РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (6 квітня 2012) 

  • Сергій МАЛИНОВСЬКИЙ: «Професійний успіх може бути таким же, як і схід сонця»…

    На мої запитання він відповідав чітко. Відчувалося - діловий настрій після виробничої наради, що відбулася у середу в День безпеки, не полишав машиніста-інструктора оборотного депо ст. Борщагівка-Технічна - підрозділу Фастівського моторвагонного депо Сергія МАЛИНОВСЬКОГО і під час інтерв’ю.

    Із цього і почали наше спілкування із перспективним командиром середньої залізничної ланки, якому довіряють тимчасово виконувати обов’язки керівника оборотного депо.

    - Сергію Миколайовичу, неодноразово чув від Ваших колег-машиністів з локомотивних та моторвагонних депо, що море пропозицій, які записують механіки до «Книги зауважень», іноді так і залишаються неусуненими. Як на Вашу думку можна виправити цю ситуацію?

    - Задля того, щоб зауваження машиністів під час слідування не перетворювалися у статистичний звіт, маємо звести нанівець формальне відношення до зворотного зв’язку. Потрібно у першу чергу налагоджувати необхідну роботу на низовому рівні. День безпеки, як я вважаю, це не просто привід для переліку порушень і зауважень. Необхідно цілеспрямовано аналізувати проблемні ситуації, щоб розібратися із першопричинами їхнього виникнення і, наголошую, оперативно їх усувати. Для прикладу, добру половину зауважень адресовано колійникам. Із розумінням ставлюся до того, що перед ними стоять планові завдання з оздоровлення колійного господарства. Але ж і поточні справи не терплять зволікань. Необхідно не зупинятися на загальних цифрах і обсягах, більше уваги слід приділяти гарантованій якісній роботі у сфері безпеки руху. Це актуально напередодні впровадження в експлуатацію експресів від корейських виробників.

    - Читачам газети залізничників вже відомо, що Ви разом з деякими колегами проходили курси на базі Центру навчання корейської компанії «Hyundai Rotem». Також Ви брали участь у підготовці до початку функціонування Центру підготовки машиністів, які експлуатуватимуть електропоїзди серії HRCS2. Кожна нова справа вимагає вирішення багатьох проблем. У жодному разі не применшуючи роль відповідних главків Укрзалізниці та служб столичної магістралі у створенні тренажерного центру, хотілося б дізнатися про Ваше бачення перспектив розвитку швидкісного руху поїздів в Україні. Вирішення яких проблем чекає на галузь попереду?

    - Наша залізниця була піонером у сфері впровадження прискорених пасажирських поїздів «Столичний експрес» у бік Хмельницького, Харкова, Львова тощо. У приміському сполученні застосовуються комфортабельні рейкові автобуси. Тепер настала черга корейських експресів. З початком транспортної революції необхідно займатися налагодженням ремонтно-технологічної бази. У цьому разі слід дивитися на перспективу.

    Безумовно. Сьогодні хотілося б акцентувати увагу на тому, що з приходом нової сучасної техніки на українські сталеві рейки постає кадрова проблема. Маю на увазі, що серед випускників залізничних навчальних закладів все частіше зустрічаються такі, що «плавають» у сфері електротехніки. Як кажуть, не знаєш законів Ома - сиди удома. Уявіть, не збираються сидіти. Навпаки, влаштовуються на роботу. Це справжній головний біль для машиніста-інструктора.

    - В усі часи на залізничному транспорті цінувалися професіонали. Давно слідкую за Вашою, Сергію Миколайовичу, діяльністю. Знаю, що сьогодні займаєтеся підготовкою до початку експлуатації швидкісних «Хюндаїв». Тому наступне запитання вповні виправдане. Високотехнологічні з точки зору експлуатації двосистемні корейські експреси - то мрія для багатьох машиністів. Як на мене, не варто забувати і про те, що навантаження на локомотивні бригади у цьому разі відчутно зросте. Маю на увазі, перебування в одному рейсі під пристроями змінного і постійного струму. Електромагнітні потоки, як давно відомо, аж ніяк не сприяють збереженню здоров’я. Чи не так?

