РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (8 червня 2012) 

  • Як змінити ментальність невдячного пасажира?

    Про їх роботу нечасто пишемо. Хоча праця нелегка й необхідна, адже в її основі - турбота про чистоту. До того ж, саме вони, мийники-прибиральники вагонів дизель-поїздів і електропоїздів краще від будь-кого мають уявлення про культурний рівень певної категорії пасажирів. Про цей рівень свідчить чималий обсяг сміття у вагонах, який виносять працівники, готуючи поїзди до наступних рейсів.

    Хто і як готує дизель-поїзди та електрички до виходу в рейс по ст. Коростень, повідаю далі. Колектив мийників-прибиральників тут складається з 21 працівника. Бригадир Олена ГОДЛЕВСЬКА розповідає, що в кожній зміні працює по сім осіб, причому, одна зміна прибирає вагони з 7 до 16-ої години, а друга - з 16-ї до 1 години.

    …Стрілки годинника вже повернули за сьому ранку. Якраз подали на колії відстою вранішній поїзд, який щойно прибув із Новограда-Волинського. Заглядаю у вагони, які мають прибиратися. Олена Віталіївна зауважила, що електропоїзд із Новограда-Волинського, як правило, прибуває в чистішому стані, ніж, приміром, з Києва. Усе ж бачимо, що насмічено й тут, а біля багатьох сидінь залишені пляшки з-під пива.

    А дизель-поїзд із Житомира в цей час вже прибирали, готуючи в наступний рейс. Кожна працівниця приводить до ладу окремий вагон. Ретельно прибирають і санвузли. Стосовно води, то вона подається для прибирання без проблем. Є необхідні дезінфікуючі та мийні засоби.

    «Всі дії чітко розписані в інструкції, роботу приймає бригадир і машиніст, про що робляться відповідні записи в журналі…» - продовжує пояснювати О.В. Годлевська. А жіночки, тим часом позмітавши й зібравши сміття, приступають до волого прибирання, протирають сидіння, поручні… Ось вже й салон помили, і вагон наповнився свіжістю.

    - Наше завдання - як слід підготувати вагони. І ми його виконуємо щодня. Щомісяця санітарне очищення проводимо у понад 200 дизель-поїздах та в більше ста електропоїздах, - каже Олена Годлевська.

    Прибиральниці не бояться обсягів роботи, вони будь-який вагон приберуть. Але особливо на вихідні, коли їде багато студенства й не тільки, у вагонах лишаються величезні купи сміття й пляшок. Прикро жіночкам, що не всі пасажири з повагою ставляться до їхньої праці та, власне, й до самих себе...

    А певно ж кожен, сідаючи в поїзд, вважає себе вихованою людиною… То чому б не довести це не комусь, а пе-редусім собі, дотриманням елементарних правил культури?

    Від редакції. Розпочинається «гарячий сезон» для залізничників. Впровадження літнього графіка руху поїздів стосується також і мийників-прибиральників рухомого складу. Хоча всюди в рухомому складі є сміттєві урни, багато залишків від людської трапези залишається у тамбурах, на підлозі вагонів… Дуже важко змінити ментальність у сучасного невдячного пасажира. Коли вже пересічний нехлюй зрозуміє, що чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять? А поки що прибирання віднімає багато сил у залізничників. І не лише у рухомому складі… Да, є чим подивувати Європу...

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05