РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (6 квітня 2012) 

  • Коли вимальовується перспектива

    Вагонне депо Бахмач читачам «Рабочего слова» відоме добре. Понад десятиліття воно ставало ньюсмейкером дорожньої газети. Тут був і початок капітально-відновлювального ремонту (КВР) пасажирських вагонів, і перші успіхи освоєння цієї програми, і сотий вагон після КВР, випуск якого став святковим. А ще в депо оновлювали свою ремонтну базу - у Бахмачі діє єдиний на всю залізницю сучасний дробоструминний фарбувально-сушильний комплекс, будували цех підготовки вагонів - він запрацював зовсім недавно. Та хіба все перелічиш…

    На початку освоєння програми КВР у публікаціях згадувалося, що позитивний результат зумовлений відтоком у Бахмач спеціалістів із Конотопського вагоноремонтного заводу, який «ефективні власники» вже добивали до ручки. Конотопчани щоранку їздили в депо на роботу електричкою підвищеного комфорту Шостка - Київ, устигаючи переступити прохідну до сьомої години - робочий день тут розпочинався раніше. Та вже із Нового року поїздки в регіональному електропоїзді з відомих нам усім причин стали не по кишені: десять гривень у Бахмач та десять назад - дорогувато все ж таки. Тож і почали конотопчани шукати роботу поближче…

    Це причина часткового відтоку конотопчан із депо. А депо минулий рік завершило цілком благополучно. Деповський ремонт - 353 вагони, що більше планового завдання на 21 рухому одиницю, КР-1 - 99 вагонів (планували 98), КР-2 - 39 вагонів, або стовідсоткове виконання плану, КВР - 8, але завдання було лише 2. Пояснювали, це через те, що ремонтували за польською технологією вагони, виготовлені колись у цій країні. Таких вагонів на залізниці вже немає, тому поступово ця програма згортається. Замість неї будуть інші види заводського ремонту.

    Так само добре працює і цех експлуатації - ПТО на ст. Конотоп. Сергій КУЧЕРЕНКО, начальник депо, сказав: «Я задоволений роботою підрозділу в минулому році, особливо взимку». Але уточняти деталі не став. Це зробив пізніше начальник ПТО Микола ГЕВЕДЗЕ. За його словами, узимку виконано технічне обслуговування 4538 пасажирських поїздів. У складних, зрозуміло, погодних умовах, якісно та без затримок. Процес удосконалення не припиняється. На ПТО завершується модернізація майданчика, де зберігаються колісні пари, а влітку планують розширити ремонтний тупик для заміни колісних пар у вагонах транзитних поїздів.

    Але й це ще не все. Депо бере участь у програмі «Міська електричка». Для киян та гостей столиці у 2011 р. тут відремонтовано 76 вагонів електропоїздів.

    Та відремонтовано два локомотиви - ЧМЕ2 та ТЕ3. Це зовсім давні машини - для музею, і, зрозуміло, виконано лише косметичний ремонт. На знімках, наданих газеті головним технологом депо Олексієм СІТАЙЛОМ, зафіксовано момент, коли раритетні локомотиви тільки-но залишили ремонтний цех.

    Колись доводилося чути, що весь ремонт пасажирських вагонів залізниці із Києва перейде в Бахмач. Тільки останнім часом про це начебто перестали говорити. Забули чи що? «Не забули, - запевнили в депо. - Все йде за планом». І розповіли, як улітку облаштовуватимуть новий парк відстою вагонів.

    Справді, перспектива вимальовується цікава. В разі передачі ремонту з Києва депо в Бахмачі перетворюється на сучасний і потужний ремонтний центр пасажирських вагонів, єдиний на всьому терені Південно-Західної залізниці. Тобто робота буде. І не менше, переконаний, ніж нині.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05