційне обладнання. Цю послугу надаємо всім підрозділам Київської дирекції.

    До нашої бесіди долучається заступник начальника дільниці Сергій Петриченко (на фото внизу).

    - Неодноразово доведено, - наголошує Сергій Іванович, - чим більше доводиться «потіти» на об’єктах, тим слабше організація виконання планово-попереджувальних ремонтів. Проте, варто зазначити, що навіть при відмінному утриманні обладнання трапляються випадки аварійних ситуацій з метеорологічних причин, комунікаційних перенапружень, утоми металу тощо. Саме для ліквідації таких ситуацій необхідні висока організація робіт, відповідальність працівників, уміння правильно поставити і виконати завдання і не востаннє - прибуття в найкоротший термін на місце ушкодження. І ось тут існує заковика.

    - На мою думку, - продовжує Сергій Іванович, - для підвищення оперативності ліквідації аварійних ситуацій необхідно забезпечити ремонтників проїзною формою з правом проїзду в усіх поїздах і в кабіні локомотива. А також розглянути питання щодо надання проїзних документів на громадський транспорт. Це не питання пільгового проїзду, а питання безпеки руху поїздів, пасажирів.

    - Так. Наші люди постійно на лінії й працюють, як мовиться, не покладаючи рук, - підтвердив Валерій Володимирович. - На базі їх рідко зустрінеш. (Дійсно, малолюдність на дільниці кидалась у вічі - авт.). Праця їх непримітна, але надзвичайно важлива. І трохи прикро, що люди ці залишаються в тіні. Але повірте, вони заслуговують на найтепліші слова подяки.

    Як не згадати старшого електромеханіка Михайла Кацала. Він керує бригадою з чотирьох робітників, під їхнім наглядом перебувають 370 моторних приводів щоглових роз’єднувачів, сотні інших пристроїв, що потребують постійної уваги. Досвід ветерана - дорогоцінний. Михайло Федорович починав електромонтером на тяговій підстанції Буча ще в 1974-му, а з 1980-го працює на РРД. Виробничі справи для нього - над усе, заради них завжди готовий поступитися власними інтересами і часом. Він охоче передає свій багатий досвід молодим працівникам.

    Треба сказати, й молодше покоління не пасе задніх. Взяти хоча б старшого електромеханіка бригади масляного господарства Дениса ПЕТРИЧЕНКА. Він на дільниці з 2000-го, починав з електромонтера. Радує те, що хлопець постійно прагне підвищувати фаховий рівень, освоює суміжні спеціальності.

    Схожої вдачі й електромеханік бригади високовольтних випробувань Ігор ПИВОВАРОВ, який прийшов у 2007-му після закінчення КЕМТу. Молоді відповідальні, грамотні, ініціативні фахівці - надія нашого колективу. Адже технічний прогрес не стоїть на місці.

    Нове обладнання поступово витісняє застаріле. Зокрема, на зміну релейному устаткуванню приходить мікропроцесорне. Таке обладнання вже встановлено на тяговій підстанції Боярка. На часі його впровадження й на інших. Не відставати від вимог часу - одне з важливих завдань колективу. І керівники приділяють йому велику увагу. А працівники ремонтно-ревізійної дільниці прагнуть бути в курсі новітніх технічних досягнень щодо специфіки своєї справи. У цьому - запорука їхньої успішної праці.

    Анатолій РОМАНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05