РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (1 червня 2012) 

  • Процес непростий, але він життєво необхідний

    Гостра проблема інвестицій, оновлення основних фондів і зміна системи управління залізничним транспортом - ось, мабуть, основні проблеми, які доводиться вирішувати у процесі реформування галузі, в якому буде вибудовуватися майбутнє залізничного транспорту нашої країни. Цей процес непростий, однак фахівці добре розуміють, що це життєво необхідно, хоча й знають наскільки це важко і які випробування чекають на тих, хто буде над цим працювати.

    А як сприймають реформування галузі на місцях? Із цим запитанням ми звернулися до Віктора БІЛАНА - керівника одного зі структурних підрозділів залізниці - начальника вагонного депо Козятин.

    - Переконливих доказів щодо необхідності реформування галузі ми бачимо чимало і вже протягом тривалого часу. З кожним роком все важче вдається підтримувати у справному стані, зокрема, вантажний рухомий склад. Не кажучи вже про соціальні моменти, хоча б згадати підняття рівня тієї самої зарплатні. Зрозуміло, що на блискавичність процесу розраховувати не варто, однак й затягувати з реформами у нас часу немає.

    - Які зміни очікуєте безпосередньо у роботі вашого колективу?


    - Перш за все планується, що ремонтом рухомого складу опікуватиметься одна структура на Укрзалізниці. Добре це чи ні, звісно, покаже час, однак я вважаю, що якщо матимемо одного господаря, буде більше порядку. Вже сьогодні наше депо переходить на нові умови роботи. Із січня поточного року ми перейшли на ремонт в основному фітінгових платформ - платформ для перевезення великовантажних контейнерів. Так, спочатку, як завжди буває у подібних випадках, було чимало неузгоджень, та з часом все налагодилося. Стабілізувалося фінансування, постачання необхідних матеріалів, запчастин тощо. Сьогодні працюємо вже у звичному ритмі, бо потурбувалися завчасно і про підготовку необхідних фахівців (до речі, зі складу своїх робітників), відпрацювали вже нову необхідну технічну документацію, налагодили технологічний процес.

    - Чи довелося при цьому скорочувати чисельність працівників?

    - Ні. Ми зберегли фактично весь всій штат, хоча ремонтувати вантажні вагони і фітінгові платформи - це, погодьтеся, дещо різний обсяг робіт. Більша частина наших цехів (як то колісний, підсобно-заготівельний) і надалі залишаються працювати за профілем. А от, наприклад, відділення з ремонту дверей та люків вантажних вагонів перепрофілювали на виготовлення фітінгів. Також перенавчили й деяких інших наших працівників, чиї робітничі професії потребували змін. Що стосується заробітної платні, то вона у нас не зменшилася. Словом, наші працівники від розпочатого реформування галузі нічого не втратили.

    - А які подальші зміни очікуються у колективі?

    - З 1 липня у структуру нашого підрозділу увіллється і вагонне депо Шепетівка. А це означає, що наш колектив збільшиться ще на майже 200 працівників. Однак у такому вигляді ми працюватимемо не довго. З листопада планується поділ нашого депо на два окремих структурних підрозділи. Один з них буде експлуатаційний, інший - ремонтний. То ж вже з того часу будемо підпорядковуватися безпосередньо єдиній структурі - Українському державному центру транспортного сервісу. Звичайно, поділ на експлуатаційний та ремонтний підрозділи призведе до того, що нам доведеться розподіляти між ними і обладнання, і виробничі приміщення, і робочі кабінети. Однак можу сказати, що ми до цього готові. Вся необхідна документація підготовлена. Спірні питання узгоджені, залишилося «утрясти» лише деякі деталі.

    Отже, реформа у нас розпочалася, хоча й робить поки що свої перші кроки. Від неї ми, вагонники, очікуємо перш за все можливості залучити інвестиції в оновлення рухомого складу, щоб наша країна могла повноцінно інтегруватися в європейську транспортну систему.


    На фото: начальник вагонного депо Козятин Віктор БІЛАН та слюсарі Олег ГОРДЄЄВ, Микола ФАЛТУС, Дмитро ТЕРЕПА.

    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05