РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 11 (30 березня 2012) 

  • Столітній станції - молодіти!

    За розкладом приміських поїздів наша подорож мала тривати півтори години. Та цього дня від Святошина до Тетерева ми добиралися понад дві. Затримку спричинило «колійне вікно» на перегоні Бородянка - Спартак. Сезон колійно-ремонтних робіт уже розпочався. Адже час не жде: підготовка до ЄВРО-2012 підганяє. За вікном вагона бачимо колійну техніку і людей у помаранчевих жилетах, які клопочуть над заміною довгомірних плітей.

    Нарешті подорож добігає кінця. Виходимо й пішохідним містком прямуємо до приміщення станції. Цій будові - понад ста років. Вона - безмовний свідок першого поїзда, який своїм гудком розбудив віковічну тишу густих навколишніх хащ.

    У воєнне лихоліття споруда Тетерівського вокзалу відчутно постраждала від ворожих бомб. Про ті криваві часи досі нагадує нащадкам пам’ятник загиблим воїнам, що ховається у затінку розкидистих дерев. У післявоєнні роки станційна будова звелася з попелу та руїн і ось вже шість десятиліть справно служить залізниці, хоч ще жодного разу не оновлювалась капітальними ремонтом. А потреба в капремонті назріла давно, в цьому можна переконатись, лише окинувши її оком. Із цієї теми й починаємо бесіду з начальником станції Володимиром СМОВЖЕМ.

    - Оновлення станційного комплексу розпочалося у минулому році, - промовляє Володимир Васильович. - Зокрема воно торкнулося берегової платформи. Але основні обсяги робіт мають бути виконані у нинішньому. Було б доречно напередодні чемпіонату ЄВРО-2012 надати станції зовнішньої привабливості. Тим паче, що більшість станцій нашого напрямку вже набули ошатного вигляду.

    Мимохідь начальник станції нагадує, що являє його підрозділ. Станція Тетерів проміжна, 3-го класу, розташована на стику Київської та Коростенської дирекцій залізничних перевезень, на межі Київської та Житомирської областей, поблизу селища міського типу Пісківка.


    Володимир Смовж на залізниці 27 років, починав черговим по станції Житомир, та більша частина виробничого життя пройшла саме тут. Добре, коли поруч є людина, яка підтримає тебе і в життєвих, і у виробничих питаннях. Таким надійним соратником для Володимира Васильовича є дружина Валентина Михайлівна, яка працює оператором при черговому по станції. Її досвід і знання слугують на користь усьому колективу.

    Невелика станція сховалася в чудовому мальовничому краї серед густих лісів і дзеркальних озер, поруч із чарівною річкою, що носить ту ж назву. Місцеві залізничники, а це майже півсотні старанних і сумлінних працівників, які віддають їй свої знання, енергію, заповзятість, щиро закохані в неї. У цьому ми переконались, поспілкувавшись із ними.

    Звичайно, немає зараз на станції тієї роботи, яка кипіла колись. Бувалі працівники згадують драматичні часи, коли під час ліквідації наслідків Чорнобильської аварії, станція була перевалочним пунктом, до якого щодоби прибували сотні вагонів, вантажі з яких автотранспортом направлялися в Чорнобильську зону.


    Такого припливу вантажної роботи з тих часів не було. Зараз ситуація така, що заради кожної тонни вантажу колективу доводиться докладати неабияких зусиль.

    Місцевий ліспромгосп працює на навантаження, відправляє деревину на Словаччину, Угорщину, Польщу тощо. Відправка - до сотні вагонів щомісяця. Пісківський завод скловиробів працює на навантаження і на вивантаження. Вивантажують сировину для скляного виробництва, зокрема, кварцовий пісок із Грибової Рудні, соду, доломіт; вантажать готову продукцію. На жаль, великої активності в діяльності заводу не спостерігається, до того ж залізниця відчуває гостру конкуренцію з боку автотранспорту.

    Пасажирська робота - теж важливий напрямок діяльності підрозділу. Станція є пунктом відстою електропоїздів, тому утримує штат прибиральниць, які опікуються сухим та вологим прибиранням семи електричок щодоби. Колектив станції плідно співпрацює з колегами-залізничниками з інших підрозділів: району контакт-ної мережі та тягової підстанції Київської дистанції електропостачання, дільниці Київської дистанції колії, будівельниками, зв’язківцями, охоронцями…

    Про свої виробничі турботи розповідають прийомо-здавальник Лілія ШАМЧУК, комерційний агент Олена ЮСУПОВА та оператор при черговому Валентина СМОВЖ.

    Лілія Андріївна, незважаючи на свій вік, ставиться до своєї роботи дуже серйозно, прагнучи збагатитися досвідом і новими знаннями. Вона починала працювати з 2-м розрядом, наразі у неї - 4-й, найвищий для прийомоздавальника. І це, мабуть, найвідчутніша оцінка її професійних якостей, її ставлення до виробничих обов’язків. Лілія - місцева мешканка, залізниця їй подобалася з дитинства.

    Ми завітали до кімнати чергового.

    - Познайомтеся: один із найкращих наших працівників Ігор НИКИФОРЧАК, - відрекомендував свого підлеглого начальник станції Володимир СМОВЖ. Ігор Васильович приязно вітає нас, але скупий на слова і веде розмову, не відволікаючись від пульта-табло. Адже зі станції саме відправляється чергова партія вагонів із деревиною. Тож треба керувати процесом. І ми, розуміючи це, приборкуємо свою цікавість. З коротенької бесіди дізнаємося, що Ігор Васильович залізничник із дванадцятирічним стажем. Починав монтером колії на ст. Київ-Пасажирський. Закінчив Київський технікум залізничного транспорту й ось вже десять років працює черговим по станції Тетерів. Зараз навчається в Харківській академії залізничного транспорту.

    - Ось така він людина: на слова скупий, а до роботи завзятий! - наче вибачаючись за небагатослівного співрозмовника, резюмує Володимир Васильович.

    Непомітно час нашого спілкування з працівниками станції добігає кінця. Прощаючись, бажаємо їм виробничих успіхів і здобутків. «Нехай ваша чудова станція молодіє рік від року й попри свій поважний вік завжди залишається привабливою і для вас, і для пасажирів!», - кажемо з помахом руки, направляючись до електрички, яка чекає нас біля острівної платформи. Від’їжджаємо з почуттям, що обов’язково повернемося сюди. І буде для цього новий чудовий привід.


    На фото: вокзал Тетерів на початку ХХ століття; начальник станції Володимир Смовж; вокзал сьогодні; оператор Валентина СМОВЖ; черговий по станції Ігор НИКИФОРЧАК.

    Фото Віталія НОСАЧА

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05