РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (1 червня 2012) 

  • Акцент на залізничні переїзди

    Особливий акцент було зроблено під час весняного комісійного об’їзду у Жмеринській дирекції залізничних перевезень на залізничні переїзди. Відомо, що із цими об’єктами пов’язано чимало неприємностей для залізниці. Щоправда - з вини водіїв автомобілів.

    А щоб їх не було і через обладнання, яке на них установлене, голова комісії - начальник дирекції Анатолій ЛЮБІНІН, особисто, та й члени комісії перевіряли кожен із залізничних переїздів, що розташовані на території дирекції. І більшість із них відповідає вимогам - функціонує світлова та звукова сигналізації, у темний час біля них вмикається освітлення. А там, де це передбачено, справно працюють шлагбауми…

    Однак членів комісії цікавило не лише це. На регульованому переїзді, де є чергові, там розташовані й пости з безпеки руху. До них є спеціальні вимоги. Тут має знаходитись спеціальна документація, належні засоби зв’язку тощо. Однак далеко не всі пости мають усе належне. Крім того, біля таких переїздів мають знаходитись не просто «будки», а спеціалізовані споруди, в яких закладено спеціальне обладнання, апаратура та створено належні умови для працівників, які тут виконують свої службові обов’язки по 12 годин поспіль. Але, як показали результати об’їзду, далеко не на усіх переїздах створено належні санітарно-побутові умови. Є й такі, де відсутні туалети. В багатьох недостає потрібної документації та й внутрішнє «вбрання» бажає бути кращим.

    Приємним винятком було лише декілька таких об’єктів. Зокрема за побутовими умовами та зовнішнім виглядом вигідно вирізняється залізничний переїзд біля с. Миколаївки (Вінницька дистанція колії). Тут створені належні побутові умови, ведеться й відповідна документація. Словом, облаштовано пункт залізничного переїзду за сучасними вимогами. А що стосується технічного оснащення, то зразковим на теренах Жмеринської дирекції можна вважати залізничний переїзд неподалік від села Сосонка. Тут не лише встановлено двобічний шлагбаум із належною сигналізацією, але й надійно діють підйомні бар’єри, які практично унеможливлюють виїзд автотранспорту на колії під час руху ними поїздів. Але далеко не усі переїзди та споруди біля них мають таке оснащення та й облаштування. Відносно цього й було зроблено чимало зауважень начальником Жмеринської дирекції залізничних перевезень Анатолієм Любініним та членами комісії. При цьому визначені терміни - не більше двадцяти діб для їх усунення. Тож є надія, що до початку Євро-2012 на дільницях колії, що перебувають у підпорядкуванні Жмеринської дирекції залізничних перевезень, буде наведено лад. І цьому посприяв весняний комісійний огляд у Жмеринській дирекції залізничних перевезень. Під час якого акцент було зроблено на залізничні переїзди.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05