РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 22 (15 червня 2012) 

  • З прицілом у день завтрашній

    Нещодавно Конотоп приймав гостей зі всієї України. Тут, у вагонному депо, відбулося засідання балансової комісії вагонного господарства Укрзалізниці. Заходи подібного масштабу, хоч і значимі - підбиваються підсумки роботи, вирішуються нагальні проблеми, намічаються плани, - та для непосвячених у вагонну круговерть навряд чи будуть цікавими. Зібралися серйозні люди для обговорення своїх серйозних питань - та й усе.

    Набагато цікавіше пройтися по депо. Як і годиться, готувалися. Ще за два місяці стало відомо про місце проведення засідання, тому час був. Хоч і закрадалися сумніви, що вдасться власноруч, підкреслюю - без залучення сторонніх осіб, перетворити, наприклад, ряд кімнат на конференц-залу, сучасну, комфортну, з великим столом і мікрофонами на кожного учасника засідання.

    Або до свята Перемоги в меморіальному куточку, де вже є пам’ятний знак вагонникам, які загинули в роки війни, і горить «вічний вогонь», встановити платформу, а на ній копію гармати калібру 45 міліметрів. «Тільки чому «сорокоп’ятку»? Такі гармати стримали наступ фашистських танків перед Конотопом на Сеймівському рубежі в кінці серпня сорок першого, - відповів начальник депо Володимир Федорко. - Та й пізніше вони залишалися на озброєнні нашої армії. Легкі, надійні. Партизани ними воювали. Це по суті один із символів Великої Вітчизняної війни. Як танк Т-34, як автомат ППШ…»

    Із підготовкою деповчани справилися. Десь за тиждень до балансової переступаю поріг прохідної підрозділу і зустрічаю головного механіка Сергія КАРАСЯ. Саме в його підпорядкуванні будівельна група та експериментальна бригада - головні сили підготовчого процесу. Уже тільки за виглядом Сергія Володимировича здогадуюся, що робота йде успішно. Енергійний, комунікабельний за вдачею і постійний читач «Рабочего слова», він не раз ділився виробничими новинами. Але коли щось не ладиться - тоді не до розмов. Як було цього дня Юрію ЮРЧЕНКУ, головному інженерові підрозділу. У вагоноскладальному цеху він із колегами оглядав зерновоз. Рукава сорочки засукані по лікті, руки в мастилі. Ні, таки не кабінетна в Юрченка робота. Значить, тут є проблема. Проблема, подумалося, вирішиться, а зерновоз буде відремонтовано якісно і вчасно. Репутацією надійного ремонтника деповчани дорожать. Бо це і безпека руху, і перспектива. Володимир Федорко розповідав: «Чому клієнт іде до нас? Та тому, що ремонтуємо якісно. Коли в Конотопі, хваляться замовники, то три відчеплення між ремонтами вагона». «А не в Конотопі?» - запитую. - «І до тридцяти доходить».

    Знайомство із депо учасники наради, точніше, їх частина, бо фахівці з бухгалтерії, маги цифр і звітів, відразу зайнялися паперами, розпочали з АКП. Помічаю, що приємне враження справляє на них приміщення, де між залізом знайшлося місце квітам і картинам. Та, звичайно, випробувальні стенди, про які гостям розповів майстер АКП, почесний залізничник Анатолій КОХАНЕЦЬ. На інших залізницях, в інших депо вони теж є, та конотопчани постійно їх удосконалюють, створюють свої, аби максимально наблизити умови випробування гальмівного обладнання до робочих.

    Далі було кузнечне відділення. Тут за останній час відбулася суттєва переміна - із вугілля перейшли на газове опалення. Це відразу ж змінило умови роботи ковалів - немає кіптяви і диму. Зросла також продуктивність праці. Уже не треба годинами чекати, поки метал «дійде» до потрібної температури. У газовому горні він гріється у кілька разів швидше.

    У вагоноскладальному цеху учасників засідання привертає автоматизований стенд для випробування гальмівної системи. Теж украй необхідний. За словами Володимира Федорка, з появою у депо такого апарата помітно зменшилося число відмов у роботі гальм у ході експлуатації вагонів, які ремонтували конотопчани.

    Депо Конотоп - підрозділ динамічний, що розвивається. Розвивається постійно, крок за кроком удосконалюючи технологію ремонту. Де завжди працюють із прицілом на завтра. Наприклад, час підказує, що назріває необхідність якісного фарбування вагонів. Тому в депо розпочали будівництво фарбувально-сушильного відділення.

    Власне, все, що тут робиться, розраховане на перспективу. Ось раніше відкрили їдальню. Не заради прибутку, хоч він, безумовно, є (тут печуть найсмачніші в Конотопі пиріжки), а заради здоров’я. Результат проявився не відразу. Та сьогодні цифри із лікарні свідчать, що по депо знизилася кількість випадків шлункових захворювань. Оновили у ремонтних цехах мережу опалення - деповчани менше простуджувалися взимку.

    Думка про завтрашній день, перспективи - що ж, сприймається. Та прискіпливий читач обов’язково запитає, для чого депо конференц-зал. В оренду здаватимуть чи що? А в ньому проводитимуться виробничі наради. До цього, якщо не помиляюся, відбувалися вони або в класі технічного навчання, або в кабінеті начальника. Розкіш? Але ж депо Конотоп є сучасним підрозділом.

    Саме на цій рисі наголосив, відкриваючи засідання балансової комісії, начальник головного управління вагонного господарства Укрзалізниці Олександр КУТІШЕНКО. За його словами, депо Конотоп є одним із кращих на залізниці, є підрозділом, де чітко налагоджено роботу і де працюють гарні люди. Учасників наради від залізничників регіону і всієї столичної магістралі привітали начальник Конотопської дирекції залізничних перевезень Дмитро КУШНІР та начальник галузевої вагонної служби Південно-Західної залізниці Дмитро ФОРСЮК.

    Микола ПАЦАК, Фото з архіву «Рабочего слова»
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05