РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 11 (30 березня 2012) 

  • Прерогатива столичної магістралі

    Події, що відбувалися протягом останніх березневих днів на терені українських залізниць, приємно вражають любителів сучасного рухомого складу. Два ексклюзивні електропоїзди від компанії «Hyundai Rotem» (м. Чангвон, Південна Корея) серії HRCS2, що курсуватимуть Україною, прибули до Одеси. Сьогодні відбувається підготовка до транспортування стрімких експресів власним ходом до Харкова. Є робота для технологів, майстрів, слюсарів з моторвагонних та локомотивних депо, які готують рухомий склад для подорожі зі швидкістю у 50 км/год. на стартовий майданчик Південної залізниці.

    Тим часом у Києві 23 березня поруч із пасажирським терміналом ст. Дарниця відбулася урочиста церемонія відкриття тренажерного центру з підготовки машиністів Південно-Західної залізниці, які експлуатуватимуть корейських «стрімких залізних коней». У велелюдному заході взяли участь Віце-прем'єр-міністр України - міністр інфраструктури Б.В. КОЛЕСНІКОВ, генеральний директор Укрзалізниці В.В. КОЗАК, начальник Південно-Західної залізниці О.М. КРИВОПІШИН.



    Тренажер - у досвідчених руках. Заступник начальника Південно-Західної залізниці Іван АНТОНЮК за пультом корейської «капсули».


    Урочисте перерізання стрічки відбулося. Кореспонденти «Рабочего слова» мали змогу ознайомитись із роботою тренажера, що є точною копією нових поїздів, які готуються до експлуатації у першу чергу між Києвом і Харковом. Квапимося чистенькими сходами по-сучасному реконструйованої будівлі. І ось ми у просторому приміщенні, дві третини площі якого займає «капсула» - точна копія кабіни двосистемного електропоїзда. Увага для прихильників точних геометричних даних. Висота «капсули» - 3,3 м, довжина ледь більша за 3,25 м, ширина - 3,5 м.

    СЕРЙОЗНІ ІСПИТИ - ПОПЕРЕДУ

    В іншій апаратній залі роздивляємося пульт управління експресом, що є точною копією справжнього HRCS2. Приємно вражає погляд дизайн кабіни, вдале розташування приладів управління, контролю за безпекою руху. Перше, на що звернули увагу, - у конструкції кабіни відсутні дзеркала зворотного виду. Їм на зміну прийшли відеокамери, що на зовнішніх панелях кабіни. Інформація у тривимірному електронному форматі від них надходить на два монітори, що розташовані перед очима у машиніста та його помічника. Також на ТV-екрани надходитиме відеоряд про життя-буття в середині салонів експреса, а також про «здоров’я» електронної апаратури, електродвигунів тощо. У зоні уваги локомотивної бригади - основний монітор, що демонструє у реальному часі, і, як говорять, у дійсному масштабі порядок на станціях і перегонах конкретної залізничної дільниці, а саме - по 50 км від Києва і Харкова. Згодом електронна програма дозволить бачити весь залізничний шлях між старою і сучасною столицями України.

    Як висловився через перекладачку інженер з Республіки Корея Ді Сум Лі від компанії-постачальниці складного електронного обладнання для «симулятора» (таку назву має англійською тренажер - авт.), для виготовлення цього складного з технологічної точки зору електронного комплексу розроблено обладнання, яке доволі легко дозволяє навчатися управлінню електропоїздами. «Це схоже на комп’ютерну гру і за кілька тижнів машиністи мають навчитися управляти експресами», запевнив Ді Сум Лі. Ясна річ, випадкових людей на цю техніку ніхто не запрошуватиме працювати. Серйозні іспити з керування швидкими корейськими машинами у обраних прискіпливою комісією локомотивників - попереду.

    … Для учнів групи помічників машиністів моторвагонного складу з Київського вищого професійного училища залізничного транспорту Віталія РУДЕНКА, Сергія СЕРДЮКА та Андрія МАРТИНЮКА-КЛІМЧУКА, з якими познайомився після їхньої екскурсії щойно відкритим тренажерним центром з підготовки машиністів електропоїздів, ця подія не з пересічних. Поділилися і мрією. Однією на трьох. Працювати у моторвагонному депо, яке незабаром почне функціонувати поруч із Центром з підготовки машиністів. Що ж, як кажуть, мріяти не заборониш. Технічний комплекс пасажирської станції столичного залізничного вузла на ст. Дарниця - таку умовну назву має сьогодні тренажерний центр та Центр техобслуговування міжрегіональних поїздів.

    ПОТРІБНО СТВОРЕННЯ НЕ ЛИШЕ КОМФОРТУ ДЛЯ ПАСАЖИРІВ…

    На сьогодні йде впровадження першого етапу грандіозного будівництва. Тут планують розмістити автоматичний вагономийний комплекс, цех з обточування колісних пар без їх викочування з-під електропоїзда. Тут працюватимуть системи не руйнуючого контролю за мікроструктурою основних вузлів та деталей. Передбачається вже найближчим часом налагодити повний технологічний цикл з проведення технічного огляду корейських машин.

    У планах від розробників Центру техобслуговування - впровадження цеху з виконання планових видів ремонту рухомого складу та основного обладнання.

    З розмов із машиністами-інструкторами Юрієм ГАЙДУКОМ, Юрієм ЄЛИСЕЄВИМ з локомотивного депо ст. Київ-Пасажирський та Сергієм МАЛИНОВСЬКИМ з моторвагонного депо ст. Фастів, які проходили курс навчання секретам управління та конструктивних особливостей електропоїздів серії HRCS2 у Кореї, запам’ятав основне. Потрібно забезпечити не лише комфорт пасажирам, але й безпечний рух нових корейських експресів українськими залізницями.

    - Українські залізничні колії повністю адаптовані для курсування нових швидкісних поїздів, - наголосив Віце-прем’єр-міністр України - міністр інфраструктури Борис Колесніков, завершуючи урочисте відкриття тренажерного центру. - На маршрутах від Києва до Харкова, Львова, Донецька швидкість експресів сягатиме 160-180 кілометрів на годину. Проте - швидкість - швидкістю, комфорт - комфортом, але й потрібно змінити систему продажу залізничних квитків. Перешкод на шляху пасажира на залізничний транспорт немає бути.

    Що залишається? Зачекати на старт залізничного лайнера…

    P.S. Читач, звернувши увагу на рубрику цього матеріалу «Готуємося до Євро-2012», може адресувати авторам запитання на кшталт «Хіба після чемпіонату життя закінчується?». Відповімо лаконічно. Все лише починається! Головне у тому, що Південно-Західна залізниця - знову на висоті. Впровадження нових технологій у локомотивному і моторвагонному рухомому складі - прерогатива столичних залізничників.


    Фото Віталія НОСАЧА та Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05