РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (6 липня 2012) 

  • Калинівка-1. Повний спектр транспортних послуг гарантовано

    Три пари пасажирських поїздів та декілька електричок на добу. Багато це чи мало? Для такої станції, як Калинівка-1, звичайно, замало. Адже це вузлова станція на напрямках від Києва до Жмеринки і через Хмільник на Хмельницький. Проте і за таких умов тут з початку року відправлено понад 40 тисяч пасажирів у далекому сполученні. Звичайно, як і скрізь, приміські перевезення тут збиткові, але завдяки цілеспрямованій роботі начальника дирекції Анатолія ЛЮБІНІНА та начальника станції Олега КРАВЦЯ з місцевою владою, витрати за обслуговування пільговиків відшкодовуються майже на 80 відсотків.


    Виконувачка обов’язків начальника ст. Калинівка-1 Надія ВІТЮК.

    - Доходи від пасажирської роботи мали би бути й більші, але багато поїздів змінили напрямок руху, - розповідає виконувачка обов’язків начальника станції Надія ВІТЮК. - Звичайно, це викликало незадоволення серед мешканців із навколишніх населених пунктів. Отримуємо скарги. Проте вантажна робота ведеться на належному рівні.

    Дійсно, за добу тут завантажується-вивантажується до 100 вагонів. Переважно звідси відправляють зернові, щебінь, металобрухт, добрива. Все це забезпечує станції стабільні доходи та виконання планових завдань.

    А взагалі Калинівка-1 - це велике господарство. Територія - понад два гектари, 15 колій, тільки на головному ходу - 29 стрілочних переводів. Цікавлюсь у Надії Дмитрівни, чи важко утримувати таку інфра-структуру?


    Старший прийомоздавальник Любов ГОДЗИК.

    - Так ми ж не одні. Підтримувати постійну готовність до роботи нам допомагають колійники на чолі з Юрієм Чернатою з Вінницької дистанції колії, зв’язківці під керівництвом Миколи Постюка з дистанції сигналізації та зв’язку тощо. А основне завдання працівників станції - підтримувати в належному стані територію.

    Помічаю, що на протилежній стороні колій пасуться дві кози. Жартую, що це добровільні помічники в травоборотьбі.

    - Для того, щоб впоратися з бур’яном, таких помічників необхідно в сто разів більше. Тут без звичайної коси не обійтися, - посміхається Н. Вітюк.

    А взагалі, чи важко виконувати обов’язки начальника такої великої станції?


    Старший товарний касир Галина СОЛОМКО.

    Для моєї співрозмовниці ця справа не нова. Адже досвіду за плечима достатньо. Починала в 1977 р. практиканткою - чергувала на стрілочному пості. Згодом - в технічній конторі. З набуттям освіти - чергова по станції Нова Гребля. З 1980 р. - чергова по ст. Сосонка. А в 1985 р. вже начальник ст. Сосонка. У 1999-му її переводять заступником начальника ст. Калинівка-1. І тут відбулось найцікавіше. Нарешті дочекавшись заступника, начальник станції одразу бере відпустку за три роки поспіль. Ось вам і ситуація для молодої керівниці.

    - От тоді дійсно було жахливо. Це ж треба - після станції п’ятого класу одразу керувати другокласною, - згадує Надія Дмитрівна. - Але завдяки колективу вистояла. Саме цінне, що в нас є, це люди. Ми - мов одна сім’я.


    Старший квитковий касир Ніна ВЕГЕРА

    І дійсно, тут працюють люди, віддані своїй справі. Понад двадцять років віддали станції старший квитковий касир Ніна Вегера, старший прийомоздавальник Любов Годзик, черговий Сергій Білоус, старший товарний касир Галина Соломко, оператор при черговому Тетяна Ковтун, складач поїздів Олег Сивак та інші.

    А взагалі родина Надії Дмитрівни цілком залізнична. Старший син Володимир - майстер Жмеринського будівельно-монтажного експлуатаційного управління, молодший Віктор - бригадир колії Вінницької дистанції колії. Залізничником був і чоловік Петро Миколайович - 22 роки відпрацював у механічній дистанції вантажно-розвантажувальних робіт.

    Тож залізнична династія продовжується!

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Станція Калинівка-1, як уже повідомлялось, вузлова. На залізниці таких чимало. Життя тут тече розмірено, відповідно до ритму сталевої магістралі. Характерною рисою кожного справжнього залізничника є його особливе відношення до гарантування безпеки руху поїздів, яке залежить як від щоденної копіткої роботи, так і від уміння діяти правильно у конкретних, як кажуть на залізниці, стандартних і нестандартних ситуаціях. Це робиться задля того, щоб стратегічні партнери залізничників - підприємства регіону - були впевнені: зусилля працівників ст. Калинівка-1 спрямовані на те, щоб кожному вантажовідправнику та отримувачу продукції надати повний спектр транспортних послуг.

    Сергій ГУК, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05