РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 19 (25 травня 2012) 

  • Без права на брак

    Кожен комісійний огляд у Жмеринській дирекції залізничних перевезень спрямований на удосконалення структур підпорядкованих їй підрозділів та гарантування безпеки руху поїздів. Не був винятком і нинішній, який проходив під головуванням начальника дирекції Анатолія ЛЮБІНІНА.

    Як і в попередні роки, кожна із лінійних та й вузлових станцій (за окремим планом) піддавалась ретельній перевірці, починаючи із вхідних стрілочних переводів і завершуючи вихідними. Перевірявся стан колії, систем СЦБ, усіх споруд, а також усе інше, що належить до станційного господарства та відповідних його підрозділів. І за результатами перевірки найбільше зауважень, майже п’ятсот(!), було до стану колійного господарства. Зокрема низка недоліків у поточному утриманні колій та стрілочних переводів, посадочних платформ на перегонах, смуги відведення. Основні із них - кущова непридатність дерев’яних шпал, залишки будівельного сміття та забрудненого баласту, не прибрані рейки після заміни та старопридатні шпали, бур’ян на відкосах баластної призми та між коліями. Незадовільно утримуються й чимало стрілочних переводів - не відрегульовані стикові зазори, не прилягають гостряки до упорних накладок, граничне спрацювання гостряків… Тому під час огляду членами комісії було закрито для руху поїздів дев’ять стрілочних переводів та одна колія, обмежено швидкість для руху поїздів на восьми коліях та одному стрілочному переводі…

    Чимало зауважень було й до утримання станційних та інших споруд, що перебувають на балансі Жмеринського будівельно-монтажного експлуатаційного управління. Зокрема в незадовільному стані споруди вокзалів Старокостянтинів-І, Рахни, Сербинівці, Чорний Острів, Війтівці, Матейкове, будівлі постів ЕЦ станцій Гнівань, Кам’янець-Подільський. Значна кількість посадкових пасажирських платформ на всіх перегонах дирекції мають також незадовільний технічно-санітарний стан. Отже, не забезпечують безпечну посадку та висадку пасажирів. Потребують ремонту та облаштування посадкові платформи станцій Тюшки, Кордишівка, Рахни, Вороновиця, Ситківці, Калинівка-ІІ, Дунаївці.

    На дільниці Гречани - Кам’янець-Подільський, Калинівка-ІІ - Старокостянтинів-ІІ продовжується експлуатація технічних засобів, які відпрацювали свої нормативні строки служби, а саме на станціях Малиничі, Новодубрівка. Потребує заміни повітряна лінія зв’язку на дільниці Ярмолинці - Закупне та Старокостянтинів-І - Чотирбоки. Також було виявлено ряд інших недоліків у праці утримання пристроїв СЦБ та зв’язку.

    У господарстві перевезень дирекції є порушення працівниками станцій вимог ведення технічної документації. На деяких потребують доповнення, а то й оновлення виписки транспортних подій, документація з безпеки руху поїздів та охорони праці. Було також зроблено ряд зауважень, які стосуються комерційного господарства. Характерними із них були: несвоєчасне оновлення інформації для вантажовласників та незадовільні знання відповідними працівниками нормативних документів з безпеки руху, документів станційної комерційної звітності, а також неякісне виконання посадових обов’язків. За це на позачергові іспити направлено дев’ять працівників станцій. Потрібно працювати без права на брак і виникнення відмов у сфері функціонування складної апаратури.

    І в роботі начальників станцій також виявлені порушення, що потребують усунення. Необхідно провести роботу по укомплектуванню куточків з охорони праці нормативно-правовими актами згідно з вимогами наказу від 26.11.2003 р. №710-Н. Зокрема на ст. Уладівка, Антоніни, Сербинівці, Копай, Ізраїлівка.

    Інші недоліки, виявлені членами комісії, стосуються локомотивного господарства, електропостачання, пасажирських перевезень та деяких інших. Не буду акцентувати на них увагу, адже й з наведеного вище видно, що комісійний огляд в дирекції проведено доволі ретельно і навіть прискіпливо.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Колективи структурних підрозділів чимало роблять, щоб значно зменшити кількість зауважень, що виявлено під час об’їзду. У журналістському матеріалі чимало уваги приділено тим негативним фактам, які виявлено впродовж рейду. Ясна річ, хотілося б дізнатись і про позитивний досвід утримання станційного господарства. Це задля того, щоб у майбутніх репортажах розповісти про плюси в організації роботи з благоустрою.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05