РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 23 (22 червня 2012) 

  • Вакансія лідера поки що є вільною

    Збори трудового колективу у колійних машинних станціях за теплої пори майже не практикують. Ніколи. Бо кладуть колію - основна маса працівників перебуває на перегонах, на «вікнах». І щоб відкликати звідти монтерів та стропальників, треба мати вагому причину. У КМС-119 така причина з’явилася - на пенсію пішов Микола Васильович САМЧЕНКО, багатолітній керівник станції, почесний залізничник, учасник ліквідації аварії на ЧАЕС. Скажете, подібні проблеми вирішуються без участі монтерів або, приміром, стропальників. Так, але КМС сьогодні потрібен лідер, капітан, який зможе вести корабель у неспокійному морі змін.

    САМЧЕНКО МІГ. Станція мала роботу, перевиконувала завдання, колектив - стабільну зарплату, як на конотопські мірки, навіть пристойну. Та, на жаль, прийшла пора й Миколі Васильовичу залишити справу, якій він присвятив усе своє життя. Сильний був керівник, як тепер говорять, харизматичний.

    Пригадую історію зі стрілками. КМС саме приєднали до дистанції колії - начальником призначили Самченка. Десь на Правобережжі йшла модернізація. Конотопчани на одній зі станцій міняли стрілочні переводи. Роботу виконали, тільки старі стрілки відправили не на базу, а в Ворожбу. І швидко уклали. «Питають, - розповідав Самченко, - де ж старі стрілки? Кажу, що вже лежать. Вліпили догану. Зате я був спокійний за Ворожбу - на станції в мене порядок».

    Таким же сильним керівником був і Михайло ГРОСМАН із сусідньої Бахмацької КМС.

    Правда, Гросман був далекогляднішим. І задовго до пенсії примітив Ярослава Сторубльова, який сьогодні очолює КМС-285.

    Та маємо те, що маємо. Заступник начальника КМС-119 днями потрапив до лікарні, у головного інженера - повноваження обмежені. Щоб уникнути «безвладдя», Київ відрядив до Конотопа Руслана Миколайовича КОВАЛЬЧУКА, заступника начальника галузевої служби колії з ремонту. За його словами, відрядження триватиме три дні, тобто за три дні має з’явитися кандидатура людини, яка увійде у кабінет начальника КМС господарем.

    Відкриваючи збори, без протоколу, Руслан Ковальчук назвав їх «дружньою розмовою». Адже керівництво служби хоче почути думку колективу.

    Першим узяв слово виконроб Сергій РЯБЧЕНКО, ветеран станції. Говорив про наболіле. І що роботу стримують так звані «заявки» - треба завчасно писати папери на матеріали й обладнання. І що в колоні не вистачає людей - стропальників, бригадирів... А ще немає бажаючих звалювати на себе обов’язки майстра, бо це велика відповідальність і висока ймовірність вилетіти з роботи без права працевлаштування на залізниці. Говорив про умови відпочинку на лінії. Вони поліпшуються. Але про начальника - ні слова.

    Не вніс ясності в основне питання й виступ голови профкому Наталії КОЗІНОЇ. На її думку, в роботі КМС став відчуватися брак організованості, так що не варто усі трудові здобутки відносити на рахунок людей, які трудяться на перегонах. На базі теж не сидять склавши руки.

    ПРІЗВИЩА ПОТЕНЦІЙНИХ НАЧАЛЬНИКІВ назвав першим виконроб бази Микола ВЕЛИЧКО. Це - головний інженер КМС Олег СЕМЕРЕНКО і головний механік Руслан ЧЕРЕВИЧНИЙ. Його підтримав майстер Микола БОГДАН: «Є дві кандидатури - треба визначатися».

    Тільки як? Зала, здається, уже погоджується на пропозицію начальника відділу кадрів Ірини КЛІПІКОВОЇ зробити це таємним голосуванням. Та вже скоро відмовляється. Щоб не було скандалу.

    Справді, ідеального способу обрати собі керівника не існує. Але ж і кращого за пряме таємне голосування ще не вигадали. Щоб без тиску, зваживши позиції кандидатів, обговоривши і подумавши, викреслити одного і залишити достойнішого, тобто демократично… Хто набере більшість голосів, тому й важелі в руки.

    Після зборів прошу прокоментувати ситуацію заступника начальника служби колії, адже в управлінні залізниці могли вирішити це питання одномоментно й одним розчерком пера.

    - Дійсно, - погодився Руслан Миколайович, - так можна зробити. Але новій людині потрібен час для адаптації. І станції також. Бо нова мітла, як кажуть, мете по-новому. А це ж літо - наша гаряча пора. КМС має працювати на повну силу. Тому служба за те, щоб начальником став працівник цього колективу. Це, вважаємо ми, буде оптимальним рішенням. Визначитися, хто далі керуватиме станцією, мають тут, у Конотопі.

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05