РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 24 (29 червня 2012) 

  • У ЦЕНТРІ ПІДГОТОВКИ ШВИДКОСТЕЙ РУХУ ПОЇЗДІВ

    Чому, збираючись у творче відрядження, приміром, за враженнями про роботу окремого підрозділу, у думках миттєво виникає: «Без посилань на галузеві інструкції не обійдеться». Та хіба про це бажаємо почути зайвий раз від фахівців? Саме про таку журналістську «проблему» розмірковував дорогою до Ніжинської дистанції колії, колектив якої отримав почесний диплом за третє місце у галузевому змаганні по Укрзалізниці за 2011 р. Про досягнення підрозділу, який протягом понад десяти років очолює почесний залізничник України Олександр МАЗУР, ми вже частково розповідали у наших попередніх матеріалах.


    Дефектоскопний візок, який зберігається у Ніжинській дистанції колії, може незабаром стати музейним експонатом.
    До підрозділу надходить більш сучасна техніка. Зліва направо - голова первинної профспілкової організації Дмитро БИЦЬКИЙ,
    начальник Ніжинської дистанції, почесний залізничник України Олександр МАЗУР та керівник цеху дефектоскопії Василь МЕТЕЛЯ.

    ЦЕНТРАЛІЗОВАНИЙ ДІАГНОЗ

    Цього разу метою відвідування підрозділу, штаб якого розташовано у місті на берегах Остра, був репортаж про роботу дефектоскопного цеху.

    - Підвищення рівня оперативності передачі та аналіз даних обумовлюють гарантію безпеки руху, - говорить Олександр Михайлович. - Приємний факт, що сьогодні завдяки технологічній підтримці з боку галузевої служби колії та керівництва столичної магістралі нашу дистанцію забезпечено відповідною апаратурою.

    Далі відбулося знайомство із майстром дефектоскопного цеху Василем МЕТЕЛЕЮ. Колишній військовий офіцер, службу якого було тісно пов’язано із радіоелектронікою, налагодив чітку роботу на довіреній йому та його колегам, котрі працюють пліч-о-пліч, дільниці.

    - Припустимо, на певному кілометрі (основний регіон обслуговування Ніжинської ПЧ - між ст. Ніжин та Дарниця - авт.) є рейка, що має дефект. За допомогою комп’ютерних програм ми проводимо аналіз причин його появи та відповідний моніторинг з метою профілактики виникнення подібних випадків. Одночасно контролюється робота кожного оператора дефектоскопного візка. Чи відпрацював він вздовж усієї дільниці, наскільки якісно провів перевірку конкретної дільниці? Відповіді на ці та інші запитання можна отримати, проаналізувавши дані з електронних реєстраторів.


    Оператори дефектоскопного візка Віктор АДАМЕНКО та Микола ГОЛОБОРОДЬКО.

    ЯКЩО КОЛІЙНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ СТАЄ ПОСТІЙНОЮ ПРАКТИКОЮ

    - Олександре Михайловичу, звертаємося до керівника Ніжинської дистанції колії після завершення ознайомлення із роботою чи не найкращого цеху дефектоскопії на терені Південно-Західної магістралі, як вдається досягати відмінних показників щодо середньої бальності колій?

    - Слід розповісти про роботу в умовах дільничної системи поточного утримання колії. Це відносно нова модель. До її запровадження про найвищі якісні результати роботи кожного околотку і мови не йшло.

    Сьогодні позитивних показників досягнуто і завдяки створенню укрупнених бригад, і через підпорядкування конкретних дільниць за працівниками, відповідальними за огляд колії. Нині, коли Укрзалізниця вдосконалює систему поточного утримання колії, і не тільки, мова йде і про інженерні споруди. Увага акцентується на необхідності зміни організації цих процесів, що пов’язано зі збільшенням швидкостей руху поїздів, а також підвищенням вимог до технічного стану колії, до її технічного переоснащення та підвищення ефективності роботи майстрів колійних справ.


    Перевірити «здоров’я» рейки можна, проаналізувавши дані на комп’ютері.

    - Олександре Михайловичу, а коли народилася ця ідея?

    - Витоки цієї інновації, а отже і технології утримання колійного господарства, беруть початок у 80 - 90-х роках минулого століття. Саме тоді дистанції колії були укомплектованими на 50 - 60 відсотків. До того ж спостерігалась велика плинність кадрів з колійної підгалузі. Чому? Пригадайте, що в ті роки на українському ринку праці спостерігались пропозиції краще оплачуваних робіт. Із чим зіштовхнулися керівники дистанцій колії? Для виконання планових робіт працівників не вистачало. Доводилося збирати їх з усіх бригад. Це, власне кажучи, й були перші укрупнені бригади. Згодом структурні зміни відбувались на кожній дистанції колії у межах всієї Укрзалізниці.

    - Практика показала низку переваг у сфері роботи укрупнених бригад?

    - Так, ці підрозділи, краще сказати, люди, які там працюють, забезпечують виконання більшого обсягу робіт, гарантуючи вищий рівень безпеки руху поїздів. Тут обумовлено кращі умови у сфері охорони праці. Керівник кожного із дев’яти околотків - підрозділів нашої дистанції - добре бачить роботу своїх підлеглих. Продуктивність виробництва за умов постійного постачання необхідними запчастинами та інструментом - запорука якісного обслуговування колійного господарства у межах міжнародного транспортного коридору, який обслуговує Ніжинська дистанція колії. Укрупнена бригада бере на себе виконання всіх планово-попереджувальних робіт, а бригада із 6 - 8 чоловік має усувати невідкладні недоліки. Ясна річ, бригади працюють у творчому тандемі із дефектоскопним цехом.

    Досвідчений керівник-колійник Олександр Мазур переконаний, що майбутнє саме за новою моделлю дистанції колії.

    - Праця кожного залізничника з будь-якої підгалузі дуже відповідальна. Очевидно, люди, які віддали себе службі «чавунці», в основному, є добросовісними. Пов’язавши долю із залізницею, багато з них проростають в ній сімейними коріннями, не уявляють без неї власного життя і залишаються, і, як сказав російською поет «железно с железкой до конца», - це про таких людей, як Олександр Мазур, - наголосив у довірливій бесіді голова профкому дистанції Дмитро БИЦЬКИЙ.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05