РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (1 червня 2012) 

  • Право обирати комфорт

    Під час згаданого рейсу журналісти, в тому числі й «Рабочего слова», отримали змогу особисто оцінити переваги швидкісного поїзду. Їхати тут зручно, приємно. Майже не чути сторонніх шумів. Комфорту додає наявність у вагонах системи клімат-контролю. Є також вакуумні туалети, підвищена шумоізоляція та забезпечено комфорт завдяки функціонуванню жорсткого зчеплення між вагонами. Біля кожного місця є розетка електроживлення і відкидний столик, а також підставка для ніг. Уже з червня у вагонах працюватиме бездротовий доступ до інтернету (Wi-Fi).

    НЕ ЗАБУЛИ У НОВІТНЬОМУ РУХОМОМУ СКЛАДІ й про людей з обмеженими фізичними можливостями. Для інвалідів-колясочників у першому вагоні передбачено шість місць та спеціальні туалети. І хоча особливу різницю між вагонами 1-го та 2-го класів помітити важко, проте розбіжність у ціні між ними суттєва - майже 200 грн.

    Б. КОЛЕСНІКОВ наголосив на тому, що під час найближчого засідання згідно із дорученням Президента України Віктора ЯНУКОВИЧА буде розглядатися питання про відміну податку на додану вартість на квитки для проїзду на «Хюндаях». Віце-прем’єр-міністр - міністр інфраструктури підкреслив, що квитки незабаром мають здешевіти на 16,6%.

    Коли ми з колегами повертались нічним поїздом до Києва, то більшість з нас зійшлися на думці, що віддали б у майбутньому перевагу денному поїзду, бо майже всі хотіли ночувати вдома. Хоча кожен з нас розумів і тих пасажирів, для кого подорож нічними поїздами є більш прийнятною. Тим більше, що українські залізниці надали в цьому плані пасажирам можливість обирати той чи інший поїзд. При цьому Укрзалізниця пообіцяла й надалі враховувати попит пасажирів на новий рухомий склад, а також на традиційні нічні поїзди.

    А ТИМ ЧАСОМ 26 травня у міській касі Львова пасажиром було викуплено десятитисячний квиток на проїзд у швидкісному поїзді Hyundai. Квиток було придбано за маршрутом Львів - Київ. Як і обіцяв раніше віце-прем’єр-міністр України - міністр інфраструктури Борис Колесніков, пасажирові, який придбав щасливий квиток буде надано два запрошення на фінальний матч футбольної першості Європи 2012 р.


    Пасажиру на замітку

    (За повідомленням прес-центру Укрзалізниці)

    • Нові денні міжрегіональні електропоїзди Hyundai із місцями для сидіння та максимальною експлуатаційною швидкістю до 160 км/год. належать до категорії Інтерсіті(+). Для зниження рівня шуму і вібрації поверхня кузова вкрита звукопоглинаючими та антикорозійними матеріалами.

    • Загальна кількість місць в електропоїзді Hyundai у дев’ятивагонній комплектації - 579, з яких 1-го класу - 168, 2-го класу - 411. Сидіння у відділеннях для пасажирів 1-го класу розташовані за схемою 2 + 2, у 2-го класу 3 + 2 один за одним. Місця першого класу розміщені в проміжних вагонах, три вагони по 56 місць кожен, а другого класу - в шести моторних вагонах.

    • Нові швидкісні поїзди заощаджують час пасажирів. У дорозі Hyundai перебуватимуть: 4 год. 25 хв. з Києва до Харкова, 4 год. 55 хв. зі Львова до Києва, 6 год. 30 хв. із Києва до Донецька. Після закінчення дії експериментального графіка відстані між цими містами вони долатимуть ще швидше - на 15 - 30 хв.

    • Міжрегіональні електропоїзди виробництва Hyundai Rotem курсуватимуть із мінімальною кількістю зупинок: на напрямку Київ - Харків вони зупинятимуться у Миргороді та Полтаві, а у сполученні Київ - Донецьк передбачені зупинки у Миргороді, Полтаві та Слов’янську; від Києва до Львова Hyundai рухатиметься без зупинок. Маршрутна швидкість, з якою курсуватимуть ці електропоїзди на національному швидкісному коридорі Харків - Київ - Львів - Донецьк становитиме 116 км/год.

    • За результатами вивчення попиту та враховуючи численні звернення пасажирів, з 27 травня із запровадженням нового графіку руху поїздів на 2012/2013 рр. продовжить курсувати низка поїздів.

    Південно-Західна залізниця закликає пасажирів уважно стежити за розкладом руху пасажирських експресів.

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05