РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 23 (22 червня 2012) 

  • Звернення до товаришів по розуму із галузевої вагонної служби

    «Сигнал посылаем: «Вы что это там? - А нас посылают... обратно».
    В. ВИСОЦЬКИЙ,
    Пісня «О созвездии Тау Кита»

    Редакція газети «Рабочее слово» завжди з повагою ставиться до життя залізничників та діяльності служб та підрозділів, які підпорядковані Південно-Західній магістралі. І у своїх публікаціях ми намагаємося висвітлювати саме позитивні моменти, а якщо звертаємо увагу на проблеми, то робимо це толерантно і з повагою до керівників та працівників цих установ. І коли ми зустрічаємо взаєморозуміння щодо важливої місії газети залізничників у житті величезної транспортної галузі, то ніяких непорозумінь у наших відносинах не буває. Але іноді трапляються випадки, коли варто публічно підтвердити силу та авторитет преси - не задля задоволення власного самолюбства, а заради нашої спільної справи.

    ВИБАЧТЕ ЗА РИМУ

    Звернутися з офіційним листом до начальника галузевої вагонної служби Дмитра ФОРСЮКА ще 5 квітня п.р. нас спонукали публікації «Чи настане кінець князюванню в Овручі» («Рабочее слово» №9, 2012 р.) та «Амнезія по-овруцькі?» («Рабочее слово» №11, 2012 р.). Дуже хотілося кореспондентам нашого видання дізнатися про реакцію керівництва зазначеної служби щодо порядків, які царюють на пункті технічного огляду вагонів ст. Овруч (у підпорядкуванні Коростенського вагонного депо). Листи від головного редактора на ім’я Д. Форсюка, які датовано 5 квітня та 5 червня поточного року, до сьогодні не мали жодної реакції. Вибачте за риму, не доходять руки у Дмитра Петровича до листів від редакції. Хоча, будемо справедливими, на наше звернення щодо підготовки підрозділів галузевої вагонної служби на тему «Підготовка інфраструктури до проведення Україною чемпіонату Євро-2012» «від 30 травня 2012 р. докладну відповідь редакція отримала 6 червня п.р. Оперативно? Ще б пак. Правда, чекали на відповідь першого червня. Через те прийшлося у матеріалі «Пункт призначення - чемпіонат» (№21 за 2012 р.) робити певні виправлення по гарячих слідах. І тому багато цікавих фактів про підготовку саме галузевої вагонної служби до газети й не потрапили. Мовою гурманів це явище називається дорога ложка до обіду. Як там не є, зв’язок між редакцією і галузевою службою налагоджено. Чому ж тоді, на листи, які відправлено значно раніше, відповіді не отримуємо, а на інше (про підготовку до чемпіонату - ред.) маємо досить розлогу довідку на шести аркушах друкованого тексту? Як мовлять, відчуйте різницю.

    Повертаючись до надрукованого

    Гнітюче враження залишилось в автора від поїздок до Овруча. Ознайомившись із роботою колективу місцевого ПТО, кореспондент газети залізничників наголошував, що моральний клімат, створений тогочасним керівником М. ДУМИНСЬКИМ та його «заступником» (на той час оглядач-ремонтник 5 розряду) О. НЕВМЕРЖИЦЬКИМ, аж ніяк не сприяє виконанню конкретних завдань, що стоять перед галуззю. Коротко нагадаю про деякі місцеві колізії. Через втрату Журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці, на поверхню у «тихому болоті», як його називають місцеві вагонники, піднялась низка пекучих уяву фактів, що свідчили про зловживання з боку керівників ПТО. На жаль, як уже неодноразово наголошував ваш кореспондент, більш-менш зрозумілих пояснень ні від керівництва Коростенського вагонного депо, очолюваного Анатолієм БОЙКОВСЬКИМ (пляма ж - і на мундирі очільників цього підрозділу - авт.), ні від галузевої служби не отримували.

    Тепер про кадрові питання. Означений колишній начальник ПТО Овруч Микола Думинський - людина, яка очолювала важливий підрозділ і не мала відповідної вищої освіти. І на це не звертали уваги свого часу керівники служби. Як і на те, що М. Думинський проходив по кримінальній справі №1-201 від 27 липня 2010 р. Овруцького райсуду Житомирської області. Це той самий Микола Думинський, як свідчать судові документи, «являючись службовою особою, будучи відповідальним за забезпечення дотримання трудової і виробничої дисципліни серед працівників та недопущення втрат робочого часу», творив свій підпільний бізнес. Коротше кажучи, протизаконні оборудки стали відомими овруцькій громаді. А завдяки публікаціям у «Рабочему слові» ще й усій країні.

    Майже два роки тому головуючому судді Овруцького райсуду та районному прокурору стало досконально відомо, що протягом січня - березня 2010 р. начальник ПТО ст. Овруч М. Думинський «умисно не облікував кількість фактично відпрацьованих годин в табелях обліку використання робочого часу і підрахунку заробітку працівникам».

    «Ось тобі й маєш. Як виявилося, цей сьогоднішній інцидент - не перший на ПТО ст. Овруч», - такою фразою ми завершували матеріал про втрату пам’яті керівниками галузевої служби і Коростенського вагонного депо. Як виявилося, амнезія прогресує.

    Втрата пам’яті. Форми цієї хвороби мають серйозніший характер. Мовою медиків, хронічний.

    ГРОМАДЯНИ ЗВЕРНУЛИСЯ. НУ ТО Й ЩО?

    Отже, як зазначає пункт 6 Етичного кодексу українського журналіста «Повага до права громадськості на повну та об’єктивну інформацію про факти та події є найпершим обов’язком журналіста». Здається, ми виконали умови цього пункта. А ще, цей же Кодекс наголошує на тому, що «Факти, судження та припущення мають бути чітко відокремлені одне від одного». І тут, наскільки може судити наш читач, все, як має бути. У зв’язку із цим хочеться запитати у керівництва галузевої вагонної служби, а чи не забули вони про вимоги Закону України «Про звернення громадян»?! Можливо, про букву саме цього Закону, за браком місця на цій шпальті прийдеться нагадати у наступних матеріалах.

    Знову на згадку йдуть вікопомні слова із пісні Володимира Висоцького:

    «В далеком созвездии Тау Кита

    Все стало для нас непонятно,

    Сигнал посылаем:

    «Вы что это там?» -

    А нас посылают... обратно.

    На Тау Ките

    Живут в красоте -

    Живут, между прочим, по-разному -

    Товарищи наши по разуму».

    Здається, аналогія зрозуміла... Чекаємо на сигнал від галузевої вагонної служби!

    P.S. Коли номер вже було підписано до друку, із Овруча прийшла надзвичайна новина. Начальником ПТО ст. Овруч призначено Олександра Невмержицького. Саме так. Того таки «заступника» колишнього керівника ПТО, який також, як і М. Думинський, до сьогодні не пояснив нашому виданню, як же зник на початку поточного року Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці. Начальник вагонного депо Коростень А. Бойковський, здається, знає, що робить, коли призначає достойників на доволі відповідальні посади…

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05