РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 27 (20 липня 2012) 

  • «Ось такі у нас люди!»

    Чемпіонат Європи з футболу позаду. Та ЄВРО-2012 - це не лише футбол. Під цим брендом кували свої перемоги й залізничники столичної магістралі. Щоправда, не спортивні, а трудові, й не на гучних стадіонах, а на гулких перегонах. Серед інших підрозділів значними ужинками у цьому процесі відзначилися працівники дорожнього Центру механізації колійних робіт (ЦМКР). Відомо, ніщо не вражає уявлення вболівальника більше, ніж магія цифр. Оскільки наші читачі вболівають не лише за футбол, а й за рідну залізницю, за такою «магічною» інформацією ми звернулися до начальника виробничо-технічного відділу Олега ЯРЕМЕНКА.

    - За І півріччя виконання обсягів робіт колійними машинами склало 87,8 приведених кілометрів при плані у 80,8. Колійні машини до кінця травня в основному працювали на дільницях підготовки швидкісного руху поїздів Київ - Гребінка, Київ - Коростень - Шепетівка - Здолбунів, - розповідає Олег Яременко. - За цей період очищено щебеню на 89,6 км, виправлено колії високопродуктивними машинами 315,8 км, стабілізовано - 502,7 км, опоряджено - 416,3 км.

    На перегонах, як ми дізналися, працюють як нові машини, так і старі, що понад кілька десятиріч слугують залізниці. Всі вони здатні виконувати величезний спектр колійно-ремонтних робіт, очищення щебеню, опорядження, виправлення і стабілізацію колії, планування баласту, очищення й нарізання кюветів тощо.

    Нова техніка продовжує надходити до підрозділу. Цього року було отримано ще одну австрійську щебенеочисну машину РМ-80, а незабаром стане до ладу модернізована в заводських умовах машина для виправки колії ВПР-02 №035. Очікуємо найновішу на мережі залізниць України машину - підбивальний експрес.

    Складна техніка вимагає належної фахової підготовки. Саме для цього в підрозділі облаштовується навчальна база. Зокрема, завершується створення навчального класу для проведення технічних занять та складання іспитів працівниками ЦМКР із застосування відеоматеріалів. Особливо це стосується машиністів колійних машин, фахівців, які безпосередньо пов’язані з безпекою руху поїздів. Навчання та перевірка знань буде проводитися за допомогою відповідного програмного забезпечення, що наразі встановлюється працівниками ІОЦ залізниці.

    …Разом із головою профкому Миколою ШЕВЧУКОМ йдемо виробничими приміщеннями.


    Виконроб Віктор МІТЮК.

    Зустрічаємо Віктора МІТЮКА, старшого виконроба комплексу машин з поточного утримання колії. Віктор Євгенович працює в ЦМКРі з 2005-го. Диплом машиніста колійних машин він отримав у Московській дорожній технічній школі, працював у Шепетівській дистанції колії. Закінчив Вінницький залізничний технікум.

    - Віктор Мітюк - для нашого підрозділу - справжня знахідка, - каже Микола Васильович. - Він не лише чудовий фахівець, знавець колійної техніки, але й майстер на всі руки. Адже багато робіт доводиться виконувати власноруч. У таких випадках - Віктор Євгенович - незамінна людина.

    Переважна більшість машин влітку працюють на лінії. Але коли треба провести ремонт, повертаються на базу. Ось і наразі РМ-80 №004 перебуває на поточному ремонті. Старший машиніст Михайло Антонюк і машиніст Сергій Бойченко, коли ми наблизились до них, саме чаклували над ремонтом двигуна. Роботи складні, які вимагають належної технічної підготовки й освіти. Із цим у машиністів все гаразд. Обидва плідно працюють над упорядженням колійного господарства столичної магістралі.

    Не доводиться сидіти без діла й газоелектрозварнику Ігорю БЛЄДНІКОВУ. На ремонтній базі спеціалісту такого рівня роботи завжди невпрогорт. Його мистецтво зварника оцінюється найвищим 6-м розрядом.


    Зварник Ігор БЛЄДНІКОВ.


    Майстер Руслан ФІЛИНСЬКИЙ, голова профкому Микола ШЕВЧУК, токар Петро ПІВНЕНКО.

    Токарна дільниця ремонтного цеху, куди ми заходимо у супроводі майстра ремонтного цеху Руслана ФІЛИНСЬКОГО, дійсно викликає приємні враження. Чисто, охайно (ремонт зроблено своїми силами, - коментує майстер), до потреб виробництва - два токарні, фрезерний та стругальний верстати. Господарює тут Петро ПІВНЕНКО. Він 41 рік працює в рідному підрозділі. Починав монтером колії, був і машиністом укладального крану. Та справжнє своє покликання знайшов у токарній справі. Його внесок у виробництво важко переоцінити. Коли ми підійшли до нього, він чудодіяв над якимось металевим витвором. «Це ступиця для трактора…», - пояснив фахівець. «А яка ж її вартість?» На це питання токар не зміг дати відповіді. Згодом, дізнавшись, скільки коштують запчастини автотракторної техніки у відповідних торго-вельних фірмах, ми зробили висновок, що такій людині на виробництві дійсно ціни немає.

    - Ось такі у нас люди, начебто непримітні, але саме на таких тримається вся залізниця! - зауважив наостанок Микола Шевчук.

    Анатолій РОМАНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05