РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 15 (27 квітня 2012) 

  • Ціна вандалізму... 350 гривень?!

    Щоденно з моторвагонного депо Фастів на лінію приміських пасажирських перевезень виходить понад 70 електропоїздів. Зрозуміло, що всі вони повинні бути технічно справними, відповідати всім експлуатаційним вимогам. Проте останнім часом робити це фастівським моторвагонникам стає дедалі важче. І справа не в тім, що основна маса рухомого складу електричок вже давно відпрацювала свій ресурс і потребує оновлення. Вагони електричок й так вже виходять у рейс після продовження цього ресурсу. До того ж їх ще й по-варварськи нищать горе-пасажири.

    За словами начальника технічного відділу моторвагонного депо Максима ПЕНДЮРА, минулого 2011-го року у депо було зафіксовано і відповідним чином задокументовано 33 випадки значного пошкодження обладнання вагонів електричок. Несанкціоноване розфарбування у переліку цих випадків пошкодження вагонів перебуває, можна сказати, у кінці списку. А першість тут «тримають» порізані сидіння (інколи їх навіть намагаються вкрасти), поламані салонні двері вагонів, побите віконне скло, і, безумовно, туалети - де і вибиті двері, і зірвані крани, і незрозуміло навіщо й як пошкоджено сантехніку.

    - Загалом минулого року таких пошкоджень у нас зафіксовано на суму у 82 тисячі гривень, - говорить начальник технічного відділу. - Однак, якщо врахувати яку суму потрібно витратити, щоб відновити роботу всіх цих вузлів та ліквідувати всі пошкодження, то вона значно зростає. Реально на все це наше депо витратило торік майже 270 тис. гривень. А от відшкодування «героями» склало лише 1478 гривень. Ось і полічіть, які збитки понесла від цього залізниця.

    Чи можна з цим явищем ефективно боротися?

    У моторвагонному депо у цьому сумніваються. Не маючи можливості власноруч ловити винуватців цих варварських вчинків, керівництво підрозділу з усіх випадків пошкодження вагонів відправляє письмові заяви як у міліцію, так і в органи прокуратури. Однак винуватців ніхто не знаходить. А у порушенні відповідних карних справ правоохоронці, як завжди, відмовляють за браком підстав.

    - Зі свого боку, - продовжує Максим Пендюр, - ми намагаємося зробити все від нас залежне, щоб хоч якось виправити ситуацію. У підрозділі у нас діє штаб з профілактики подібних порушень. Наші працівники регулярно виїздять у навчальні заклади (бо практика доводить, що значна кількість таких порушень здійснюється саме молоддю), де проводять роз’яснювальну роботу. Добиваємося, аби на найбільш проблемних дільницях були задіяні співробітники відомчої охорони. Розуміємо, що результати матимемо лише з часом, однак і те, що у районі Борщагівки і на Ніжинському напрямку вже є певні позитивні зрушення, нас лише тішить. Проте збільшити штат таких охоронців не в нашій компетенції.

    Аналізуючи причини такого варварського ставлення до рухомого складу, багато фахівців, з якими довелося спілкуватися, єдині в одному - всі ці пошкодження вагонів здійснюють люди, перш за все, напідпитку. Навіть коли їх затримують «на гарячому», наступного дня, протверезівши, вони вибачаються і свої вчинки пояснюють лише тим, що були п’яними, і мало про що пам’ятають. Тож з урахуванням цього у депо вже сьогодні думають про те, як їм організувати роботу у період проведення в Україні Євро-2012. Дії та вчинки футбольних фанатів передбачити, мабуть, важко, але варто бути напоготові навіть і до непередбачуваних випадків.

    За перший квартал 2012 р. кількість випадків пошкодження рухомого складу зросла у порівнянні з минулим роком майже на 20 відсотків. Збитків залізниці нанесено на суму майже у 50 тис. грн., а реально на відновлення пошкодженого залізниця повинна витратити майже 140 тис. грн., що складає вже понад половину минулорічних витрат. І це лише за один квартал року. А от відшкодування з боку винуватців-вандалів складає лише... 350 гривень?!

    Тож відчуйте різницю!


    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05