РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (1 червня 2012) 

  • Секрети щастя від Соколова, Героєва і компанії

    Урочисте відправлення стрімкого експреса - витвору корейських інженерів і робітників з компанії «Hyundai Rotem» (м. Чангвон, Південна Корея), яке відбулося 25 травня п.р., - черговий етап на шляху суттєвих перетворень на терені залізничного транспорту України. У велелюдному заході брали участь віце-прем’єр-міністр України - міністр інфраструктури Б.В. КОЛЕСНІКОВ, генеральний директор Укрзалізниці В.В. КОЗАК, начальник Південно-Західної залізниці О.М. КРИВОПІШИН.

    Календар подальших подій у залізничній сфері свідчить, що вже 27 травня швидкісні експреси почали курсувати за маршрутом між Києвом і Харковом. Від п’ятого червня стрімкі «Хюндаї» почнуть регулярний рух між Києвом і Донецьком.


    До відправлення швидкісного поїзда «Хюндай Ротем» залишалося понад 15 хвилин. Машиністи першого класу Михайло СОКОЛОВ та Максим ГЕРОЄВ

    СТАРІ ЗНАЙОМІ У КАБІНІ НОВОГО ЕКСПРЕСА

    Незадовго до відправлення міжрегіонального експреса, що використовує для руху подвійний електрострум, серії HRCS2 від «Хюндай Ротем», захотілося поспілкуватися із локомотивними бригадами, які поведуть сяючий, здається, всіма фарбами і відтінками, поїзд. Вдивляюся у прозоре вікно кабіни електропоїзда і бачу давно знайомі обличчя. Машиністи Михайло СОКОЛОВ, Максим ГЕРОЄВ, Андрій ГРАБОВСЬКИЙ, Юрій ГАЙДУК, Юрій ЄЛИСЄЄВ. Із деякими вперше познайомились під час відкриття Центру підготовки машиністів, що на станції Дарниця. А про М. Соколова та М. Героєва розповімо згодом.


    Офіціантки «швидкісного» бару Яна РУБЦОВА та Ольга СЛИЧКО


    Такий склад машиністів невипадковий. Досвідченим локомотивникам належить доставити перших пасажирів, серед яких багато журналістів із центральних та регіональних ЗМІ та представників іноземної преси, до Львова і у зворотному напрямку.

    …Перон першої платформи терміналу ст. Київ-Пасажирський наповнюється людом, який намагається роздивитися з усіх боків новісінький експрес. Є змога ознайомитись з умовами підвищеного комфорту для подорожі із конструктив-ною швидкістю у 160 км/год.

    ЛІРИЧНИЙ ВІДСТУП ПРО ЗУСТРІЧ У КАБІНІ МАШИНІСТА

    Отже, команда «Старт!» руху швидкісних експресів пролунала. Як і домовлялися вище, сьогодні розповім деякі «секрети» з життя-буття машиністів Михайла Соколова та Максима Героєва. Це їм довірено водити експреси. Річ у тім, що автор добре знайомий із знаменитим у 70 - 90 рр. в Україні та за кордоном машиністом, а нині - викладачем Центру професійного розвитку персоналу столичної магістралі Юрієм СОКОЛОВИМ - батьком Михайла Юрійовича. Із тим Юрієм Соколовим, який, працюючи у локомотивному депо Київ-Пасажирський, займався удосконаленням електросхем та модернізацією основних електроапаратів на електровозах серій ЧС4 та ЧС8. А ще - впровадженням тренажера для машиністів пасажирських електровозів у тогочасній Технічній школі машиністів столичної магістралі. Цей наставник дав путівку у життя багатьом локомотивникам. І не лише їм. Сьогодні він також готує стюардів для роботи зокрема на експресах корейського виробництва. Отже, син пішов дорогою батька. Тепер Михайлові Соколову належить продовжити славну династію. Він так і робить.

