РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (8 червня 2012) 

  • Що є важливою спонукою для читачів?

    Багатьом із нас притаманне спростування власних хибних думок, які, як не є, надовго закріпляються у мізках більшості сучасників. Просто потрібні час і тверезий погляд на будь-яку ситуацію. Щоб не помилятися. Як поставити все на свої місця?

    Зокрема це стосується репортерів. Це я з приводу того, щоб журналіст і надалі працював на сто відсотків довіри до нього з боку читача. А передплатник, наш дорогий читач, знаходив у кожному номері корисну інформацію. Ведучі рубрик «Тема дня», «Пульс галузі», «Твої люди, залізнице», «Соціум», «На часі» тощо мають на меті тримати читацьку аудиторію у курсі реальних справ у сфері розвитку не лише Південно-Західної залізниці, але і всієї країни та за її межами. Факт - нам вдається висвітлювати події не лише державного масштабу. Повідомлення про діяльність Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства інфраструктури, що спрямовані на регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічнорї політики і трудових відносин в Україні - на перших шпальтах газети залізничників. Інформуємо і про зміни на терені транспортних галузей не лише у нашій державі, а й у всьому світі.

    Зрозуміло, для розкриття повної картини якісних перетворень, зокрема на столичній магістралі потрібний не один випуск газети залізничників. Роздуми на шпальтах нашого видання - окремий жанр літератури і журналістики. Варто було якійсь гарячій голові заявити на усі усюди (напередодні реформування залізничної галузі України - авт.), що залізничні видання, які мають засновників у якості окремої залізниці і відповідного Дорпрофсожа, варто підпорядкувати «більш сильному органу інформації», як на адресу «Рабочего слова» почали надходити листи та телефонні дзвінки. У скупих рядках та коротких телефонних розмовах відчувається стурбованість наших передплатників з приводу майбутньої долі видання залізничників.

    Думка породжує дію. Тема обговорення - розвиток газети залізничників. Під час останнього засідання редакційної колегії довелося почути різноманітні думки з приводу того, як ще хоча б на крок наблизитись до читача. Інше кореспондентів і не турбує. Поки що.

    Якби стисло передати зміст протоколу зустрічі мислячих журналістів та позаштатних авторів ( а таких, між іншим, більшість - В.З.), то основна думка межує між «відхрещення від лайки та наклепів» у статтях й сягає відмови дублювання коментарів на транспортну тематику. Це за умов, якщо в інших далеких від транспортної галузі виданнях не будуть перекручувати реальний фактаж про ту чи іншу подію на залізничному транспорті. Як зазначила у своєму зверненні до учасників останнього засідання завідувачка творчим відділом редакції «Рабочего слова» Валентина КОЛЯДА, коментарі, які не стосуються тем надрукованих статей - то справжнє видавниче сміття, що на шпальти газети не виноситься.

    Цю слушну думку підтримав кожний кореспондент «Рабочего слова». Проте існують й інформаційні бар’єри. Перехід, як казав сатирик, на дистанцію, де царює вздовж всієї відстані душок у бік особистостей, цитування кривдних характеристик на адресу офіційних осіб, вжиття чужих прізвищ та імен - то також привід для застосування шпальт інших видань, а не тематика для «Рабочего слова». Пропаганда насилля, наркоманії, розпалювання міжнаціональної або міжрелігіозної ворожнечі - то також (в усі часи 90-літньої історії нашого видання) не є актуальною сферою для колективу газети залізничників.

    Що спонукало підняти тему «Що друкуємо?» саме сьогодні? Перегорніть для початку усі 12 сторінок «Рабочего слова». За дієвої підтримки з боку одного із засновників нашого видання - керівництва Південно-Західної залізниці цей номер вийшов, як говорять видавці, повнокольоровим. Факт - вперше серед галузевих видань саме тижневик Південно-Західної залізниці, застосовуючи сучасну газетну графіку, спромігся змінити обличчя видання. Це важлива спонука потенційних читачів до сьогодні незнайомого з доробком журналістів видання взятися за ознайомлення кожного номера. Колір і зміст - над усе. Так плануємо діяти і надалі.

    І ще про одне, неможливо прирівнювати зокрема транспортну професійну журналістику до так званої громадської, творами якої заповнені блоги Інтернету. Певен, не професійно надана інформація про, приміром, курсування експресів між українськими містами-мільйонниками, може спонукати окремих пасажирів до виникнення серед них різноманітних суперечок і, як наслідок, стресів за різноманітною діагностикою та з будь-якими наслідками для здоров’я.

    Отже, ставити знак рівняння між «блогерською» журналістикою і традиційною, зокрема транспортною, неправильно. Це врешті-решт інша відповідальність. Одна справа, якщо на шпальтах газети залізничників чітко визначити, що заважало вчасно відправитись окремому пасажирському поїзду. І зовсім інша написати у соціальних мережах про те, чому локомотивний візок вийшов з ладу через наявність колеса «квадратної форми». Скажете, абсурд? Маєте рацію… В Інтернет-просторі і не таке трапляється.

    І все ж таки про оновлення. Одночасно із різнобарвною поліграфією та покращенням якості газетного паперу намагаємось урізноманітнити тематику нашого видання. Яка мета?! Ми віримо в нашого читача, який шукає і знаходить для себе безліч цікавої і тепер уже різнобарвної інформації. Що залишається редколегії? Прислухатися до думки читацького загалу. Залишайтеся серед наших передплатників і надалі. З нами цікаво і яскраво, якщо не втрачено бажання пізнавати світ!

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05