РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (8 червня 2012) 

  • Пункт призначення – чемпіонат

    Як і вся Україна, залізничники з нетерпінням очікують на початок Євро-2012. У підготовці до цієї грандіозної події були задіяні практично всі служби та підрозділи столичної магістралі. Жодна оперативна нарада при начальнику Південно-Західної залізниці О. М. КРИВОПІШИНІ не проходила без обговорення широкого спектру питань, які стосуються підготовки до Чемпіонату Європи з футболу. Олексій Мефодійович наголошував на необхідності приведення всіх господарств залізниці до рівня, який відповідає якісному обслуговуванню сучасних пасажирів.

    Великий комплекс робіт проведено у межах головної залізничної брами країни - вокзалі ст. Київ-Пасажирський. Тут розроблено та затверджено окрему технологію роботи вокзального комплексу. Працюють 60 кас далекого сполучення. Відкрито чотири каси для обслуговування іноземних громадян (по дві каси на Центральному і Південному вокзалах), в яких квиткові касири володіють іноземною мовою.

    Для можливості проведення розрахунків за оформлення проїзних документів по картках міжнародних платіжних систем Visa і MasterCard встановлено вісім POS-терміналів.

    До речі, майже 170 працівників вокзалу закінчили курси англійської. Це має допомогти їм при спілкуванні з іноземцями, які завітають до столиці України. А якщо виникне мовне «непорозуміння»? На цей випадок робочі місця працівників вокзалу, які пов’язані з обслуговуванням пасажирів забезпечені словниками-розмовниками за залізничною тематикою.

    Для зручності пасажирів під час їх перебування на вокзалі та прилеглих територіях затверджено «Схему маршрутних покажчиків». Встановлено 114 візуально-інформаційних конструкцій з дублюванням англійською.

    Переведено на англійську і транслюється 20 загальних оголошень диктором щодо ознайом-лення із правилами поведінки громадян на залізничному транспорті і місцями розташування підрозділів вокзалу. Встановлено оновлений електронний розклад руху поїздів з дублюванням англійською. Інформаційні табло вокзалу замінено. Тож повідомлення надаються з дублюванням. Відповідно виготовлено та розміщено інформацію про режими роботи кас та довідкових бюро мовою Туманного Альбіону.

    Не залишилася поза підготовкою до футбольного форуму й сфера приміських перевезень. Так, на Приміському вокзалі проведено капітальний ремонт квиткових кас, вестибюлю, фасаду, покриття фігурною плиткою на привокзальній площі, пофарбовано приміщення зовнішніх квиткових кас та шатрове покриття з опорами на всіх пасажирських платформах. У залі очікування та на пасажирських платформах вивішено двомовні візуальні покажчики, замінено електронні інформаційні табло. На вокзалі Дарниця в Південному та Північному павільйонах облаштовано вбиральні для інвалідів, виконано роботи з благоустрою прилеглої території на привокзальній площі Північного павільйону, біля квиткових кас та на пасажирських платформах. На зупиночних платформах Караваєві Дачі та Лівий Берег вивішені двомовні візуальні покажчики.

    Важливим етапом на столичній магістралі завжди була і залишається підготовка пасажирського рухомого складу. Її здійснено згідно з діючими нормативними документами підготовки поїздів до літніх перевезень та типового технологічного процессу. Також галузевою пасажирською службою залізниці розроблено та затверджено графік перевірки керівництвом стану рухомого складу.

    На період проведення чемпіонату Європи з футболу з 15.05.2012-15.07.2012. згідно з договорами з рекламодавцями розміщено соціальну рекламу майже на 100 конструкціях.

    Значний обсяг робіт виконали й фахівці інформаційно-обчислювального центру залізниці. Вони замінили та встановили нові термінали квитково-касової апаратури (ККА) для друкування квитків на ст. Київ-Пасажирський - 85 комплектів, в Українському центрі з обслуговування пасажирів на залізничному транспорті - 65 комплектів.

    Розроблено єдину автоматизовану систему для всіх залізниць України по оперативному вводу та корегуванню розкладу руху приміських поїздів із тримовним відображенням актуального стану на офіційному веб-сайті залізниці. Також на сайті розміщено за використанням анімації схему руху міжміських та приміських поїздів Укрзалізниці в цілому з інтеграцією до ЄВРО-2012.

    Впроваджено на швидкісному перегоні Здолбунів - Гребінка автоматизовані робочі місця чергового по станції (АРМ ДСП).

    До речі, як повідомили в галузевій службі локомотивного господарства, психологами локомотивних депо столичної магістралі проведено тестування машиністів, їхніх помічників та стюардів, які вже працюють на швидкісних поїздах від «Hyundai Rotem». Машиністи-інструктори локомотивного депо Київ-Пасажирський провели, так звану, обкатку локомотивних бригад на дільницях між столицею, Харковом та Львовом. Завдяки умільцям з малярської справи майже 80 пасажирських та вантажних локомотивів мають оновлений, по-сучасному естетичний вигляд.

    Галузевою службою сигналізації та зв’язку в рамках модернізації транспортної інфраструктури на залізничному напрямку Львів - Київ - Донецьк в межах дільниці Гребінка - Київ проведено значну роботу з модернізації пристроїв СЦБ. Тут виконано тягові розрахунки та перерахунки дільниць наближення швидкісних експресів до переїздів; переставлено світлофори АБ на нові ординати; збільшено ділянки наближення до 20 переїздів; встановлено шість шлагбаумів сучасного типу на переїздах 131, 123, 113 км; завершено будівельно-монтажні роботи на перегонах 7 км - ст. ім. Г. Кірпи та Бориспіль - Баришівка з монтажу пристроїв двостороннього автоблокування - 29 км; змонтовано сучасне цифрове обладнання SDH; замінено два застарілих стрілочних електропривода, 11 світлофорів та 17 релейних шаф автоблокування; споруджено два поверхи прибудови до поста ЕЦ ст. Дарниця для розміщення обладнання 17 нових стрілок тощо. Певних змін на краще досягнуто в господарстві СЦБ і зв’язку ст. Дарниця. А ще збудовано 134 км. волоконно-оптичної лінії зв’язку; закінчено пуско-налагоджувальні роботи з впровадження двобічного автоблокування на перегоні Бориспіль - Баришівка 26,8 км.

    На дільниці Київ - Коростень - Здолбунів на 25 переїздах встановлено шлагбауми, загороджувальні світлофори, частину релейних шаф. Прокладено лінію волоконно-оптичного зв’язку на дільниці Київ - Коростень (150 км); виконано заміну 68 км фізично спрацьованого магістрального кабелю на дільниці Шепетівка - Здолбунів; змонтовано обладнання SDH; на другій колії дільниці Майдан-Вила - Пост-Жлобинський впроваджено автоблокування; встановлено 38 нових прохідних світлофорів на дільниці Шепетівка - Здолбунів. І це ще не все. Закінчено роботи з прокладання та монтажу ліній волоконно-оптичного зв’язку (368 км). Впроваджено у дію систему двобічного автоблокування на перегоні Малин - Пенезевічі (6,9 км). Також 12-ту та 13-ту приймально-відправні колії ст. Київ-Пасажирський підготовано для прийому двох швидкісних експресів Хюндай та Шкода.

    Про обсяги робіт, виконаних галузевими службами колії, електропостачання та локомотивного господарства «Рабочее слово» розповідало раніше, тому, мабуть, немає сенсу повторюватися. А пункт призначення той самий - чемпіонат Євро-2012.

    Григорій СЕРГЕЄВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05