РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (6 липня 2012) 

  • Головна увага - збереженню вагонного парку

    Коли поїзд у бік Дарниці вирушає зі столичного вокзалу й неквапом пробирається повз тісняву залізничних споруд, велике скупчення пасажирських вагонів за високою бетонною огорожею незмінно притягує цікаві погляди подорожан. Що воно за диво: звалище списаних вагонів, музей рухомого складу? Доводиться чути різні, бува, й фантастичні припущення. В пошуках істини, скориставшись кореспондентськими посвідченнями, проникаємо за неприступний мур.

    Завісу утаємниченості зняв начальник пункту техобслуговування Київської вагонної дільниці Олександр НАУМЕНКО (на фото). Олександр Вікторович зустрічає нас і дає пояснення.

    ДЛЯ ЗНАЙОМСТВА. Олександр Науменко пройшов усі ступені фахового росту. На Київській вагонній дільниці - з 1999 р. Починав слюсарем, був бригадиром, черговим помічником начальника дільниці з формування поїздів, старшим майстром цеху внутрішнього обладнання і вже рік, як очолює ПТО Київ-Товарний.

    - Ви перебуваєте на території пункту технічного обслуговування ст. Київ-Товарний Київської вагонної дільниці, - каже він. - Цей ПТО призначений для довготривалого відстою пасажирських і багажних вагонів, а також для їхньої підготовки до сезонних перевезень. На 16 коліях парку може розташуватися 385 одиниць рухомого складу. Наразі у парку знаходиться понад дві з половиною сотні вагонів, які очікують планових ремонтів.

    - Олександре Вікторовичу, в чому полягає виробниче завдання колективу ПТО?

    - У процесі підготовки до сезонних перевезень маємо виконувати позапланові ремонти внутрішнього обладнання вагонів. Зокрема до літніх перевезень, які, як відомо, розпочалися 27 травня, нами підготовлено п’ять составів пасажирських поїздів, це 82 вагони, - веде далі Олександр Вікторович. - Працівниками ПТО виконано ремонти внутрішнього обладнання: по два состави поїздів №282 Київ - Сімферополь та №57 Київ - Євпаторія і один №298 Київ - Севастополь. До зимових перевезень зазвичай готуємо чотири состави.

    - Якими конкретними справами переймаються працівники ПТО під час підготовки вагонів?

    - Турбот вистачає. Оновити підлогу, відремонтувати туалети, замінити при потребі віконне скло, розпакувати вікна, відремонтувати замки - хіба все перелічиш? Є в ПТО слюсарна та столярна майстерні з деревообробними верстатами, зварювальні апарати, 44 водяні колонки для заправки вагонів водою. Аби догодити потребам пасажирів, доводиться вирішувати не прості задачі, адже маємо справу з доволі спрацьованим рухомим складом.

    Діяльність ПТО підпорядкована сезонному ритму. Звичайно найбільш напружені періоди взимку й навесні. Підготовку розпочали ще у березні, а до кінця травня всі роботи було виконано. Наразі у нас, так би мовити, затишшя: частина колективу відряджається на вагонну дільницю й там обслуговують ці поїзди.

    - Люди, певне, у Вас майстровиті? А чи вистачає робочих рук на такі обсяги робіт? Є, мабуть, і «маяки виробництва», чи не назвете їх?...

    - Так, люди у нас працьовиті й колектив чималий. У штаті - понад тридцять осіб. Кожний із робітників досвідчений, відповідальний. Їм будь-яка робота по плечу…

    Треба зазначити, що кістяк колективу зберігся ще з того часу, коли ПТО розташовувався на ст. Тетерів. Керівництво цінує їх і не хоче відпускати. Й людям до снаги цей труд, миряться навіть із транспортними негараздами, яких останнім часом додалося. Бо люди в більшості своїй мешкають на лінії й користуються електричками…

    А виділяти когось окремо не хочеться, бо впевнений, кого не зустрінеш - усі заслуговують на добрі слова. Можу назвати тих, хто зараз на зміні: оглядач вагонів Сергій Лозинський, слюсар Олександр Хлєвний і Володимир Манченко, столяр Іван Свирчевський. Вони, як і переважна більшість колективу, - справжні ентузіасти нашого виробництва.

    - Від імені пасажирів дозвольте висловити Вам щиру подяку за сумлінну працю. Хай щастить Вам і всьому Вашому колективу.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Якісний ремонт вагонів під силу лише професіоналам. Відомо, що лише добре освічені з фахової точки зору, дисципліновані умільці вагонної справи вчасно виявлятимуть дефекти у рухомому складі, які згодом можуть стати причиною для виникнення транспортної пригоди. Тому з боку керівництва вагонної дільниці робиться все належне, щоб не просто навчити людей, а й підняти рівень їхніх технічних знань і навичок, зробити врешті-решт із них висококваліфікований персонал. Адже у центрі уваги колективу ремонтників - збереження вагонного парку.

    P.S. Коли верстався номер, ми дізналися, що Олександра Науменка призначено заступником начальника Київської вагонної дільниці. Поздоровляємо!

    Анатолій РОМАНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05