    - Рано чи пізно залізничний транспорт зіштовхнеться із віковою проблемою. Погоджуюсь, експлуатація двосистемних поїздів «тягне» за собою необхідність звернути увагу на роботу серцево-судинних органів механіка та помічника. Можливо, варто було б перейняти досвід іноземних залізниць, де машиніст експресів працює не більше 12,5 років. Чому? Там давно зрозуміли, якщо залишати за контролером швидкісних поїздів людину поважного віку, зростає небезпека виникнення людського фактора. При екстремальних ситуаціях навіть бувалі у бувальцях машиністи не застраховані від грубих помилок. Чому? Через «звичність» ситуацій.

    - Сергію Миколайовичу, сподіваюсь, наше інтерв’ю зацікавить і молодих читачів. Будь-яка успішна справа завжди починається з ідеї. І лише людське прагнення втілити ідею в життя допомагає їй перетворитися на реальність. Ідея сама по собі може дати тимчасове відчуття натхнення, але сильна мотивованість - це те, що проведе тебе через всі перешкоди на шляху до мети. Зараз у локомотивних та моторвагонних депо обговорюється питання рівня заробітних плат як машиністів, так і стюардів, які працюватимуть на корейських експресах. Злине час, інфляція з’їсть оті суми, а що, на Вашу думку, залишиться?

    - Праві ті, хто любить власну справу не лише через заробітки. Сильна мотивованість, це, якщо дозволите, від характеру залежить. Декілька порад юним. Знайди час, щоб подумати про цілі, які ти поставив перед собою. Наскільки сильно ти маєш намір досягти їх? В якому випадку ти б відступився від своїх цілей? А що, коли б ти значно підвищив свою мотивацію в їх досягненні?

    Наскільки ти сильно хочеш їх досягти і абсолютно упевнений в тому, що ніколи і ні за яких умов не відступиш? Коли ти на сто відсотків маєш намір досягти своїх цілей, ти рухаєшся від надії до повного осмислення своїх планів. Якщо ти чогось дійсно сильно хочеш досягти, то відступ навіть не розглядається як варіант розвитку подій. Ти у будь-якому випадку знайдеш спосіб досягти мети, і заплатиш ту ціну, яка буде необхідною.

    Людей, які сильно бажають досягти своїх цілей часто називають сильномотивованими. Але невже ця якість зарезервована тільки за небагатьма обраними? Звичайно, ні. При правильному підході будь-хто зможе розвинути в собі сильну мотивацію і прийти до стану настільки сильного бажання щодо досягнення своїх цілей, що успіх буде таким же безповоротним, як і схід сонця. У даному разі, наголошую, ми говоримо про успіхи у кар’єрі.

    - Довелося спостерігати, як Ви і Ваші колеги уважно слідкували за діями інженерів, які налагоджують складний тренажер у Центрі підготовки машиністів. Як проходить курс адаптації українських фахівців?

    - Проходити курс підготовки за допомогою нового тренажера стало зручніше. Завдяки комп’ютеризованому пристрою в нас з’явилася можливість відпрацьовувати комплекс завдань з керування поїздом. Ми засвоюємо технологію ведення состава, економічність режиму керування поїздом, дії при виникненні нестандартних ситуацій під час слідування. Існує можливість створити на комп’ютері різноманітні параметри, приміром, викликати несправність у приладах СЦБ, «зіпсувати» погодні умови тощо. У залежності від ситуації машиніст має швидко зорієнтуватися і виконати правильні дії. Оцінка дій локомотивника видається в режимі реального часу, на моніторі машиніста-інструктора. У кінці занять курсантові видається протокол з переліком порушень, яких він припустився.

    - Дякую за інтерв’ю. Успіхів!

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05