РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 18 (18 травня 2012) 

  • Стюард - не просто провідник

    Витримавши величезний конкурс серед претендентів на посади стюардів, який проводився Укрзалізницею, 63 слухачі пройшли навчання на базі Центру професійного розвитку персоналу Південно-Західної залізниці. На курсах цільового призначення з підвищення кваліфікації стюардів вони прослухали двотижневі лекції. Оволодівши професійними навичками і успішно склавши іспити, вони прийняті на посади стюардів у нових швидкісних поїздах Hyundai, які будуть курсувати між Києвом і Львовом, Києвом і Харковом, Києвом і Донецьком у маятниковому режимі.

    Слухачів було поділено на дві групи. Одна група складалась із залізничників з трьох вагонних дільниць столичної магістралі. Друга - випускники професійно-технічних училищ та Київського технікуму залізничного транспорту. За короткий період їм потрібно було пройти спеціальну професійно-теоретичну підготовку: вивчення інструкцій, нормативних документів, вимог охорони праці, основ іноземної мови, а також будови та експлуатації пасажирських вагонів поїздів Hyundai тощо.

    - Підготовку стюардів ми проводили за двотижневою програмою, - розповідає Лідія ТОЛСТІКОВА-Тосенко, заступник начальника виробничого навчання Центру професійного розвитку персоналу. - Для нас ця робота не нова, адже такі навчання у нас проходять постійно. Однак тут зовсім інша ситуація. Бо швидкісні поїзди - поїзди іншого рівня. Тому ми запросили викладачів, котрі дають цілковито нові знання в аспекті обслуговування пасажирів та з вивчення англійської мови. І якщо порівнювати дві групи слухачів, то група, яка складається із залізничників, більше зацікавлена в цих навчаннях. Адже слухачі вже мають досвід поїзної роботи, тож навіть самі просять більше лекцій з цих питань, які їм знадобляться на практиці.

    Лідія Василівна проводить нас в аудиторію, де щойно закінчилась лекція «Основи психології спілкування». Викладач Анастасія БІРЮКОВА готує тести для наступної групи слухачів.

    - При підготовці стюардів приділяється особлива увага поведінці залізничників у нестандартній ситуації. Тому на своїх заняттях ми розігруємо різні ситуації, які потребують швидкого вирішення. Адже тренінг в подальшому допоможе їм у спілкуванні з пасажирами, - розповіла Анастасія Леонідівна.

    Далі знайомимося з викладачем зі спеціальної дисципліни Юрієм СОКОЛОВИМ, котрий читав лекції з будови пасажирських вагонів Hyundai. За допомогою комп’ютера він виводить на великий монітор фотознімки конструкції нового швидкісного поїзда. «Це цікавий рухомий склад, - пояснює Юрій Миколайович. - А тому, що ця тема для нас і наших слухачів нова, ми з колегою Олександром КОВАЛЬЧУКОМ намагаємося якомога більше знань дати учням на лекціях. Мені приємно, що більшість учнів виявляє інтерес до нового перспективного швидкісного поїзда».

    ***

    По закінченні занять кореспондент поцікавилася в слухачів, які враження у них від курсів і чому вибрали саме фах стюарда?

    Олена КОЙДЮК, вагонна дільниця №3 ст. Хмельницький:

    - Враження від навчання позитивне. Подобаються лекції з психології, іноземної мови. Брати участь у конкурсі вирішила тому, що люблю свою роботу й прагну домогтися більшого. Звичайно, хочеться працювати на нових поїздах, як, напевне, й усім колегам. Одначе, коли ти задіяний у такому проекті, то усвідомлюєш, що сама участь вже дає тобі багато корисного як особистості.

    Анатолій КОРШЕВ, вагонна дільниця №2, ст. Жмеринка:

    - Із 25 претендентів з нашої дільниці залишилося менше половини. Тож я усвідомлюю всю відповідальність, яка на нас лягає. Проте мене це не лякає. Хочеться докласти максимум зусиль для досягнення мети. А на заняттях дуже сподобалися лекції Олександра Ковальчука. Адже він як головний технолог локомотивного депо Дарниця перебував у Кореї, тож безпосередньо на місці вивчав будову цього поїзда.

    Артем БЕРЕЗЮК, випускник Київського технікуму залізничного транспорту:

    - Я ще минулого літа, коли було сформовано студентські загони провідників пасажирських вагонів, встиг попрацювати на залізниці. Хоча зазначу, що для мене робота на Hyundai дуже важлива. Певен, що я не єдиний, хто так думає. І не лише тому, що це сучасний, стрімкий поїзд. Адже коли ти шукаєш можливості себе виявити, то все починає рухатися у твоєму напрямку.

    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05