РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 13 (13 квітня 2012) 

  • Хмільник. Альянс керівництва та персоналу

    Коли запитати пересічного громадянина України, та й зарубіжного гостя, що він знає про Хмільник, то відповідь буде - відомий курорт. Дійсно це так, але названий населений пункт, та й район, центром якого він є, відіграє неабияке значення в економіці Вінницької області та й держави в цілому. Підтвердженням цьому можуть служити зростання вантажних перевезень по станції Хмільник. Про це й варто розповісти детальніше.

    Хмільник є чималим промисловим центром. На його території розташовано п’ять великих підприємств, а ще до півсотні середніх та малих. Вагомий внесок у розвиток промисловості міста та району роблять й приватні підприємці, яких тут не одна сотня. У Хмільнику виготовляють обладнання для сільського господарства, будівельні матеріали, меблі, одяг, продукти харчування. Тут діє два і споруджується третій елеватор на 600 тис. т зерна. В цих «коморах» зосереджується більшість із вирощеного сільгосппідприємствами збіжжя, яке призначене для продажу на внутрішньому та й зовнішньому ринках.

    Тому й роботи залізничній станції Хмільник, яку очолює Андрій КАЛАЧИК, вистачає. Адже багато сировини, продукції доправляється сюди і відвантажується із району саме залізничним транспортом. Причому дедалі більше. Втім судіть самі. Минулого року передбачалось, за економічними прогнозами, відправити зі ст. Хмільник 1938 повних вагонів. А вийшло так, що станцію залишило аж 2609, заповнених, як кажуть, доверху, в яких вмістилось майже 107 мільйонів тонн різноманітного добра. Здебільшого це були зерно, цукор, меляса, металобрухт тощо. Чимало вантажів надійшло й до цієї станції. Вони ледь помістились у 1191 вагоні.

    Початок нинішнього року для хмільницьких залізничників був ще успішнішим, ніж минулого. Лише за два місяці тут уже відправили 467 завантажених до норм вагонів, хоча передбачалось обійтись лише 333-ма. Значно більше ніж передбачалось й надійшло до Хмільника вантажу - 85 вагонів. Асортимент відомий - мінеральні добрива, будівельні матеріали та інші товари, потрібні підприємствам та мешканцям міста і навколишніх сіл.

    Можна назвати й інші цифри, що засвідчують успішну роботу працівників району та залізниці. Але, на мою думку, краще декілька добрих слів сказати про тих, хто забезпечив навантаження, вивантаження, отримання, відправку вагонів.

    Ст. Хмільник відноситься до четвертого класу. Тут працюють 26 штатних залізничників. Крім них роботу станції та ближніх перегонів забезпечують фахівці Старокостянтинівської дистанції колії, Вінницької дистанції сигналізації та зв’язку, Жмеринської дистанції лісонасаджень та деякі інші. Тож загальний загін залізничників у Хмільнику складає понад півсотні працівників. І кожен із них вніс свій внесок в успішну роботу станції. Та є й ті, хто безпосередньо займався виконанням планових завдань із навантаження та відправки вагонів і доклав чимало зусиль до цього.

    - Тон у роботі нашого колективу задають досвідчені фахівці, - розповідає Андрій Іванович. - Зокрема старший вантажний касир Інна ЯНЮК, яка уже 35 років трудиться на цій посаді, чергові по станції Анатолій ПОЧАНОВСЬКИЙ та Володимир КОНФЕДРАТ, кожен із них має сорокарічний залізничний стаж, складачі поїздів Анатолій МИХАЙЛЮК та Микола КОРОЛЬ, вони стільки ж працюють у нашій галузі. Та й молоді фахівці не відстають від них. Скажімо, вантажний касир Юлія АМОСЮК та прийомоздавальник Володимир ДРОЗДОВСЬКИЙ всього по п’ять років у нашому колективі, але уже проявили себе з найкращої сторони. А складач поїздів Олександр ГОРУПАЩЕНКО лише перший рік на залізниці, втім і він має хороші виробничі показники.

    Дізналися й про те, що начальник станції й один із найдосвідченіших керівників Жме-ринської дирекції залізничних перевезень має більш ніж сорокарічний залізничний стаж, тому й уміло спрямовує зусилля всього колективу на досягнення якомога вищих економічних показників. Чим підтверджується, що у Хмільнику не лише добре відпочивають, а й успішно трудяться. Своєрідний альянс керівництва та персоналу.

    ВІД РЕДАКЦІЇ. Вирішувати виробничі завдання - це не лише досягати високих показників підвищення продуктивності праці. Виховання у співробітників нового відношення до дорученої справи, поваги до робочого місця, формування нового стиля і якості роботи. Це не журналістські забаганки, а веління ринкових умов.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05