РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (27 липня 2012) 

  • Дорога кожна хвилина

    25 грудня минулого року на дільниці Черемушки - Бахмач-Київський стався інцидент - злам пліті безстикової колії (672 км пк 6). Машиніст вантажного поїзда №1203 П. Заворухін та його помічник О. Чимикос вчасно виявили пошкодження. Матеріальних збитків залізниці, як свідчать документи розслідування, не завдано, але допущено затримку трьох поїздів.


    Електромеханік Бахмацької дистанції сигналізації та зв’язку Руслан СИТНІКОВ.

    Причиною інциденту став прострочений термін модернізації колії. Рейки, укладені у 1988 р., пропустили понад норму 28 мільйонів тонно-кілометрів вантажів, тобто ремонт тут був потрібний ще в 2011 р. Та розпочався він лише у липні нинішнього. Одинадцять кілометрів парної колії дільниці Черемушки - Бахмач-Київський випало оновлювати КМС-285. Це, здається, буде єдиний цьогорічний факт модернізації на терені Конотопської дирекції. Скромно. Звичайно, розраховували на більше. Але й тому раді. Раді, хоч довготривале «вікно», пропуск усіх поїздів по непарній колії на головному ходу ускладнює роботу організаторів руху і впливає на показники дирекції.


    РМ-80 через кілька хвилин розпочне роботу.

    РАНОК 13 ЛИПНЯ. Електропоїзд прибуває у Бахмач-Київський. На станції відразу помічаю платформи зі шпальною решіткою, далі стоять готові вирушити на перегони состави з колійними машинами, та гурт залізничників засипає щебенем стрілочний перевід. Але я маю інформацію, що КМС-285 сьогодні працюватиме на 673-му кілометрі (платформа «Старий Луг»). З електрички виходжу раніше - на платформі «669-й кілометр». І відразу бачу, що не прогадав. Дорожній майстер Конотопської дистанції колії Олександр Собора проводить інструктаж, а на рейках в обох напрямках вже червоніють сигнальні жилети. Далекувато, правда. Тож «ноги в руки» - і вперед на Київ росянистою стежкою. Там працює більше людей.

    Крокується бадьоро, дихається легко. Пташки цвірінчать у лісосмузі, джмелі гудуть. Ідилія та й годі. Якби тільки не спека. Уже через годину-другу тут буде до сорока градусів на сонці. Хоч би вітерець подув. Чи дощик бризнув…

    До речі, в умовах, коли дуже жарко, не витримує навіть колійна техніка - кипить олива у гідравлічних системах. А люди? Люди працюють. Вони міцніші за сталевий сплав. І не кожен знає, що санітарні лікарі прописали, аби у спеку роботодавці забезпечували їх відповідним спецодягом, головними уборами, сонцезахисними окулярами, прохолодними напоями, душем і дозволяли перерву щогодини.

    Отак думаючи про ідеальні умови праці - а чому б і ні, ще класик рекомендував: «Треба мріяти» - доходжу до світлофора. Тут знайомлюся з електромеханіком СЦБ Бахмацької дистанції сигналізації та зв’язку Русланом Ситніковим. Він розповідає, що має завдання «супроводжувати прохід колійних машин», тобто відключити пристрої і від’єднати дросель-трансформаторні перемички. А потім все знову підключити та приєднати.

    - А там що роблять? - показую на залізничників, які підкопуються під нову пліть.

    - То для щебенеочисної машини серії РМ.

    РМ уже наближається. З монтерами колії я встигаю лиш перекинутися словом-другим. Монтери Олександр і Володимир Шарапи, Василь Ковівчак, Євген Слабій та Петро Роговий вирили траншею, пояснили, щоб «завести ніж».

    РМ-80 зупиняється. Це машина Центру механізації колійних робіт залізниці. «Ніж заводять» швидко, хоч, скажу вам, залізяки там масивні. І вже через кілька хвилин вона поволі рушає, пересіваючи забруднений баласт.

    Така ж «еРеМка», пояснював дорожній майстер Олександр Собора, рухається назустріч. Потім пройдуть інші колійні машини.

    - Вкладаються у строки?

    - Думаю, що так.

    Спостерігати за роботою РМ поволі набридає. Тому шукаю співрозмовників. З машиністами не поговориш - при ділі, розмови їм тільки заважатимуть. Дізнаюся лиш, що та РМ має номер 324 і що виконробом на ній Сергій Ніязов.

    СПІВРОЗМОВНИКІВ ЗНАХОДЖУ АЖ НА ПЕРЕЇЗДІ. Це - чергова Ганна Ігнатьо. Основні шлагбауми перед проходом поїзда опускаються автоматично, та вона закриває ще й додаткові.

    - А для чого? - запитую.

    - Так треба. Поїзди ж ідуть по одній колії.

    Ганна Іванівна не перший рік працює у Конотопській дистанції колії. Давно, із тієї пори, коли жінок ще зараховували монтерами.

    - Складно? Модернізація ж.

    - Та ні, зазвичай. Мені не складно…

    Я вже не сподівався того дня зустріти виконроба КМС-285 Івана Лебедя. Домовлялися, що поговоримо на 673-му кілометрі. Але то тільки у фільмі місце зустрічі змінити не можна. Погода внесла свої корективи, і бахмачани залишилися в Бахмачі - там теж є робота. Але в обідню пору Іван Іванович навідався на перегін. Тож говоримо про обсяги робіт на нинішній рік і готовність до них колійної машинної станції. Власне, про це можна було б і не запитувати - КМС завжди справлялася зі своїми завданнями. Як і про модернізацію цих одинадцяти кілометрів парної колії на дільниці Черемушки - Бахмач-Київський.

    - У графік ми вкладемося, - сказав Іван Лебідь переконливо.

    А ось і літній тихий дощик. Після кількох тижнів спеки він воістину благодатний. Ніхто не ховається від його теплих крапель. Так само червоніють на коліях жилети і так само гуркочуть колійні машини. Без зупинки, без затримки. Бо кожна хвилина дорога.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05