РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 22 (15 червня 2012) 

  • Двох газетних абзаців недостатньо

    Напередодні початку Чемпіонату Євро-2012 одна із центральних українських газет згадала лише у двох коротких абзацах про участь українських залізничників у підготовці до чемпіонату.

    «За роки підготовки до чемпіонату нарешті хоч частково довели до ладу так званий «міст Кірпи» та дорожні розв’язки до нього. Нагадаємо, залізнично-автомобільний мостовий перехід почали зводити у 2004 році, але після загибелі натхненника будівництва, екс-міністра транспорту Георгія Кірпи, процес фактично зупинився. А після перемоги України та Польщі у змаганні за право приймати Єврочемпіонат знову пожвавився: у 2010-му відкрили залізничну складову та рух із лівого берега на правий, у 2011-му - з правого на лівий, наразі повністю здано правобережну розв’язку».

    Другий абзац ще коротший. «Зміни торкнулися і залізниці - столицею почала курсувати міська електричка. У 2011 році було відкрито рух кільцем завдовжки 50,8 км із 14 зупинками. Міська електричка працює зранку та ввечері з інтервалом 14 - 17 хвилин, вона стала в Києві шостим видом громадського транспорту - після трамваю, тролейбуса, автобуса, метро та фунікулера». («Україна молода» №82 від 8.06.2012).

    Як на мене, варто ще раз повернутися до теми підготовки столичної магістралі, яку розпочато два номери тому у газеті «Рабочее слово». Чи необхідно нагадувати про те, що саме столична магістраль брала безпосередню участь у будівництві залізнично-автомобільного мосту через Дніпро? І про якісне відновлення будівель і споруд Центрального та Приміського вокзалів не забудемо. Незайвим буде наголосити і на тому, що завдяки зусиллям робітників та інженерів з майже усіх підрозділів Південно-Західної, приміром, на дільниці між Києвом і Гребінкою, виконано ремонти вокзалів та платформ на станціях Бориспіль, Березань, Переяславська, Яготин, Кононівка, Мар’янівка, імені Г. Кірпи. Варто перевести погляд залізничних пасажирів на карту дільниці між столицею та Коростенем, Шепетівкою та Здолбуновом, як пересвідчимось у значних змінах на краще у межах станційних господарств Тетерева, Коростеня, Кривина, Славути, Цвітохи, Острога тощо.

    Окрема сторінка в історії будівельної підгалузі Південно-Західної залізниці - зведення у найкоротші терміни учбово-тренувального центру з побутовими приміщеннями технічної пасажирської станції у межах ст. Дарниця. А ще й новозбудований на базі Дарницького локомотивного депо Центр технічного обслуговування міжрегіональних електропоїздів від корейської фірми «Хюндай Ротем», де працюватимуть понад 300 залізничників.

    Як наголошував під час інспекційної поїздки напередодні чемпіонату з футболу генеральний директор Укрзалізниці Володимир КОЗАК, Центр істотно відрізнятиметься від існуючих в Україні депо, навіть більше - такими депо може похвалитися далеко не кожна країна. Наприклад, одне депо такого високотехнологічного рівня є в Росії та одне - в Фінляндії.

    «Центр обслуговування швидкісних поїздів було створено у рекордні терміни. Роботи із будівництва вагоно-мийного комплексу та ремонтно-екіпірувального цеху було розпочато у вересні 2011 року і в цілому завершено 1 червня п.р. Ми готували Центр з розрахунку на майбутнє, далеко не кожна країна в світі може похвалитися такими депо. Наразі, ми в змозі обслуговувати «Українські експреси», і забезпечувати європейський рівень якості у галузі обслуговування сучасної техніки», - заявив Володимир Козак. І в цьому є частка звитяжної праці колективу столичної магістралі.

    Між іншим, як уже писала наша газета, до Євро-2012 столичною магістраллю було підготовлено всю залізничну інфраструктуру. Отже, двох абзаців у виданні (про яке наголошували вище, але заради того, щоб не робити цій газеті зайвий раз реклами, друкувати її назву не збираємось - ред.) буде недостатньо. І все ж той таблоїд має читачів в усій Україні. Значить, потрібно висвітлювати діяльність залізниці досконально.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05