РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 26 (13 липня 2012) 

  • У ВАГОННИКІВ БАХМАЧА - ЧАС ПІК

    Літо швидкоплинне. Промайнув червень, наче його й не було. Липень щедро дарує тепло. Та серпень уже не за горами, місяць, який вважається чомусь найкращим для відпочинку. Наймасовішим є потік пасажирів на південь. Настає пік пасажирських перевезень.

    До нього належить готуватися. Бо змарнуєш у цю пору один день - нарікатимеш цілий рік. З цього погляду, із погляду підготовки до масового пасажиропотоку, робота вагонного депо Бахмач не вибивається із традиційної схеми - вагони, яких потрібно багато, ремонтуються й ремонтуються. Наприклад, до літа тут капітальним ремонтом першого обсягу мали їх 70, що вдвічі більше за такий же період попереднього року. Та плюс деповський ремонт і КР-2.

    До речі, ремонтуються вагони, яким тут колись дали нове життя, за програмою КВР. Запитую начальника вагонного депо Сергія КУЧЕРЕНКА, як вони відслужили?

    - Нормально, - відповідає керівник. - Ці вагони ще працюватимуть.

    І додає кілька слів про фарбування, що витримало умови далеко не ідеальні. Неідеальні, коли порівнювати із тим, як власник автомобіля дбає про свого чотириколісного друга. Миє авто тільки спеціальним шампунем, натирає до блиску мастикою, а подряпина з’явиться - це вже просто біда і кількаденний головний біль, де заполірувати, щоб було непомітно. Вагони так не бережуть.

    До речі, за останній час для фарбувальної дільниці депо придбано сучасні візки, щоб малярам було легше фарбувати спеціальну залізничну техніку й електропоїзди.

    Нинішній пасажирський сервіс немислимий без кондиціонерів. У Бахмачі їх в оновлювані вагони ставили. Та з нинішнього року в депо вже ремонтують й системи кондиціонування повітря. Для цього створено спеціальну дільницю в електроцеху, яка пройшла всі етапи відповідної атестації. Бригадир дільниці Олег Макаренко розповів, що в його бригаді працюють електро-слюсарі Петро Іванько, Володимир Пирогов, Юрій Сахно та газоелектрозварник Сергій Дяченко. Що з початку року відремонтували системи кондиціонування у тринадцяти вагонах. Дільниця також має необхідні випробувальні стенди та обладнання для ремонту.

    Тобто пасажири у вагонах, відремонтованих у Бахмачі, їздитимуть з комфортом. Це без сумніву. А як самим деповчанам доводиться працювати в цю гарячу літню пору? Про себе теж подбали. На всі ремонтні дільниці та в адмінприміщення, розповідали, силами адміністрації і профкому придбано охолоджувачі води (кулери), мікрохвильові печі й електрочайники.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05