    Про Максима Героєва розповім іншу історію. Я був добре знайомим із його батьком. Ветеран Великої Вітчизняної війни, письменник, поет-пісняр, заслужений артист УРСР Олександр ГЕРОЄВ неодноразово був, зрозумійте невипадкову тавтологію, героєм моїх матеріалів про льотчиків-винищувавчів, з якими пліч-о-пліч воював Олександр Іванович. Героєв-старший отримав у повітряному бою важке поранення, дивом залишився живим, проте не зрікся власних життєвих принципів. Закінчив консерваторію. Мав чудовий голос. Співав, декламував, працював як конферансьє… Він все подальше життя віддав сцені та поезії й красному письменству. А ще виховав чудових синів. Саме Максим залишився вірним обраному шляху, ставши машиністом високого класу. Місце за правим крилом сучасного експресу будь-кому не довірятимуть.

    МІЦНЕ РУКОСТИСКАННЯ НА ЛЬВІВСЬКОМУ ПЕРОНІ

    Значить, батькам цих двох механіків, як на залізниці називають машиністів, вдалося розкрити власним синам один із секретів щастя - робити щасливими інших. Про кого веду зараз мову? Про тих пасажирів, яким фортуна усміхнулася: вперше відправитися у далеку подорож швидкісним «Хюндаєм».

    Власними враженнями поділився фотокореспондент «Рабочего слова», який після прибуття до Львова помітив, як один із колег-журналістів міцно потиснув на знак подяки правиці М. Соколову, М. Героєву, А. Грабовському, Ю. Гайдуку, та Ю. Єлисєєву. Відстань від столиці України до старого міста Лева подолано за майже п’ять годин. Швидкість, комфорт для майже 600 подорожніх, які пересуваються у вагонах першого і другого класів, гарантовано. Передбачено також сервіс для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

    Вислухавши розповідь Віталія НОСАЧА, подумав, - вкотре розкрито секрет щастя для окремого пасажира. Цей вислів застосовую не для красного слівця. Трохи історії. Пригадую зміст мемуарів, які на початку минулого століття опубліковані від начальника Південно-Західних залізниць, тогочасного міністра шляхів сполучення Російської імперії Сергія ВІТТЕ. Останній (на подив газетярів) мав чудову звичку потиснути руку машиністам локомотивів, які вели «його» пасажирський поїзд. Як вважають історики, таким чином Сергій Юлійович мимоволі давав зрозуміти, що і сам він також був свого часу локомотивником. Зовсім іншою, на нашу думку, є мотивація у журналіста, який потиснув правиці машиністам. Це звичайна вдячність залізничникам за добру справу.

    ІДЕ В ІСТОРІЮ ЛАНКОВА КОЛІЯ

    Оновлення баластної основи під стрілочними переводами, будівництво других колійних ниток на швидкісних дільницях, реконструкція штучних споруд, підготовка пасажирських платформ та залізничних переїздів, удосконалення контактної мережі, налагодження нових пристроїв із сигналізації, централізації та блокування. Це далеко не повний перелік робіт, які здійснено умільцями із підрозділів Південно-Західної. Модернізована залізнична інфраструктура дозволить експресам досягати максимальної швидкісної планки - у 160 км/год. При цьому існує запас міцності. Як зазначають у галузевій службі колії, під час експлуатаційних досліджень, які проходили між ст. Березань і Баришівка, колійна мережа витримувала навантаження при швидкості експреса у 176 км/год. Відстань від ст. Гребінка до ст. Здолбунів у 414 км - оксамитовий шлях. Застосування технології алюмо-термітного зварювання рейкових стиків дозволило прокладати безстикову колію довжиною у перегін. Іде в історію ланкова колія, яка не дозволяла забезпечувати високошвидкісне і комфортне проходження пасажирських експресів.

    Тепер завдяки якісним перетворенням у всіх господарствах столичної магістралі на теренах пасажирського коридору Південно-Західної залізниці буде забезпечено надійне курсування швидкісного рухомого складу, який водитимуть вже знайомі вам Соколов, Героєв і компанія машиністів та їхніх помічників.


    Фото Віталія НОСАЧА

    P.S. Приємна новина. Для пасажирів першого класу швидкісних поїздів «Хюндай». За умов наявності квитка на черговий експрес, ви можете скористатися послугами зали чекання, що розташовано у Сервісному центрі вокзалу ст. Київ-Пасажирський

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05