РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 26 (13 липня 2012) 

  • ЯК «ЖНИВУЄТЬСЯ», ЖИТОМИРЯНИ?

    У розпалі пора літніх пасажирських перевезень - своєрідні «жнива» для працівників, які дбають про відправлення в дорогу і комфорт подорожан. Як же проходять ці «жнива» на вокзалі ст. Житомир?

    Час пік тут у вранішні години, а також з 15 до 17-ї, коли відправляються приміські поїзди в різних напрямках. Але й опівдні теж людно. Ось від каси попереднього продажу відходять молоді люди, з якими й намагаюся завести розмову. Цікавлюсь, чи задоволені вони обслуговуванням на вокзалі? Сімейна пара, яка відгукнулась на розмову, ділиться радістю, адже скоро збудеться їхня мрія, яку леліяли цілий рік, - вони поїдуть відпочивати. На вокзалі ж вони без проблем, швидко придбали квитки, аби в липні поїхати на південь.

    Отож до вже звичних категорій пасажирів додалася ще одна - відпочивальники. Саме для них з 18 червня почав курсувати поїзд Житомир - Сімферополь. У перші свої рейси, як вдалося довідатися, пішов заповнений на сто відсотків. Підвищений нині попит і на квитки на поїзд Одеса - Санкт-Петербург. Всього за 25 днів червня в далекому сполученні на вокзалі Житомир продали 32 тисячі 400 квитків.

    Не залишено без уваги й таких вразливих і чутливих пасажирів, як пенсіонери, зараз якраз багато городян старшого віку дизель-поїздами добираються до своїх приміських дач. Начальник вокзалу Олег ЖУРБА розповів, що вони прагнуть піклуватися про всіх, без винятку, пасажирів, до інвалідів же - підвищена увага. Нещодавно почав працювати спеціально обладнаний туалет для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями.

    А от чого не побачила на вокзалі, то це бруду. На відсутність чистоти в приміщенні годі й нарікати, адже прибираються зали, як слід. До речі, про комфорт для станційних працівників теж цьогоріч потурбувалися: для них відремонтували побутове приміщення, облаштували душову. Тож хочеться вірити в справедливість приказки: «Яка турбота - така й робота».

    Оксана КЛИМЧУК, Фото з архіву редакції
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05