РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 26 (13 липня 2012) 

  • ВИБІР ПОЇЗДІВ «HYUNDAI ROTEM» БУВ ОБҐРУНТОВАНИМ

    Поїзди виробництва «Hyundai Rotem» - техніка нового покоління, яку побудовано за сучасними технологіями на сучасному обладнанні, - про це в інтерв'ю журналістам розповів начальник Управління зовнішніх зв'язків Укрзалізниці Ігор МАТВІЇВ.

    «Українські експреси повністю виготовлені із нержавіючої сталі і мають дуже багато технологічних переваг, зокрема, розподілену тягу і дискові гальма. Тобто рівномірно по всьому поїзду встановлені тягові мотори, які прискорюють чи гальмують рух поїзда. Раніше українські залізничники не мали рухомого складу такого класу і тепер напрацьовують досвід експлуатації та обслуговування таких поїздів. Збільшення швидкості для залізничної інфраструктури - принципова різниця і такі швидкості потребують іншого підходу до інфраструктури», - наголосив Ігор Матвіїв.

    Далі він розповів, що перед укладанням контракту вивчалися пропозиції світових виробників. А саме: «Alstom», «Siemens», «Skoda»; розглядалося декілька видів рухомого складу. Поїзди такого типу можуть виготовляти всі компанії, присутні на ринку світового залізничного обладнання. Але перед Укрзалізницею було поставлено завдання уряду - поїзди були потрібні до початку чемпіонату Євро-2012 в Україні. Від часу укладання контракту до поставки першого поїзда залишалося рівно 13 місяців. На такі терміни не погоджувався жоден виробник. Поставити 6 поїздів до початку чемпіонату погодилася тільки компанія «Hyundai Rotem». Компанія «Skoda» також взяла участь у проекті і з огляду на свої можливості погодилася виготовити для Укрзалізниці два поїзди.

    «Проект реалізовувався в настільки короткі терміни, що багато хто не вірив, що ми встигнемо запустити швидкісні поїзди до Євро. Коли ми отримали новий рухомий склад, виявилося, що для нього потрібна нова система обслуговування. Потрібні нові депо, мийні комплекси, тобто це спричинило перебудову всієї структури, яка підтримує працездатність рухомого складу. І вирішувати проблеми потрібно було впродовж півроку. Такого прецеденту «залізнична» світова історія не знає, щоб паралельно зі складанням швидкісних поїздів, готувалася інфраструктура з їх забезпечення. Росіяни, наприклад, готували інфраструктуру для поїздів «Сапсан» 5 років, а Укрзалізниця встигла за 6 місяців. Зокрема, побудовано нові депо у Києві та Харкові. Можливо, через 10 років оцінять те, що було зроблено», - зазначив Ігор Матвіїв.

    Основним питанням під час розгляду пропозицій світових виробників залізничного рухомого складу було джерело фінансування цього проекту. Фінансовим донором виступив корейський «Ексімбанк», запропонувавши прийнятні ставки з кредитування. Держава не виділяла коштів на закупівлю цих поїздів, хоча за Законом України «Про залізничний транспорт» пасажирський рухомий склад має закуповуватися за бюджетні кошти. За 20 років дотацій від держави до залізничної галузі не надходило. Хоча в розвинених країнах залізниця, особливо розбудова сучасної залізничної інфраструктури, закупівля пасажирського рухомого складу, дотується із державного бюджету.

    За матеріалами прес-центру Укрзалізниці
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05